1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ik hoop wel dat er een betere wallet komt voor iota.

    Ik heb trouwens vanavond nog wat BTC gekocht via Bitonic. Stond er erg snel op, us nederlands én met Ideal betalen.

    En ja ook maar wat IOTA aangeschaft :+. Hoop dat ik daarmee de fee weer snel terugverdien.. ik ben er nog niet zo heel lang mee bezig; maar ben blij met een paar goede wallets, 2 goede buy adresjes en een goede exchange. Het is nice om wat ervaring en vaste adresjes te krijgen.

    Je moet wel altijd even nadenken wat je wil doen..want ik heb een keer btc aangeschaft, verplaatst naar een wallet en vanuit de wallet andere coin gekocht. Schuiven met coins is gewoon zonde van de fees.. :F::D
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Iota ingekocht op $2.52
    Staat nu ruim over de $5


    Happy me
     
    L.A. vindt dit leuk.
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik schrijf het ook altijd op. IOTA voor mij toen hij op $0.88 stond.

    Niet dat ik aan day trading doe, want dan kan ik me niet meer focusen op andere dingen. :+
     
    Kimi NL en L.A. vinden dit leuk.
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Woww lekker modder.

    Ik ben toch ook blij gisteravond nog ingestapt te zijn.. ik heb het niet opgeschreven maar ik dacht 3.86.. net stond ie even op 5.27..:eek:

    Hij staat nog wel op binance.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vraag me alleen wel af hoe lang het aanhoudt. Het voelt als een enorme pump vanwege de situatie van komende week.
    Technisch gezien zou een coin met zo weinig schaarste niet zo hoog mogen staan.

    Edit: Binance trekt het niet meer. :lol: En dat is, dames en heren, waarom men niet aan daytrading moet doen. :+

    Oh, en Ripple nieuws:
    https://ripple.com/insights/japan-bank-consortium-moves-become-production-ready/

    Ripple is net als Power Ledger mijn slow steady growth investering. :D
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2017
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik kom ook met geen mogelijkheid meer in Binance.
    Zowel het programma, Website als app doen het niet.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Niemand. De servers trekken het blijkbaar niet met de huidige IOTA craze.
    Bitfinex is al een no go, hierna is Binance dat dus ook voor velen. :+
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha ik kwam er net wel weer even in..maar zal idd langzamer worden.

    Maaremm..voor IOTA is er geen andere optie toch? :) iota focust zich nu ook echt op achtergrond.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Einsteinium gaat momenteel HARD. Was een vrij stille munt maar ze hebben nu een development team gevonden.
    COncentreren zich voornamelijk op science en IT projecten'voor veel "nerds" denk ik een interessant gebied.

    Weet niet of hij echt groot gaat worden.. maar hij gaat op moment als raket omhoog :)


    Edit: IOTA alweer onder de 4.. blijft een speculatieve markt. Je moet echt instappen in coins waar je in gelooft op de lange termijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2017
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ligt aan je doelstelling.
    Voor daytraders zijn sterke fluxen ideaal.

    Voor mijn eigen portefeuille zet ik alerts waar ik tevreden mee ben, zodra ze het halen direct alles verkopen en 50% overmaken naar bitcoin en 50% gebruiken voor nieuwe coins.
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja helemaal gelijk. Ik wou er nog bij zetten: althans dat is mijn doelstelling :+

    Daytraden word ik veel te nerveus van man pff :lol:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik doe het normaal ook niet, maar ik heb vandaag toch echt 3 geweldige trades gedaan.
    Echt alledrie ook precies rond de top, dat doe ik ook nooit meer. :lol:
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ja is lastig te zeggen, ik wou men alleen waarschuwen voor de berichten die ik had gelezen.
    Maar, hoe veel ik ook "weet" of lees, het blijft veel speculeren wat nu waar is, of wat een PnD, of wat niet.

    Nu is hij mooi aan het stijgen dus lekker HODLen, maar hou het in de gaten!
     
  15. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik hou in principe ook long term, BTC/ETH/Power Ledger. Verrek, ik heb ook nog wat Gulden nu iemand het er hier net over had haha.

    Ik heb 1.5k op de exchange staan. Paar dagen geleden bv ARK gekocht, maar nu een deel naar LISK gezet. Toch wat % gepakt op ARK.

    IOTA blijkt wel weer dat deze te erg gepumpt was, kon ook bijna niet anders. Zegt verder natuurlijk niks over de legitimiteit, maar zoveel gains in zo'n korte tijd, daar komt altijd een correctie op.

    Hier is trouwens een interessante site: tradingview.com.

    "Experts" geven daar TA af. Niet de meest interessante, want daarvoor moet je betalen, maar toch leuk om dagelijks te checken of je ergens wat % kan gaan pakken op je day-trade funds!

    Op die manier blijf je ook een beetje bij, kom je in aanraking met andere munten.
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Zat jij niet helemaal in ASTRO?

    EDIT: Sorry my bad, was @Kevf . ASTRO heb ik trouwens ook 666 van.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik ben echt eens benieuwd waar de bitcoin over een jaar staat, bijna 11.000 euro intussen al.
    Ergens gelezen dat intussen 80% van wat er maximaal gemined kan worden aan bitcoin inmiddels in omloop is en dat laatste 20% steeds meer energy consuming wordt. Zal echter nog jaren duren maar als de vraag zo blijft toenemen zal dit alleen de koers nog verder omhoog jagen.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er is een grote kans dat Bitcoin zich ergens volgend jaar weer gaat corrigeren, zoals dat ook in 2014 is gebeurd. De vraag is alleen wanneer en hoe erg.
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    IOTA inmiddels weer op 3.39 haha. Was te verwachten though. Gaat op de langere termijn wel weer aantrekken.
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Hard gezakt gisteren en vannacht. Gelukkig nog wel winst, maar wel een stukkie minder als gisteren.

    Mijn NAVcoin gaat daarentegen wel hard omhoog. +60% ten opzichte van mijn inkoop.
     

Deel Deze Pagina