1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Player Unknown's Battlegrounds

Discussie in 'Games' gestart door Dyonko, 9 jun 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420

    Haha, ooh wat verschrikkelijk zeg! Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom mensen nog zo semi-positief zijn over deze release. Op basis van de beelden is duidelijk te zien dat Player Unknown's way over his head is met deze release en ten onder gaat aan zijn eigen succes. Hij had toch de support van Microsoft om gezamenlijk een geoptimaliseerde versie op te leveren? Ehh, waar is dat te precies te zien dan? Deze release had gewoon nog LANG niet moeten plaatsvinden. Dat had veel nare ervaringen kunnen voorkomen bij iedereen die nu de console versie opstart! Het is tevens geen goede reclame voor deze titel in het algemeen (sales/aandacht).

    Dit gaat niet "even" duren mensen en is geen kwestie van een paar patches. Deze game is nu simpelweg gedumpt op de Xbox (bijna als letterlijke kopie van de PC versie) en moet geheel ground up worden opgebouwd voor de consoles. Zelfs de PC versie draait al niet ideaal en voor een puntgave console versie zullen jullie ben ik bang nog minstens een aantal maanden moeten wachten.

    P.S. Het ligt niet aan de rekenkracht van de Xbox /X. Dit is gewoon sloppy programmeer werk.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  3. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Dit is ook een pre-release en niet de uiteindelijke game.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een early access game. Zelfs met MS support gaat het niet opeens bij de eerste release build perfect zijn. En zolang zijn ze ook samen niet bezig. September dacht ik.
    En die crowbat vid is wel overdreven zoals altijd. Niks mis mee. Maar altijd een beetje het topje van de ijsberg. De game heeft zeker wat issues als je land of pre match. Maar eigenlijk normale gameplay loopt best oke. Maar heeft gewoon zeker wat aandacht nodig. En zullen we de komende maanden zien hoe het zich ontwikkeld en met de hulp van MS.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet hoor, maar die input delay heb ik helemaal niet. Of zijn controller is kapot of hij speelt op een televisie met enorme inputlag of als laatste optie is dit misschien een eerdere build.

    Daarnaast zijn die beelden waar het zogenaamd super blurry is echt geen xbox one X beelden.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik geloof je dat de slechtste momenten bij elkaar gestopt zijn in één filmpje, maar het blijft een gammele zooi.

    Ach ja, je koopt het natuurlijk ook tegen een zacht prijsje en er staat inderdaad een disclaimer op de verpakking in de vorm van "pre-release build". Persoonlijk zie ik console games graag af. De PC heeft namelijk al die early access rommel en dat is voldoende. Leuk wanneer je nieuwsgierig bent, maar uit ervaring kan ik jullie vertellen dat zulke periodes vaak maanden kunnen duren. Het schept vaak de verkeerde verwachting terwijl je wacht en early access periodes lopen regelmatig uit.

    En daar zit je dan met je early acces console game, pre-release build. Is er al een concrete datum gecommuniceerd wanneer dit alles is weggewerkt? Nope. Het probleem is dat hiermee wederom een precedent wordt geschept. M.a.w. de deur wordt in de toekomst open gezet voor meer van dit soort praktijken.

    Vertrouw me maar hier op: de console wereld is beter af met definitieve/finished builds, met after-launch support via patches.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Early Access is er al 2 jaar op Xbox.
     
  8. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Sorry, maar I call bullshit. The Long Dark, Slime Rancher en Pit People zijn een paar voorbeelden van prima games die met Game Preview zijn ontwikkeld. Gwent, Ark en nu dus PUBG zijn ook gewoon hele populaire games, en de ontwikkeling van die games profiteert alleen maar van een grote player base.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2017
  9. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En toch ben ik het wel met @Zifnap eens. Ik wil dit soort dingen helemaal niet op de console. Gelijke monniken, gelijke kappen. Met een product dat (min of meer) finaal is.

    Maar goed, nu ik dit typ realiseer ik mij dat dat sowieso al verleden tijd is door de XO(S) vs XOX en PS4 vs PS4 Pro. Dus echt gelijk is het al niet meer. Daarbij is het tegenwoordig een zeldzaamheid als een game helemaal finaal wordt uitgebracht. Lang leven de 20GB patches. Maar dit soort 'pre-release build' praktijken, ik ben er ook geen fan van. Ik word oud :+
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dan gaan we het zien.
    Dat heeft niets met ouderdom te maken. Vooral PC bezitters weten hoe vaak het in dit soort situaties fout gaat (ondanks dat er ook successen zijn) en dat is nog wel het platform waar de 20 GB patches en early-access zijn "uitgevonden".

    Afijn, we gaan het weer zien maar titels in een box verkopen met als disclaimer "dit is een early access build" vind ik gewoon twijfelachtig. Hou dan de verkoop beperkt tot een open/closed beta groep. Zo lastig is dat ook weer niet te regelen (zie Monster Hunter World bijvoorbeeld). Nu lijkt het voor veel gamers toch weer alsof je een definitief product koopt. Het ligt immers in winkels als bol.com.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2017
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja games zoals AC Unity, Just Cause 3 liggen helaas ook in de winkel als een game die "klaar" is en ze vragen er 60 euro voor. Of "beta's die eigenlijk gewoon demo's zijn. Vind dat een stuk erger dan een systeem zoals early access waar het duidelijk wordt aangegeven wat je krijgt.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar waarom wil je het niet? Wat heb je erop tegen om gewoon te wachten tot de normale release er wel is, dan zijn er ook genoeg spelers die voor je kunnen beoordelen of een spel goed draait op de Xbox, in tegenstelling tot de games die @Hybrid noemt inderdaad.

    Het enige nadeel van Game Preview die ik zie is dat je een product koopt dat wellicht nooit wordt afgemaakt, maar dat risico wordt je meer dan duidelijk gemaakt voor aanschaf. Ik snap niet wat niet-kopers hebben tegen het feit dat andere spelers in de tussentijd de game wel kunnen spelen, niemand wordt er toch minder van?
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Zoals ik al eerder aangaf schept het een precedent voor meer discutabele praktijken. Zelfs als loopt het uiteindelijk (en wie weet hoe lang je nog moet wachten) goed af met Battleground, dan is er altijd weer een developer/publisher combo die je probeert op te schepen met een niet-afgemaakt product dat uiteindelijk als zodanig wordt achtergelaten. Het excuus: "je wist dat het een early access was, dit stond immers op de box".

    Ik zou het hele argument ook kunnen omdraaien: wat houdt jou tegen om gewoon op open/closed betas in te schrijven en je daar op uit te leven? En geef het grote publiek dan het definitieve product. Lijkt me veel minder verwarrend en je loopt nog minder risico ook.
     
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb nog nooit een beta gezien die geen verlooptijd had en/of je de volledige game kan bieden. Daarnaast speelt PUBG bij mij veel beter dan een gemiddelde beta. Ja, de textures zijn hier en daar behoorlijk slecht en soms lagt het een klein beetje. Ik heb niet de hele 9 minuten durende video hierboven gekeken, maar het kan haast niet verder van mijn ervaringen zijn. De game is prima speelbaar, in ieder geval op de X. Ik heb er nu ook al meer voldoening uit gehaald dan menig andere volledige games waarvoor ik >25 euro heb betaald, en ik betaal nu waarschijnlijk minder dan bij de volledige release.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gwent is hetzelfde verhaal imo. Daar was game preview echt bedoeld als een beta build en de game wordt nog steeds verder ontwikkeld. De game gaat telkens enorme veranderingen door (aankomende maand weer een hele grote update) en daarin vind ik de beta periode ontzettend goed gebruikt. Het kan prima en ligt geheel aan de devs.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Geldt ook voor als je op de PC speelt.. Ik heb het ook uitgezet..
     
  20. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Nice! Die ga ik ook ff uitproberen vanavond! Thanks!
     

Deel Deze Pagina