1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Vandaag zou Tron haar partner bekend maken toch? Wat als het geen Alibaba is? ...

    Edit. Heb geen idee waar ik moet kijken maar lees op sommige plekken dat het geen Alibaba is of dat het pas volgende week is
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2018
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Er komt nog een coin burn aan en nog meer dingen. Denk wel dat het nog wel iets omhoog schiet.

    MOD gaat ook eindelijk. Mag toch hopen dat het deze keer echt een rise is. Sla mezelf nog voor m'n kop dat ik GVT ipv MOD naar Vechain heb verplaatst. Had GVT kunnen verdubbelen en vervolgens kunnen instappen op MOD. :mad:
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik kan me echt niet voorstellen dat het alibaba is. Hebben jullie de links op de vorige pagina gelezen? Die oprichter van tron komt nogal shady over
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik pomp iig niets meer in TRX. Laat anderen dat maar lekker doen, lift ik wel mee
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Zoals FinalBob wacht ik nog op die ATH, dan heb ik toch weer mooi winst gepakt. :D
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand hier ervaring met Raiblocks?
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gisteren beetje van gekocht. Komen binnenkort op Binance en sinds gisteren op KuCoin. Dus zal wel omhoog gaan
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik wacht nog steeds tot ik weer eens winst krijg uit de grote hype projecten, maar die staan allemaal stil. :+
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb zo'n max 200 momenteel ervoor te besteden, genoeg of te weinig denk je?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Als jij 200 euro kwijt kan en dat wilt proberen te investeren.

    Weinig is slechts relatief. Als jij goed investeert dan kun je met 200 een heel eind komen.
    IMO is er alleen 'teveel' bij investeren in crypto. Dat gebeurt wanneer mensen geld gaan investeren dat ze niet kunnen missen.
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kerstbonusje zonder doel, dus kan het opzich prima missen, wil het alleen wel goed investeren.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Raiblocks ga je in ieder geval geen verlies mee maken. Zou het echter een beetje verdelen. Er zijn hier in het topic een aantal dingen langsgekomen die binnenkort waarschijnlijk goed gaan groeien.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar dat hou je altijd. Had vd nog heel laag NULS en LRC. Toen verkocht voor TRON en kijk nu.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik ben er alweer overheen, hoor. Dat hoort bij deze markt. :+
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ook. Zit nu naar privacy coins te kijken, pivx, deeponion. misschien voor de grap op kucoin wat kopen. omdat die geen app hebben ga ik er toch niet naar kijken. .. Heb maar wat ARN gepakt in de pullback

    Ja kan. Juist met geld doen wat je kan missen. De mindset voor mij was van, ik ben dat geld kwijt komende tijd, is dat ok?

    Potver, Binance heeft zn minimale withdrawal voor ETH verhoogd naar een halve
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2018
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Blij dat ik niet op die TRON ATH heb gewacht en nog wat winst heb gepakt op GVT. :lol:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jep, heb tron alleen op 15ct nog bijgekocht wat al riskant was.. Maar 8 januari is die burn toch? GVT gaat heerlijk, mn SUB ook vandaag. Ik word alleen ziek van dat ETH withdrawal is verhoogd, wil XRB voordat hij op Binance komt
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Wanneer komt hij op Binance eigenlijk? Gisteren eindigde de vote. Duurt dat dagen of weken?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja geen idee. Hoop dat hij even de 20/25 dollar hit dit weekend
     

Deel Deze Pagina