1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635


    Waarom is eth dan goedkoper als basecoin?

    Tevens geloof ik wel een beetje in het feit dat de huidige crash oa door het chinees nieuw jaar komt. Is er ook een mogelijkheid om te zien welke coins massaal door Chinezen worden gekocht?
    Ik kan mij voorstellen dat daar verschil in zit. Mijn bedoeling is om dan in deze coins in te stappen met de hoop dat de Chinezen na het nieuwe jaar 'hun' coins weer terug kopen.

    En kun je ook zien welke coins het begin van de crash waren?
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Met BTC bedoelt hij bitcoin en denk dat hij doelt op de trade fees, die zijn vaak bij BTC hoger dan bij ETH.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2018
  3. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik bedoelde zelf idd ook btc. Ik zal eens naar de trade fees kijken hoe dat zit.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bedoelde Bitcoin ja. Maar als je 100eu Bitcoin inkoopt betaal je 15eu aan fees ongeveer. Bij eth een euro of iets. LTC Nog minder
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    BTC en ETH knallen ook lekker in elkaar. Benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat alles weer eat naar boven gaat
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja totdat de whales het goedkoop genoeg vinden
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk dat we klaar zijn en gaan bouncen nu
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    *hoop
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Alles is groen. Lets hope ja.

    Heb mn OMG verkocht gistere en meer VEN gekocht vandaag. Helaas was de crash niet volgende week in salaris week..
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    VEN to the moon!
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Genieten ja, ik zie op al m’n coins alleen maar groene plusjes vandaag.

    Ven is in waarde nu m’n grootste in portfolio.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja bij mij ook. Helaas nog steeds gevolgd door TRX waar ik van de helft af wil. Heb wat ETH/NEO/BTC gekocht voor long term nu. Baal alleen dat die ledger levertijd nu zo lang is
     
  13. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik had toevallig net voor die lange levertijd m'n ledger besteld. Echt super handig om zo'n ding te hebben en geeft ook een stuk veiliger gevoel.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Vanaf welk (totaal) bedrag van je portofolio zouden jullie zo een ledger aanraden?
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vanaf wanneer jij het het waard vind. Ik persoonlijk zou het vanaf 3k+ doen.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gewoon de coins erop gooien die je wilt hodlen. Trade geld op exchange. Handige tip die ik kreeg was om sowieso 10/20% in USDT te zetten. Stel er komt een flash crash kan je heel snel kopen
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik snap een ding echt helemaal niet.

    Ik koop op coinbase mijn BTC maar de waarde van BTC ligt op coinbase veel lager dan bijvoorbeeld te zien is op coinmarketcap.
    Wat gebeurt er nu als ik mijn BTC naar binance overzet. Welke koers heeft mijn BTC dan?
    En wat voor kosten heb ik als ik BTC overzet naar binance of andersom?
    Mocht ik mijn BTC willen verkopen doe ik dat dan op coinbase of op binance of kan je daar alleen ''verkopen'' voor een andere coin?

    Bij voorbaat dank :)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt, altijd wanneer ik inkoop krijg ik 10% minder ofzo. Die inkoopwaarde ligt echt altijd lager dan wat je op coinmarketcap ziet. Coinmarketcap neemt de gemiddelde koers van die exchanges die er gelist zijn. Je krijgt de waarde van BTC wat er op Binance voor staat als je daarheen overmaakt. Je moet goed kijken wat de withdrawal kosten zijn voor bitcoin. Over het algemeen liggen die hoger dan ETH/LTC. Als je je BTC wilt verkopen voor een andere munt doe je dat op een exchange zoals binance idd
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2018
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    iemand ervaring met Binance? Wil mijn VEN verkopen maar er blijft nu iets van 0.995 staan en ik kan dat laatste restje niet verkopen omdat het ding blijft roepen dat het minimaal 1 moet zijn..... Duister. Wil gewoon alles verkopen maar dat lukt dus niet.
    Iemand tips?
     
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Denk om eerlijk te zijn dat je dan gewoon pech hebt. Werkt het niet als je bij verkopen op het 100% knopje drukt? Dat hij het hele balans doet zeg maar.
     

Deel Deze Pagina