1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Systematische uitsluiting? Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben een inrichting van een maatschappij inclusief de taal die wellicht niet bij 101% van onze bevolking aansluit. In dit geval mannen en vrouwen wc's, hoe we mensen aanspreken en ga zo maar door. Dat moet je niet spastisch willen dichttimmeren met dit soort sneue maatregelen maar je moet nadenken over wat je wilt bereiken en dat is mensen met respect behandelen, met goede intenties en zonder negatieve vooroordelen. Hoeveel regels je ook verzint het zal nooit sluitend zijn en hoeveel regels je ook verzint het is geen garantie dat de beoogde boven liggende normen en waarden worden bereikt.

    en verder nog wat over een islamitische school....
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nu het toch over Transgenders etc gaat hier:

    Trump: geen transgenders in leger VS

    De Amerikaanse regering zal onder geen beding transgenders toelaten op welke post dan ook in het leger. Dat verklaarde president Donald Trump woensdag via Twitter.

    "Ons leger moet gericht zijn op beslissende en overweldigende overwinningen en kan niet worden geremd door de enorme medische kosten en de ontwrichting die transgenders in het leger met zich mee zouden brengen. Dank u", luidde de digitale boodschap.

    Trump zou de beslissing hebben genomen na overleg met generaals en miliraire experts. Voormalig defensieminister Ash Carter had vorig jaar juist een verbod op transgenders in het leger opgeheven.
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Van mij hoeft dat ook niet? Maar blijkbaar is er voor Gem Amsterdam (of waar dit vandaan komt) wel de wens om geen homo meer te mogen zeggen maar wel lhbti. Dat is nog steeds een classificatie. Dus als je nu genderfluid bent en met een man trouwt zou je je ook nu nog beledigt kunnen voelen als men spreekt over 'trouwen tussen gelijk geslacht' want misschien ben je op de trouwdag wel helemaal niet van gelijk geslacht.

    Mijn "flauwekulvoorbeeld" gaat niet om het duiden op seksuele voorkeuren, maar juist het duiden op de absurditeit van dit soort algemene hokjes. Ik kan me voorstellen dat bepaalde mensen juist behoefte hebben om zich met een bepaalde groep te kunnen identificeren. Seksuele geaardheid en geslacht of seksuele identiteit gaan nu dwars door elkaar heen lopen.

    Het boeit mij niet wat voor geaardheid iemand heeft, maar noem een huwelijk dan gewoon een huwelijk en ga het niet specificeren op gender. Ik vind het ook belachelijk dat je geen dames en heren zou mogen zeggen. Dat vind ik heel wat anders dan het voorbeeld dat je geen vader van moeder mag zeggen. Prima om daar ouders van te maken.
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hun
     
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik had beter non-binair kunnen zeggen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Dat is meervoud.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Hets! Dat is hets fiets.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ik weet eerlijk gezegd niet waarom homo of gay onwenselijk wordt genoemd, ik was me noet bewust van problemen die hiermee bestaan (mits de context
    Ik zie dat anders. Ik vind het binair genderduopolie een onzinnig construct dat zeer diep is ingebed in ons denken, en iedere ontmanteling juich ik toe, zelfs al zijn er sneue maatregelen voor nodig.
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Maar dames en heren is toch ook een algemeen hokje?
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Helemaal mee eens.
     
  13. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Dit allemaal doet me eigenlijk ook aan dit filmpje herinneren. :lol:

    Die gast heeft overigens wel meer filmpjes wat gaat over dat je tegenwoordig haast niks meer kan zeggen, zonder iemand te beledigen.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Fags
     
    Matrix vindt dit leuk.
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    @Hybrid weekban?
     
    Matrix en Reckuuza vinden dit leuk.
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha intersex is niet eens een sexuele geaardheid. Niet eens te zwijgen hoe de T niet eens thuishoord in het oorspronkelijke rijtje.

    Maar voor de rest klinkt dit als als iets wat je op tumblr vind.

    Het, hen, hun of xir, xer, xas. Om er maar een paar te noemen.

    Dat is alleen okay onder elkaar net zoals het okay is voor zwarte mensen de n woord onder elkaar gebruiken. Je weetz.
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Deze is nog mooier:




    Echt, wow.
     
    Kevf en MightyMikeDX vinden dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Tyrant : Hele filmpje gezien. Was nog niet helemaal wakker, ga zo geloof ik nog maar even een bak koffie zetten en schijten. Ik moet dit echt even verwerken, just wow. Op een fucking universiteit nog wel. Ik zeg: Doet dat eens op het terrein van Harvard en kijk naar het verschil. Zelfde vragen, zelfs volgorde van vragen.

    Kijken mensen: Filmpje is een major WTF moment op de opmerking: Als je staat voor niets, val je voor alles.
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Heeft toch niets met intelligentie te maken dit?
    Het heeft wel iets met intelligentie te maken als je exact dezelfde test nog een keer wilt doen en een ander resultaat verwacht.
     

Deel Deze Pagina