1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Gran Turismo Sport

Discussie in 'Games' gestart door SPELVERZIEKER, 16 sep 2017.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Ik was allang ingestapt als de racegames op console 100% VR zouden hebben,..... maar ik gok dat dat volgende generatie console zal zijn...
     
    inoway en WorkingTitle vinden dit leuk.
  2. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Het ziet er allemaal tof uit helaas voor mij heb ik het budget niet voor vr op dit moment
     
    inoway vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De resolutie is zeker lager dan op een highend screen. Maar met een deftig systeem kun je de AA aardig opkrikken. Maar als jij @Flavourlicious de Rift al bagger vindt dsn zou ik de PSVR helemaal links laten liggen. Daar kun je niks opkrikken..
    Ik vind zelfs met de PSVR en GT sport, Dirt Rally of zelfs Driveclub het racen geweldig. Ik zie na twee minuten de lower res al niet eens meer. Wel kan ik snappen dat je met een deftige 3 screen setup nog even wacht met VR. 3 screen setup is natuurlijk ook super vet. Jammer dat dit ook best prijzig is..
    Anders zou ik zeker ook eem tripple setup er bij nemen. Mja om nu ook nog eens drie nieuwe screens te kopen.. Denk niet dat ik dit er door krijg bij mevrouw poffer... Haha..


    Edit; nieuwe patch

    http://www.gran-turismo.com/us/gtsport/news/00_4522498.html
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2017
    inoway vindt dit leuk.
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    update size?
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geen idee..
     
  6. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    VR is leuk voor erbij maar grafisch is het gewoon kut. Je ziet zo veel pixels dat het lijkt alsof je een ps2 game speelt.

    Doe mij maar een 4K HDR tv , met een game zo mooi als GT Sport wil ik ook van de graphics genieten. Met een VR bril ga je kwa graphics 10 jaar terug in de tijd.
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    185MB
     
    allstyles vindt dit leuk.
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Het is maar hoe je het bekijkt.
    Zonder VR bril ga je qua immersion 10 jaar terug in de tijd.
     
  9. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Eindelijk die laatste missie gehaald in goud. De Nurburgring endurance van 4 rondjes. Ik heb hem wel 5x opnieuw moeten doen omdat ik het telkens in het laatste rondje verkloote. Ik heb me flink wat afgevloekt haha.

    Het is op zich wel te doen maar die penalty's verklooten het telkens. De AI rijd goed door dus je moet het hebben van het inhalen in de bochten , later dan hun remmen en dan wil het wel eens een beetje mis gaan. Schamp je de vangrail dan krijg je 5 seconden penalty. Ook in bochten waar het helemaal niet in mijn voordeel is om de vangrail te raken krijg je toch 5 sec penalty en als je auto achterste voren staat en je bij het terugzetten achteruit per ongeluk weer de vangrail raakt krijg je weer 5 sec penalty. Dat maakte de race echt moeilijk.
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb inmiddels ook de 20rank gehaald dus cross lekker in VR op die ring rond. Blijft erg gaaf hoewel ik Badhurst ook heeeel erg vet vind in VR..
     
  11. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Doordat anderen niet netjes kunnen racen ben ik van sportsmanship rating B terug gegaan naar C

    Wat een kutzooi. Als je een rating systeem in een spel doet doe het dan goed ! Ik stop met dit spel als ik veel verder zak
     
  12. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Ik ben weer weer B gelukkig.

    Wat is die Hyundai racebak toch een fijn karretje zeg.




    Ik had 1 replay via de ps geupload naar yt en dat ging goed , maar toen ik een 2e wilde uploaden kreeg ik een error met foutcode. Ik heb vanalles geprobeerd maar ik kan niet meer naar yt uploaden :mad: Naar facebook gaat wel gewoon.
     
    inoway vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb dat ook met Youtube.. van de week verschillende keren een foutmelding indd... Maar eergisteren ineens wel gelukt. heel vreemd.

    Ziet er goed uit die race... netjes..
     
  14. SPELVERZIEKER

    SPELVERZIEKER Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    101
    Dit is echt een wedstrijd zo hoe het hoort _O_




    Ben net in m'n laatste race door een stelletje amateurs die mij als hulpmiddel om door de bocht te komen gebruikten weer in rating teruggezakt naar C :mad:
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Goed idee inderdaad. Onthouden voor als mijn brake mod breekt.. :) Schijnt dat het ijzer nogal eens knapt door het veelvuldig kleine stukjes buigen..
     
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik vind het knap dat jij je zo lang kan vermaken in een racegame waarbij elk gevoel van competitie of het hebben van een doel ontbreekt.
     
    inoway vindt dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat is ook wel een beetje het probleem van de huidige tijd. Men is in no time verveeld en wil weer nieuwe prikkels.
    Het is allemaal er even snel doorheen rennen, weg ermee en aan iets nieuws beginnen.
    Ieder zijn ding natuurlijk maar ik zelf ben meer van de @inoway manier. Alles eruit persen wat er in zit.
    Genieten van alles wat het te bieden heeft en vaak is dat meer dan er even doorheen rennen..
     
  18. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik koop zelf vrij weinig games en doe lang met de spellen die ik heb, maar er moet wel een doel inzitten. Dus het verslaan van andere/vrienden, iets vrij kunnen spelen e.d. Ik kan 1000 uur Rocket League spelen, maar als je mijn netwerkkabel eruit trekt is het gauw klaar met de pret zeg maar ;) Beetje tegen een ultra slome AI rijden en J turns maken zou bij mij een houdbaarheid hebben van een half uur. 't Was ook geen kritiek verder, gewoon een constatering.
     
    WorkingTitle, Olijke Poffer en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik zie er ook geen kritiek in maar een constatering. Ik doel ook zeker niet op een persoon maar in het algemeen.
    Ik ben er ook schuldig aan dat snelle gejaagde meer meer. Maar zo is de samenleving geworden. Meer in kortetijd.
    En natuurlijk is het leuker met een doel maar voor mij is VR al een leuke ervaring en ik kan ook 100 keer achter elkaar Bathurst rond rijden in VR. Ken de track ondertussen perr millimeter. :lol: Maar blijf het geweldig vinden in VR. Voor ik VR had en op Bathurst kon rijden in VR vond ik het een lastige klote track. Nu met VR is het geweldig..
     
    inoway vindt dit leuk.
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Dan zal ik maar niet zeggen dat ik een uur of 10 in gt sport heb zitten sinds de release, een VR bril heb, en GT sport nog niet heb geprobeerd in VR
     
    inoway vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina