1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 18

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 5 jun 2017.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ja EA acces is live ben nu aant downloaden :D

    wel 43.56 gb dus zal effe duren
     
  2. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Kan je met early acces het volledige spel spelen? Of is alles half te gebruiken?
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Dat antwoord houd je tegoed. Ik gok dat ie over een uur volledig klaar is met downloaden maar vorig jaar waren enkele opties geblocked dus vrees dat t nu weer zo is.
     
  4. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Na een klein weekje PES 2018 spelen nu , full-retail version, vanochtend weer eens de FIFA 18 demo opgestart omdat de eerste reviews van FIFA online beginnen te verschijnen..

    En ik kan niet anders stellen dat ik FIFA toch echt op genoeg punten fijner en misschien zelfs beter vind dan PES dit jaar. Als nu nog de ball-physics even getweakt worden door EA gaat dit zeker weten het jaar worden waarin ik nog eens beide footie's in huis haal.

    Vooral grafisch tijdens de gameplay oogt FIFA veel fijner/beter in mijn ogen en word je meermaals getrakteerd op leuke en vooral authentieke details zowel op als naast het veld. Meer beleving, meer sfeer, gelijk meer zin om te spelen. Daarnaast oogt de grasmat ook zoveel natuurlijker, in PES is het echt een te strak digitaal biljard laken waar gedurende de wedstrijd dat wat vreemd ogen vlekken op ontstaan.
    Enige momenten dat PES grafisch uitblinkt is tijdens de intro, close-ups en replays, maar dit lijken ze te bereiken d.m.v. een grafisch filter en grafische instellingen die ik niet helemaal terug zie tijdens de gameplay. (1440P hoogste settings) Vooral de omgeving en het publiek ogen echt korrelig en levenloos, wat ik nu zelfs al als storend begin te ervaren. Ongeacht het stadion, het blijft een kille bedoeling dat PES.

    Laat ik mij dan nu teveel beïnvloeden door grafische pracht? Nou niet echt, want met de controls ingesteld zoals ze in PES zijn vind ik de game FIFA 18 gewoon oprecht lekker spelen. ((RT) voor sprinten vind ik echt niets, en schieten hoort gewoon met (X) te gebeuren) Misschien is het allemaal een tikkeltje minder dynamisch, toch heb ik wel echt het gevoel dat de game doet wat ik wil, en doen de spelers minder vreemde dingen wanneer ze niet door mij bestuurd worden...
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit Gevoel heb ik dus ook jaren PES gespeeld maar Nu wordt het dit jaar toch FIFA. Het enigste wat ik nog Wil weten is hoe gaan de spelers (en coaches )van nederlandse clubs er uit zien.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    In een review van Nu staat dat het allemaal niet lijkend is enkel de spelers van Oranje.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan je ook al handelen via de web app? Bij mij staat daar een slotje bij.
     
  8. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Met Ea acces kun je alles doen tijdens de 10uur trial,ik kan ook gewoon op de transfermarkt op de web app
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Zag zojuist screens voorbij komen van de Ajax selectie, die hoofden leken in ieder geval nergens naar... :lol:
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Idd, leuk en aardig die special Ajax & PSV editions, maar had er dan even wat echte facescans ingegooid. En bijvoorbeeld Huntelaar loopt nog steeds met het gezicht van 5 jaar terug ofzo.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je krijgt het volledige spel. Vorig jaar ook trouwens. En al je voortgang blijft bewaard.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    [​IMG]

    Tonny-iiiiiiiiiiii!! :lol: :eek: 8) :D _O_
     
    hotymoty14, Daz, rubenpol007 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Mijn beste speler is wanyamma maar ga niet klagen zijn toch free packs waar je niks voor hoeft te doen
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Nice die early access.
    Weet nog niet zeker of ik hem ga kopen, nu kan ik hem mooi 10 uur uitproberen voor 3,99 :+.
    Alleen jammer dat ik hem dan haal op de PS4, dus geen progress houdt hiervan.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja ik haal hem dus uiteindelijk ook op de ps4. Vind dat wel echt een gemis hoor, het ontbreken van ea acces op de playstation
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind hem wel lekker spelen eigenlijk, sowieso een grote stap vooruit vergeleken met 17 imo.
    Veel vloeiender/sneller.

    Waar kun je precies zien hoelang je nog van de trial over hebt?
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  17. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Weet iemand wanneer de companion app uit komt
     
    Korkss vindt dit leuk.
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
  19. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij staat de companion app al in de play store toch?hij staat er bij mij al op geïnstalleerd en al,vanochtend 8000 points erdoorheen gejast,2x Alejandro Gomes voor 15k per stuk verwacht en Bailly verkocht voor 38k
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2017
  20. Leusink

    Leusink New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik lees op het FIFA forum dat er een glitch is dat als je een ander account aanmaakt je nog een x 10uur kan spelen,het vergt wel veel stappen om dat door te lezen op het forum en is allemaal in het Engels.Iemand hier ervaring mee die het goed kan uitleggen?Was vorig jaar ook al zeggen ze
     

Deel Deze Pagina