1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Slaapverwekkend.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Vond het wel een leuke aflevering, beste van het seizoen so far in elk geval.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verkeerde topic
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niet de slechtste episode, maar wel een paar hele domme dingen:
    De fuck tussen Carl en die gast in het bos. Weer vallen, weer worstelen met walkers en weer op het allerlaatste moment je gun pakken en de situatie redden.
    Die RPG kill. Lol, slechtste kill uit de hele serie. Dikke 1- voor die scene.
    Rick: Dacht je nu echt serieus dat dat vuilnis volk je ging helpen? Je moet helaas weer verder kijken om te kijken wat dat de komende episodes gaat doen, maar van mij mogen ze van de kaart geveegd worden.
    Dat einde, Rick weer gevangen en alleen.
    Shit met Michonne en Daryl aan het einde, dat gaat gewoon niet goed, dar weet je nu al. Dit gaat echt nog tot de seizoensfinale na februari duren.
    Grote zuchten nog en ik snak enorm naar het einde van de serie.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Had tot op heden geen zin om iets te schrijven over de laatste episode:
    Kut, alweer. Compound van de saviors geramd en doorboord en volgelopen met walkers. Daryl zijn schuld o.a. Rick ziet dat aan het einde van een afstand met het vuilnis volk wat die heeft weten te overtuigen.

    Dat persoonlijke geworstel van teveel personages. Michonne en Rosita of zo die allebei persoonlijk worstelen met wat Daryl wil en wat ze zelf wel of niet willen. Ze gaan verdorie mee en op het laatste moment doen ze het toch maar niet. Deze episode en eigenlijks het hele seizoen is een onsamenhangend zootje.

    Aankomende zondag de mid season finale en dan twee maanden wachten. Beter lekt de rest van het seizoen voor die tijd, liefst in 1080p, zodat we kunnen bekijken of deze rotzooi een keer ophoud. Tergend, maar omdat ik al zolang kijk wil ik nu ook wel eens weten wanneer het echt ophoud. =(
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Verrassend sterke episode, al moet ik zeggen dat je nog steeds niet weet welke kant de serie op gaat vallen richting het einde. Niet echt ten goede, gezien de toch zeer slappe 1e helft van het seizoen.

    Het einde van deze episode was dan het meest bevrijdende moment sinds seizoen 1:
    Carl dood. :D
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hij is vast immuun ofzo
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zit commentaar te lezen op Facebook. De tering zeg: Shit lijkt wel een walker kudde. Fans zijn echt over de zeik daar. 8):+
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Einde episode 8 eerste goede moment van hele seizoen.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Misschien niet helemaal het juiste topic, maar goed. Zijn er hier mensen die Fear the Walking Dead volgen? Ik zit nu tegen het einde van seizoen drie en ik moet zeggen dat het gewoon beter is dan zijn oudere broer. Ik moest er in het begin een beetje inkomen, maar seizoen drie zit naar mijn mening op hetzelfde niveau als waar The Walking Dead in seizoen 1 & 2 zat. Gewoon een goede serie.
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik vond het soms wat langdradig, maar ja, deze kritiek is natuurlijk ook te noteren voor The Walking Dead. Neemt niet weg dat ik het een toffe spin-off vind, alleen wel jammer dat...

    ze eerder Travis en nu weer Nick killen. Wat mij betreft twee van de karakters die de serie droegen, mede omdat ik Madison een irritante actrice vind.
     
  13. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254

    Is Nick wel echt dood dan?
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Misschien loop ik inderdaad teveel op de zaken vooruit. Het lijkt me raar als hij het overleefd, maar ik hoop dat hij het doet. Een van de meest interessante personages.
     
    Santino vindt dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het schijnt dat Gimple, of hoe die ook maar heet, ontslagen is. Hij is verantwoordelijk voor de laatste paar ramp seizoenen, inclusief het huidige. Ik verwacht niet dat de 2e helft in eens beter word, maar wel dat we andere dingen gaan zien dan de zeer teleurstellende eerste helft van het huidige seizoen.

    Als je ziet hoe vaak die naam werd genoemd op social media, en hoe ze hem haten, dan mogen we denk ik wel blij zijn dat die weg is, als het verhaal klopt. Seizoen 8 is echt tergend tot nu toe en zo mogelijk met enige afstand het ergste seizoen tot nu toe. Ben al weer enorm veel vergeten hierdoor.

    Hopelijk gaan ze er een eind aan breien, ben er wel een beetje klaar mee nu.
     
  16. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Hij is niet ontslagen, meer gepromoveerd.
    Overziet nu zowel fear als de normale walking dead.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nog erger. :+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    ‘Walking Dead’ Season 8 Midseason Premiere Is Show’s Lowest-Rated Ever.

    The Walking Dead” Season 8 midseason premiere continued to suffer the ratings woes that have plagued the rest of the season.

    According to Nielsen Live+Same Day data, Sunday’s premiere drew a 3.6 rating in adults 18-49 and 8.3 million viewers. That is up slightly from the midseason finale ratings (3.4, 7.9 million) in December, but was still the lowest-rated “Walking Dead” midseason premiere to date.

    The drop off comes despite the fact that a major character departed the show during the episode after revealing a walker bite in the midseason finale.

     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Helemaal vergeten dat dit ook weer begonnen is, met 2 episodes tegelijk of zie ik dat verkeerd?
     
  20. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vorige week weer begonnen, gewoon één aflevering.
     

Deel Deze Pagina