1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PlayStation VR

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 19 mrt 2014.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb niks met Skyrim, maar dit soort game helemaal, dus geen uur-versie in VR....wauw dat wel wel erg top.
    DAT is wat VR echt nodig heeft.

    Begint gewoon ook weer te kriebelen dat VR, helemaal nu de V2 wat beter is om aan te sluiten als je een HDR tv hebt.
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Skyrim is echt een super game. Maar ik weet echt niet of ik hem moet kopen. Wellicht komt hij ook nog op PC-VR en dan ga ik hem halen..
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ga het bekijken..

    Ik heb geen idee welke game naar welke VR komt. Ik hoop dat er geen verschillen zijn..
     
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Aja maar voor mij zijn Project Cars en Elite Dangerous voorlopig de twee die ik zal spelen. Veel meer tijd heb ik toch niet.
    En ik heb ook de ps4 nog met genoeg backlog vr games. :thumbs:
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja ik las het maar Teleport is for mij niet echt top. Dat is met badman ook zo.. Ik wil wel graag rond kunnen hollen. Zeker met een shooter alla Doom.
    Maar hoor graag wat je er van vindt.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow kijk.... Free loco is geinig natuurlijk... Zeker met de AIM controller.... Cool....:whistle:
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Als je van platform games houdt dan is deze ook gaaf.. Ik weet niet of die nog naar de PS4 komt. Maar op de PC is het echt zo bizar geweldig... super toffe game.

     
    inoway vindt dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


    Nog meer goed nieuws voor PlayStation VR-bezitters: boksspel Knockout League verschijnt voor de PS VR. Dat maakte ontwikkelaar Grab Games bekend tijdens de PSX vanmorgen. Het spel verscheen eerder al voor pc.

    Knockout League is een arcade-stijl boksgame waarin je het in VR opneemt tegen allerlei vage figuren. De gameplay laat jou geheel naar eigen invulling spelen, waarbij naast klappen uitdelen ook bewegen en ontwijken belangrijke rollen spelen. Een releasedatum hebben we nog niet gekregen.



    Adult Swim Games heeft tijdens PSX bekendgemaakt dat hun Rick and Morty-game ook naar PlayStation VR komt ergens volgend jaar. De game kwam eerder al uit voor pc.

    In het spel vervul je de rol als een kloon van Morty en mag je Rick helpen met zijn bizarre experimenten terwijl je verschillende dimensies doorkruist, waar je puzzels moet oplossen of gewoon willekeurig kan rondklooien in allerlei verschillende VR-omgevingen. Een exacte releasedatum is nog niet bekendgemaakt.



    Indie-ontwikkelaar Tigertron, bekend van het spel Lumines, heeft tijdens PlayStation Experience Jupiter & Mars aangekondigd via een trailer tijdens de show.

    Jupiter & Mars is een spel dat in een nabije toekomst afspeelt, waarin we niet zo heel goed zijn omgegaan met het milieu. Je speelt de dolfijn Jupiter, die extra sterke echolocatie heeft en haar partner Mars. Je moet puzzels oplossen en ondertussen ontmoet je legendarische wezens, Elders genaamd. Het doel is om de overblijfselen van de mensheid op te ruimen zodat het leven onder water weer tof is. Dat doe je door bijvoorbeeld wezens te laten ontsnappen en koraalriffen weer levensvatbaar te maken. Er zijn power-ups te vinden om je daarbij te helpen.

    Jupiter & Mars komt in het tweede kwartaal van 2018 uit op PlayStation 4 en PlayStation VR.



    First Contact Entertainment maakt ook een PlayStation VR-game: ;Firewall Zero Hour. Het is een team-based, tactische multiplayer first-person-shooter voor PlayStation VR.

    In Firewall Zero Hour zijn twee teams ingehuurd om informatie te beschermen of te stelen. De opdrachtgever van elk team heeft het overzicht en begeleidt het team door nieuwe doelen aan te geven tijdens een missie.

    Als aanvallende team moet je de langs toegangspunten van de firewall komen, de laptop met informatie vinden en die hacken. Ondertussen zijn de beschermers de toegangspunten aan het verdedigen, en als dat misgaat zullen ze de laptop moeten beschermen en de hack moeten tegenhouden. Elk team probeert te slagen door teamwork en natuurlijk door moderne wapens en andere ondersteunende uitrusting. Spelers krijgen na een succesvolle opdracht ingame geld om nieuwe opdrachtgevers te 'kopen', wapens en uitrusting te upgraden en load-outs en cosmetische aanpassingen te kopen.



    Sony kwam met een kleine verrassing op PlayStation Experience door een VR-demo van The Last Guardian gratis weg te geven. De demo komt 12 december uit voor PlayStation VR.

    Je speelt in de ogen van de jongen, en kunt commando's geven aan Trico. Er zijn geen plannen om er een complete game hiervan te maken, de ontwikkelaars wilden eigenlijk alleen maar met PlayStation VR experimenteren.



    Sony heeft tijdens de PlayStation Experience WipEout VR aangekondigd. De supersnelle racegame krijgt ergens in het begin van 2018 een update, exclusief voor PlayStation VR.

    WipeOut Omega Collection krijgt een VR-update waaardoor alle tracks en modi in VR te spelen zijn. Sony gaat ook nieuwe racemonsters en interieur toevoegen om VR nog meer te laten shinen.
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280


     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2017
    inoway vindt dit leuk.
  12. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    VR is geweldig.. man ik kom niet weg van de PC.. project cars in VR is zoveel gaver.. de eerste keer in een Indy car op de Redbull track.. tering wat vet... niks geen GTs meer maar dikke races met een grid van 30.. duwen en trekken om elke plek..
    En dan nog Elite Dangerous... of ook een super geinige en mooie VR game is Robo -Recall
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou de ps4 pro is niet net niet krachtig genoeg. Ik heb nu een high end PC en die draait Pcars ook maar net in VR hoor.
    Kan niet te gek doen met de Super Sampling.

    Maar gelukkig heb ik ook nog de psvr en die blijft ook gewoon super..
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk ook dat ze balen. De user base is het grootst op de Console inderdaad. Maar ja, ik denk zelf niet dat de pro het kan trekken. Ik zie nu aan mijn PC hoeveel power er nodig is. Wellicht kunnen ze de boel nog verder tweaken zodat er misschien met de Pro wel een race te rijden is die uit meer dan 2 wagens bestaat. Maar er zit zoveel rekenwerk in PCars. GTs kan het al nauwelijks trekken en die hebben geen dynamic weather of life track of dat banden model wat Pcars wel heeft.
    Zou het graag zien maar ik denk dat het een PS5 moet gaan worden voordat we VR op de PS gaan zien.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups denk ook dat die super tof gaat worden...
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er is een Stranger Things VR experience uit vandaag gratis.
     
    Olijke Poffer en inoway vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Alleen in de UK store...
     
    inoway vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik had hem al. :) ik ga zeker de VR update downen. Al zal het wel even wennen zijn denk ik. Het is wel een fikse motionsick titel..:whistle:
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hoe is de Last Guardian free demo? Lees daar op Reddit alleen maar goede verhalen over.

    Sent from my MI 5s using Tapatalk
     

Deel Deze Pagina