1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jouw top/flop game van het jaar 2017

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mallakai, 22 nov 2017.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    1. Horizon: Zero Dawn
    2. Resident Evil 7
    3. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
     
  2. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb in totaal maar vier games gespeeld die uit 2017 komen.
    1. Horizon Zero Dawn
    2. Uncharted: The Lost Legacy
    3. Assassin's Creed Origins
    4. Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Top:
    1. Project Cars 2
    2. Fortnite Battle Royale
    3. Dirt 4

    Flop:
    1. Need for Speed Payback
     
  4. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Flop.

    1. Battlefield 1. Ik weet dat hij in 2016 uit kwam, maar ik heb het meer over de expansions. Veel te laat en ook allemaal niet echt boeiend.
    Het ziet er leuk uit, maar qua gameplay vind ik het veel te chaotisch. veel mappen lijken ook gewoon door een random levelgenerator gemaakt te zijn.
    2. Wolfenstein 2. Door de vele hoge reviews natuurlijk een hoog verwachtingspatroon. Op de soundtrack na vond ik het erg tegenvallen. Leuk verhaal, maar erg beperkt in de uitvoering.
    pacing was ook slecht door die missies in de homebase dat je weer op zoek moest naar iemand in zo'n kamertje.
    Ook geen memorabele eindbattle.
    3. Need for speed payback. Bij het zien van de eerste trailer leek het me al niks. Zo richting de release toch weer de interesse gewekt na wat positieve previews..
    Even geprobeerd via EA ACCEs op de Xbox one X. Wat een drama game. Laatste goede NFS blijft voor mij toch hot pursuit uit 2010.
    4. Player unknown Battlegrounds (PC) Vermakelijke game, toffe opzet, bloedstollend in de eindfase maar technisch slecht.
    5. COD WW2. Onlangs in de sale gekocht en het ziet er best aardig uit in 4k. Toch zal ik het niet heel fanatiek gaan spelen. Het is meer iets van af en toe een paar potjes.


    Top.
    1. Forza motorsport 7. Na een aantal jaar geen xbox te hebben gehad toch weer tof om Forza te spelen. Het leukste vind ik dat je de raceafstand in career naar wens kan instellen nu.
    2. GT Sport. (PS4) Ik kan de kwaliteit waarderen, maar door de lack of content scheelde het niet veel of ik had hem in het rijtje van Flops neergezet. In Maart 2018 komen de eerste nieuwe tracks en dan ben ik benieuwd wat ze gaan brengen.

    Al met al best een karig jaar voor mij. 2018 belooft meer, al is het maar de vraag hoeveel ik daadwerkelijk zal kopen uiteindelijk.

    Ea UFC 3
    farcry 5
    World cup 2018
    the crew 2
    Red Dead Redemption 2
    Onrush
    metro exodus
    Anthem
    Battlefield 2018
    COD 2018
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik heb te weinig games gekocht om echt een beeld te kunnen vormen voor een top 3 of top 5, maar heb wel een top en flop game van 2017. De rest van aangeschafte games, DLC of expansions, dateren allemaal van voor 2017.

    Top: Assassins Creed - Origins: Puur genot voor iedere liefhebber van het oude Egypte, nog maar te zwijgen over de hoeveelheid content. Niet zo overdreven veel als in Witcher III, maar deze game mag je best een Witcher III light versie noemen, met het oude Egypte als setting. 9/10.

    Flop: COD WW II: Gewoon pure troep: wapens, besturing, gameplay, geluid, vond het allemaal ruk. Het verhaal is voor het eerst in jaren beter, maar zelf vond ik wat ik gespeeld heb en gezien heb een veel te hoog Murica gehalte hebben. Overall kon mij niets meer boeien aan deze game en de serie moet nodig een aantal jaren de ijskast in, voor er weer een nieuwe titel uit mag komen. 4/10.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ik heb Crash, Persona 5 en AC Origins gekocht. Daarnaast standaard NBA 2K en FIFA maar dat is same year, new updates. Crash was leuk voor twee/drie uur nostalgie. Persona 5 voelde ik helaas niet, kwam er niet echt in, karakters voel ik ook niet. Game speel ik ooit uit als ik mijn been breek ofzo en een tijdje niks kan doen. AC Origins was leuk voor 30 uur, tot ik er een beetje moe van werd om constant hetzelfd te doen.

    Flop zal Mass Effect zijn. Typical voor deze gare generatie.

    Gelukkig komt Fighter Z over twee weken jongens hoera.
     
  8. blast7

    blast7 New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Topgames van 2017 - Deze games zijn misschien niet uitgekomen in het jaar 2017, maar hebben wel een grote rol gespeeld in de scène. Overwatch - Overwatch is een enorm fijne game om te spelen. Het is ook echt mijn soort van game, waar teamplay heel belangrijk is. Je hebt verschillende heroes die telkens een andere role invullen. Zo heb je Tanks, Healers, Offense en Defense heroes, met telkens hun abilities. Het doel is om een bepaald punt op de map te bemachtigen en te verdedigen. League of Legends - Toch vind ik League of Legends sterker. Hetzelfde concept - een teamgame waarbij je met verschillende karakters bepaalde handelingen moet uitvoeren om de game te winnen, maar hier is het mechanical aspect van de game groter vind ik. Je kan meer outplays maken en alle kleinste fouten worden afgestraft. Zeker op het hoger niveau. Hier heb je ook bepaalde roles, maar je hebt zoveel variaties in deze roles. Een support kan bijvoorbeeld ook een damage-dealer zijn, omdat het karakter net dat beetje croud control heeft, waardoor het toch bruikbaar blijft in de support-rol. Fortnite Battle Royale - Fortnite is een shooter waar je ervoor moet zorgen dat je als laatste overblijft in het spel en andere karakters moet uitschakelen. Het moeilijke hieraan is dat je niet enkel je schieten moet oefenen, maar ook je reactiesnelheid en je verdediging. Uiteraard is je aim nog wel het belangrijkste punt van de game, maar het is niet genoeg. Je verdediging bestaat eruit dat je snel gebouwen kan plaatsen om zo veilig te zijn voor alle tegenstanders. Deze game is overigens ook free! Flopgames van 2017 - Player Unknowns Battleground - PUBG is één van de populairste games (of was) van 2017. Er werd zoveel hype gecreeërd rond deze game, dat het een must-have werd. Hoewel het initieel leek dat het verschil met de toenmalige H1Z1 groot was, bleek achteraf dat toch niet zo te zijn. Het probleem met H1Z1 was dat de game niet naar zijn spelers luisterde, waardoor er nog veel hackers en bugs in het spel ontstonden. Ook dit is nu het geval bij PUBG, die liever inzet op nieuwe maps te ontwikkelen om de game interessant te houden, boven de bugs en hackers uit het spel te halen. Dit tot grote afkeer van enkele grote namen. Er deze game zou in de e-sports te zien zijn, maar door het aantal bugs, is dit nog niet tot een grote competitie ontstaan. Hopelijk doet Fortnite het hier beter!
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  10. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Top drie in random volgorde.
    • God of War
    • Spider-Man
    • Red Dead Redemption
    Zijn ook gelijk de enige games uit 2018 die ik gespeeld heb. :whistle:
    Oh wacht, ik heb Ni no Kuni II ook nog gespeeld dit jaar. Eervolle vermelding.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    1. PES 2019 - Deze game is echt ondergewaardeerd. Bij release was er iets goed mis met de AI van de CPU, maar na een update is de game echt bizar vet! Beste footie sinds jaren.
    2. Spider-Man - Ik hou van Marvel.... Ik hou van Spiderman en ik hou van dikke graphics. Beste Spiderman en zelfs superheldengame (nou okay, Batman was ook vet) ooit. Webslingeren op zijn mooist
    3. Hitman 2 - Dat is echt mijn game, wat een heerlijke game blijft dat! Lekker een beetje rondsnuffelen en uitzoeken welke manieren er zijn om iemand te killen. Love it en nu gewoon de hele game in 1x ipv die suffe episodes.

    Ik heb RDR2 niet genoemd en dat komt omdat ze ons genept hebben met HDR en omdat de gameplay verouderd is. M.b.t. HDR... Wat lame zeg, zelfs mijn tv denkt dat het HDR is, dat is dus echt bewust de consument neppen met valse informatie.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Top lange termijn
    1. COD BO4 (ps4)
    2. RDR2 (ps4)
    3. FS19 (pc)

    Top voor 2 weken
    1. FH4 (pc)
    2. F1 2018 (pc)
    3. Frostpunk (pc)
    4. Sea of Thieves (pc)
    5. FarCry 5 (pc)
    6. Two Point Hospital (pc)
    7. Parkitect (pc)

    Flop
    1. BFV (pc)
    2. Fallout 76 (pc)
    3. Just Cause 4 (pc)
    4. Atlas (pc)

    Haat
    1. Fortnite

    Backlog (met name ps4)
    1. God of War
    2. Spider-Man
    3. Detroit Become Human
    4. Shadow of the Tomb Raider (pc)
     
    Zumpelvelder en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Red Dead 2
    Spider-Man
    Fighter Z

    Detroit nog uitspelen maar die ben ik al half vergeten, God of War vond ik niet zo
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Top

    1: Dead Cells (veel te veel gespeeld en ben er nog steeds best slecht in :+ Nog steeds stuck at two boss cells...)
    2: God of War (Yeah BOY!)
    3: Astro Bot: Resque Mission (TE cute! TE cute. Super Mario met robotjes in VR)
    4: Beat Saber (Rum n' Bass for life!)
    5: Moss (Cute little mouse in VR)
    6: Pillars of Eternity II: Deadfire (Love it)
    7: Celeste (Moeilijke precise platforming is the shit)
    8: Into the Breach (Turn-based schaken met robots :D )

    Flop

    1: Red Dead Redemption 2 (SAAAAAAI)
    2: NI NO KUNI 2: REVENANT KINGDOM (Heb hier geen geduld meer voor)

    (nog) niet gespeeld maar wel dope volgens mij

    1: Subnautica (Vissies kijken klinkt dope!)
    2: Valkyria Chronicles 4 (Eindelijk weer old school turn-based)
    3: Spyro Reignited (CUTE!)
    4: Hitman 2 (Mensen doodslaan met vissen in een clownspak? Yes please!)
    5: Gris (Pas net uit)
    6: Tetris Effect VR (Tetris in VR met dope ass muziek!)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Top:
    Assassin's Creed Odyssey
    Call of Duty WW2 (ja i know 2017 game maar echt mee vermaakt

    Flop:
    Red Dead Redemption (geen tijd voor of geen Rockstar fan?)

    Nog niet gespeeld:
    God of War (ja wtf?)
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Top 5 2018

    - Super Smash Bros. Ultimate (GOTY)
    - Black Ops 4 (De multiplayer shooter van het jaar. Speel het bijna dagelijks)
    - Monster Hunter: World (Heel erg mee vermaakt)
    - Dragon Ball Fighterz (want Dragon Ball)
    - Fortnite (haat wat je wil, spel zit fucking goed in elkaar)

    Flop
    - RDR 2 (Aint nobody got time for that. Online is gaar, maar wel een hele mooie game)
    - God of War (Op een gegeven moment geen zin meer en de story gerushed)
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgens mij enige forum waar RDR zo wordt afgezeken. Gameplay outdated, hou toch op. Geen mooiere, geen gedetailleerdere open wereld game dan RDR. Technisch zo goed in elkaar. Flop... Ga weg.

    1 gow
    2 rdr2
    3 spidey

    Flops heb ik niet veel. Ik koop en speel geen games waarvan ik weet dat ik ze niet leuk ga vinden. AC/COD/FIFA. Maar als ik 1 moest kiezen wel Shadow of the Tomb Raider, te veel hetzelfde als voorgaande games
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2018
    B Tender en Jorrie vinden dit leuk.
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Je kunt een game toch niet leuk vinden?
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Alleen op deze site wordt SotTR zo afgezeken. Geen game is zo mooi in 4K.
     

Deel Deze Pagina