1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik ga donderdag 20:30, al weken geleden gepland en veel zin in.

    Wel kansloos dat het tegelijk is met Ajax waar ik ook heen zou gaan:+
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    STAR WARS: THE LAST JEDI
    Aiii. Dit is een lastige. Ik wi 'm zo graag goed vinden en er zit ook echt toffe shit in..maar over t algemeen...een zeventje.

    THERE I SAID IT. SHOOT ME
     
  3. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    WAAAAAAAAAAAAAAAAT
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat Recka tegelijkertijd op z'n foon The Last Blacked Jedi aan het kijken was. The fuck gast... een zeventje?!
     
    Alexknl en Reckuuza vinden dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Ik heb precies de comment gevonden waarmee ik ook zit:

     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Nani?
     
    L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als recka, RECKA, zegt dat de film een 'zeventje' is. Met welk gevoel moet ik volgende week naar die film gaan dan :'-(
     
    Lethal AK47 en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    SORRY BOYS SEE IT FOR YOURSELF
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Reckuuza vindt Transformers geweldig dus ik weet sowieso dat ik er niets van moet aantrekken.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Reckuuza heeft dit keer (gek genoeg) gelijk. Ik heb nog geen cijfer. Hij is zeker goed ... maar;

    Je bouwt in deel 7 een hoop dingen op. Snoke, Rey, Kylo .. alles. En dat gaat grotendeels kapot in 8. Nu zal 9 alles wel een mooi einde geven maar heb nu NOG meer vragen dan antwoorden. Rey haar ouders onbekende? Geloof er niks van.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Nandayo?!
     
    Fiasco en Matrix vinden dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ZEIKERDS. Film was geweldig. Eindelijk wordt er eens risico genomen

    Ik vond alleen Rose/Finn sidequest gaar. Beetje jammer dat er geen antwoord werd gegeven op Rey/Snoke hun achtergrond. Voor de rest niks aan te merken
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2017
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Absoluut. Heb er een nachtje over kunnen slapen en hij is, als alles op z'n plek valt, behoorlijk sterk.

    Het hele verhaal over Rey haar ouders krijgt nog een staartje. Vond het silhouet wat je zag in die grot verdomde veel weghebben van ROTJ Luke. Kylo zegt tegen haar dat haar ouders niemand zijn zodat ze zich minder belangrijk voelt en dichter bij de Dark Side komt. Dan heb je Yoda, die Luke de les leest en aangeeft dat hij verder moet kijken dan boeken. Diezelfde Yoda die, terwijl hij dood is, een bliksemschicht de boom in knalt alsof het niets is. Luke, die zichzelf projecteert ... en één word met de Force en zo dus nog sterker. Ja, er word risico genomen ... maar je hebt nu geen enkele Skywalker meer terwijl de saga daar dus wel om draait. Of is er nog wel 'n Skywalker?
     
  14. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Niemand hier met een ontzettende afkeer tegen 3D (en al helemaal Fake 3D zoals Star Wars?). Wil die film best zien, maar dus echt no way in de bios.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Draaien ze niet gewoon 2D?
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb mixed feelings over de film:

    En dat komt door de grootste premise van de film: we proberen met een schip te ontsnappen aan de First Order. En dat duurt vrijwel heel.. de.. film.. Dat is gewoon niet interessant genoeg. De sidequest van Rose en Finn is ook niet interessant en zelfs een beetje saai te noemen. De rest van de film vond ik heel tof. Alles met Kylo Ren, Rey en Luke was echt heerlijk. Daarnaast zat ik met 20cm vol in de broek toen Yoda in beeld kwam.
     
    Reckuuza en L.A. vinden dit leuk.
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fake 3D? Wut?
    Heb je de "3D"gepromote films wel eens gezien? Justice League was pure bagger ... met Star Wars voegde het enigzins wat toe ... er zijn slechtere films in 3D :)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dat sloeg ook heeelemaal nergens op. Ook:

    Dat er blijkbaar wel een plan was en dat gewoon niet aan Poe wordt verteld, en dat The First Order in 2min een gigantisch Death Star technologie kanon op die secret base planeet kan droppen maar blijkbaar kan dit niet in de ruimte en kijken we anderhalfuur naar t feit dat The First Order hun schip loopt te tracen.
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Alleen op van die rare tijdstippen.

    Fake ja. Opgenomen met 1 lens en later met de computer wat effectjes toegevoegd "zodat het iets toevoegt" (het voegt nooit iets toe).

    Super helden films moet je sowieso niet kijken. Laat staan in de bios.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat was hier mis mee dan?

    In principe laten ze nu wel merken dat dit het enige overgebleven stukje Rebellion is en ze echt geen kant meer op kunnen. Dat ze het plan niet aan Poe vertellen heeft te maken met zijn manier van vechten. Hij wil shit gewoon opblazen en hopen op het beste... zoals Michael Bay. Dat schip wat overigens in Hyperspace dwars door de First Order vloot heen klapt was echt episch.
     

Deel Deze Pagina