1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb 2 uurtjes gespeeld, maar ben dar infinite forest nu wel zat.

    Godverdomme.. Rennen, killen, poortje openen, rennen killen poortje openen.. En repeat..

    Doe een missie, en ga weer terug naar start.
     
    Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Goed, ik had echt gehoopt dat de DLC me weer zou laten spelen ... maar op dit moment is het echt niet 20 euro waard.

    2 uur story content. Ok, dat kan.
    Infinite Forrest niet beschikbaar buiten adventures om!?
    Weer oude Exotics die teruggebracht worden!?

    Als het zo doorgaat met de ontwikkelingen en het terugbrengen van content die we al 3 jaar hadden (of in de loop van de 3 jaar kregen) ... dan slinger ik Destiny 2 weer eens aan ergens in september 2018. Dit is gewoon erg karig. Alweer.
     
  3. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    12 december kwam ook nog een update toch?
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja. QoL update ... echter vraag ik me af waarom players, die geen CoO hebben ... nu gewoon "locked" out worden? Trials, Heroic Strikes e.d zijn voor spelers zonder niet meer te spelen.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mijn DLC was nog niet gedownload voor Destiny 2 waardoor ik het bedrag kon terugvragen voor de 2 DLC. top!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Serieus joh? Jesus man Ik dacht dat die dingen voor iedereen beschikbaar zouden zijn, maar je moet dus perse die dlc hebben. Pfff Bungie.
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Lucky you..
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En ook Datto heeft zijn "zorgen" uitgesproken;



    Denk dat dit ook de laatste keer is geweest dat Luke Smith ergens mee bezig is geweest.

    Destiny 2 : The Eververse
    ... throwing money at your screen.
     
  9. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Leuk deze dlc 5 uren verder en ben er alweer klaar mee. Heroic strike leveren buiten de weekly ook geen reet op. Rondje vol bij iets ook niet, dus net als voor de dlc kan je net zo goed elke week gewoon de weeklys spelen en clan rewards krijgen en dan kom je ook wel op het hoogste light zonder al te veel inspanning.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heb onlangs Destiny 2 2e hands gekocht voor een zacht prijsje. In eerste instantie wilde ik ook de DLC kopen. Voor 10 euro had ik dat nog wel gedaan (de DLCs van Nioh hebben ook deze prijs), maar 20 euro vind ik toch wel aan de prijzige kant. Wat is jullie ervaring inmiddels? Ga het vooral voor de main campaign spelen. Ik weet het, niet de beste manier om Destiny te spelen. ;)
     
  11. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    De main campaign is best leuk om te spelen voor een keer. Misschien wat te makkelijk, tenminste op de manier dat ik het heb gespeeld. Was toch altijd wel wat hoger wua level dan gevraagd.

    Toch blijf ik het wel jammer vinden dat de drie verschillende classes niet een beetje een eigen verhaal hebben, waardoor het de tweede keer met een andere class al gauw de aardigheid af is.

    Ach heb alweer over de 200 uur de game gespeeld, maar helaas nog niet met zoveel tevredenheid als d1.

    En dat komt vooral door het reward systeem en dat er geen verschillende rolls zijn. Met daarnaast dat je voor de makkelijkere en kortere dingen vaak beter wordt beloond, dan de dingen waar het eigenlijk om zou moeten draaien.

    RAID vind ik zo ze het nu hebben gedaan eigenlijk overbodig en nightfall vind ik best kut met die timer. Maar ja als je het niet binnen de tijd haalt is het geen probleem, omdat je door de weeklys toch wel makkelijk omhoog gaat met light en dus tijd in een nightfall te stoppen wat onnodig is.

    Dus ja ik vind het geen verkeerde game hoor, maar ze hadden er veel meer uit kunnen halen dan ze nu gedaan hebben.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Xur verkoopt dat overpowered wapen haha.
     
    VapoChill vindt dit leuk.
  13. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Ik dacht al, hoe komt iedereen en zijn moeder aan die prometeus lens.
    Naja Crucible was nog nooit zo leuk. :+

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2017
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  15. VapoChill

    VapoChill Active Member

    Berichten:
    744
    Leuk Bevonden:
    188
    Trials of Prometheus Lens [​IMG]
     
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Crucible is inderdaad leuk nu. Deze TTK ligt ook veel meer in de buurt van de D1 TTK.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421





    Sjee, hier schrik ik wel van. Destiny 2, what's going on? En dan nog 20 euro hiervoor vragen ook. :/
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421



    Het is een eerste stap. Zonder de expansion is nu weer alle content in de basis game te spelen.
     
  20. thiez

    thiez Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    21
    zijn hier nog mensen die de raids willen doen ??
     

Deel Deze Pagina