1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ga Negers Zoenen Stakkers. :+
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Ja werd vannacht al mad toen ik dat las :mad::mad:
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Niet zo janken man, zijn wel ergere dingen gezegd hier. Jij en iets met het K woord.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Here we go again!
     
    Reckuuza en Alexknl vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik laat het wel rusten nu @Tyrant , beloofd. Het enige wat ik echt even vraag is het nieuws over de steekpartij / moord te lezen hier in Sneek, zolang je maar begrijpt dat je een discussie met @fredfenster krijgt als je het plaatst. Deze post staat even los dan van mijn vorige 2.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Om even iets niet racistisch/genderneutraal/discrimenered aan te kaarten.

    De net neutrality wet in US is geschrapt.
     
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Hush
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @fredfenster , niet zo janken :+
    Laat @Tiberius met rust ... als je boos bent, pluk een roos ... stuur me een PM, dan bitchen we daar verder.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    @Rampage : Het is al goed kerel. Als we het over de daders gaan hebben van die steekpartij, dan gaat het weer lekker los hier. :+ Had even een momentje van irritatie, waarvoor ik mijn excuses aanbiedt aan de aanwezigen in dit topic. :thumbs:
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hoop dat het niet gaat overwaaien naar Europa
     
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja, is dat erger?
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Van kanker ga je dood, dus opzich.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en RaouLioo vinden dit leuk.
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Alle reguleringen omtrent het net gaan de komende jaren veel impact hebben op de maatschappij denk ik. Data is kennis is macht. Alle grote internet bedrijven weten alles over ons en wij vinden dat prima omdat dat ons leven makkelijker maakt. Maar Facebook is er ( van wat ik hoor ) best open over dat ze actief een betere maatschappij proberen te organiseren door ons te "manipuleren" met gerichte content. Google heeft een meer ontspannen houding lijkt het, maar die zitten echt op alle belangrijke hubs van de maatschappij (huis, infra, zorg, etc). Die hebben echt veel macht.

    Mijn punt is dat het je recht moet zijn om vrij kennis te kunnen vergaren en te communiceren op het internet, maar je moet de burgers ook tegen zichzelf beschermen. Zo schrijvende en denkende lijkt het me niet vreemd als de Googles en Facebooks zelf als provider gaan optreden waardoor bovenstaande nog meer in het geding komt.

    Edit: oh: https://pcmweb.nl/artikelen/nieuws/20-jaar-google-waarom-wil-google-een-provider-worden/ Nou ja logisch natuurlijk.
     
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Adverteerders hekelen homograppen Voetbal Inside
    Amstel Bier-producent Heineken en scheerproductenfabrikant Gillette - twee van de drie hoofdsponsors van de populaire tv-talkshow Voetbal Inside - zijn in gesprek met RTL omdat ze homofobe grappen in het programma afkeuren. Toto, de derde adverteerder, ziet vooralsnog geen aanleiding om in actie te komen.

    https://www.ad.nl/show/adverteerders-hekelen-homograppen-voetbal-inside~ad717522/

    Mooi dit.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Niks mooi dit, gewoon slappe zakken die adverteerders. Gijpie zegt dat hij liever naar het darten keek dan naar ‘twee trouwende homo’s’ en hoppa gelijk onder aanvoering van mevrouw Simons ben je homofoob.
    Wat een droevige bende zeg.
     
  20. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Heeft Simons mensen homofoob genoemd of heeft zij uitspraken homofoob genoemd? En volgens mij werden door haar verschillende uitspraken aangehaald, maar jij stelt dat de door jou aangehaalde opmerking de enige is. Heeft ze de rest verzonnen dan?
     

Deel Deze Pagina