1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Slet
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat ie een paar vrouwen hoer noemt in een dronken bui vind ik niet zo heel ernstig eigenlijk. Paar jaar geleden zongen we ook met z'n allen 'bitches zitten aan m'n penis'

    Ik vond het pas echt zwakzinnig toen die even nagedacht had en met z'n excuses aankwam waar die gewoon zei dat vrouwen die buiten de deur komen ook allemaal horren zijn. Echt wat voor 1960 instelling heb je dan?
     
    L.A. en Tim vinden dit leuk.
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Uhm, nee?

    Maar goed het is niet verrassend natuurlijk, respect voor vrouwen is nog steeds iets dat niet echt veelvoorkomend is bij Marokkaanse Nederlanders.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Fuck vrouwen
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  6. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  8. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Franse diva waarschuwt voor #MeToo-puriteinen: mannen mogen flirten
    GISTEREN, 20:26
    AANGEPAST GISTEREN, 21:59
    BUITENLAND, CULTUUR & MEDIA
    [​IMG]
    Catherine Deneuve AFP
    Catherine Deneuve heeft samen met 99 andere Françaises uit de culturele en academische wereld afstand genomen van de #MeToo-beweging. Volgens de beroemde Franse actrice is die zo doorgeschoten dat er nu sprake is van een heksenjacht op mannen die de seksuele vrijheid bedreigt.

    "Verkrachting is een misdrijf. Maar iemand proberen te verleiden, zelfs aanhoudend of onhandig, is dat niet", schrijven de honderd vrouwen in de krant Le Monde. "Ook is hoffelijkheid geen uiting van macho-agressie."

    Waarschuwing voor puritanisme
    De schrijfsters zijn bang dat de neiging om elke vorm van ongewenste intimiteiten in de ban te doen tegenstanders van vrije seksualiteit in de hand werkt. "Wij verdedigen het recht om lastig te vallen, omdat dat onmisbaar is voor seksuele vrijheid."

    Ze hekelen de "standrechtelijke vervolging" van mannen en waarschuwen voor puritanisme. "Mannen hebben hun baan verloren, terwijl ze slechts een hand op een knie hadden gelegd, iemand een kus probeerden te geven of over intieme zaken praatten tijdens een werketentje."

    Als vrouwen herkennen we ons niet in deze vorm van feminisme.
    Ingezonden brief
    De Franse vrouwen maken ook bezwaar tegen de manier waarop de discussie wordt gevoerd, vooral op internet. Wat begon als een beweging om vrouwen hun verhaal te laten doen, is volgens hen veranderd in het tegenovergestelde. "We dwingen mensen 'correcte taal' te gebruiken, schuwen hen die zich niet aan de instructies houden en noemen vrouwen die weigeren mee te doen verraders."

    "Als vrouwen herkennen we ons niet in deze vorm van feminisme, die van het aan de kaak stellen van machtsmisbruik is verworden tot een afkeer van mannen en seksualiteit", schrijven ze.

    Catherine Deneuve sprak zich al eerder uit tegen de in haar ogen uit de hand gelopen #MeToo-beweging. Die ontstond afgelopen herfst, nadat actrices in The New York Times vertelden hoe de bekende Hollywood-producent Harvey Weinstein hen had misbruikt.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Mooi die Franse actrice en 99 andere vrouwen uit haar land in het vak over de Me too discussie. Vrouwen die mannen een hart onder de riem steken in deze, me like. :D
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gewoon terecht, laten we nou niet om alles schreeuwerig doen.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Nu durf ik al helemaal geen vrouwen meer aan te spreken.
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Daarom moet je ook gewoon je pik laten zien in het openbaar, spreken ze vanzelf jou aan.
     
    L.A. en Reckuuza vinden dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha die Bij1 rel die nu gaande is, echt genieten dit. Wat een fail wordt dat.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel zonde, die partij kan prima een psychiater gebruiken.
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    En zo is het. Je mag tegenwoordig niets meer zeggen. Ik ga het toch in de groep gooien, ik heb niets tegen homo's. Nou is dat niet zo schokkend natuurlijk, ik ben vrij ruimdenkend, dat weet iedereen. Niet zo ruimdenkend als Fred, maar dat is meer een act. Zoals Frans Bauer een beetje. Die is zo aardig op tv dat je gewoon weet dat ie zijn vrouw thuis echt helemaal naar de tyfus slaat omdat ze een klontje suiker te weinig in zijn koffie heeft gedaan. Niemand is zo aardig en vriendelijk, dat kan gewoon niet. Alleen Ali B maar die komt uit Almere.

    Anyway, wat ik wil zeggen. Ik moet er soms echt bijna van huilen. Het wordt allemaal zo... gemaakt in de wereld. Voor iedereen moet er plek zijn, iedereen moet zijn eigen toilet, wil op verzoek graag op een bepaalde manier worden aangesproken enz.enz.. Ik ben dus heel ruimdenkend, maar ik vind dat ik dat van 2 kanten mag zijn. Ik vind dat homo grapjes gewoon moeten kunnen. Je wordt er toch ook mee doodgegooid op televisie? Nu heb ik er niets tegen, maar er zijn mensen die er liever niets van meekrijgen. Stel dat je dan bij elk programma 46 homo's ziet langskomen, elke dag weer. Dat is ook niet echt leuk toch. En ja, mensen die niet zo van homo's houden, die zijn er nou eenmaal ook he? Maar die mogen zich niet uitspreken. Dus als er dan een homo grap gemaakt wordt, dan gaan we weer steigeren met zijn allen. Terwijl darten gewoon fucking spannend is.
     
    Mallakai, Reckuuza, Rampage en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Je bent zelf een act.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Oeh, stommerd!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    L.A. en Mallakai vinden dit leuk.
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
     

Deel Deze Pagina