1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox gallerij probleem

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Polestar, 22 okt 2017.

  1. Polestar

    Polestar New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik ben nieuw hier dus als ik in het verkeerde subtopic post: sorry!
    Ik heb een klein probleempje waar ik misschien wat hulp bij nodig heb.

    Ik heb nu sinds twee jaar Forza Motorsport 6 en sinds een jaar Forza Horizon 3. Nadat de Forza-gallerij vervelend begon te worden bij beide games ben ik mijn foto's gaan delen d.m.v. een screenshot maken via de Xbox zelf, zodat deze op je Xbox gallerij bewaard wordt. Deze komen onder "opnames" op je Xbox profiel te staan op de Xbox website.
    Nou heb ik sinds een maand Forza Motorsport 7. Ook hier maak ik foto's met de Xbox-screenshot gallerij en niet die van Forza. Hier ontstaat het probleem:
    De foto's van Forza 6 en Horizon 3 komen onder "opnames" te staan. Door hierop door te klikken krijg je de downloadbare versie van het volledige bestand, die de foto's downloadt in 1920x1080 pixels. Die van Forza 7 komen alleen op je tijdlijn te staan, maar niet bij de opnames. Als je ze direct van de tijdlijn downloadt - klik je hierop door zegt de site "pagina niet gevonden" - komen ze op je computer te staan in 1140x640 pixels. Dat is niet eens de juiste ratio, en veel minder pixels dan de foto's van FM6 en FH3.

    Hebben andere mensen hier ook last van en zo ja: hoe los je dit op?

    Mvg,
    Loek
     

Deel Deze Pagina