1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Pro Evolution Soccer 2018

Discussie in 'Games' gestart door rubenpol007, 17 mei 2017.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja
     
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Sorry maar ik bedoelde de option file patch. Dus dat alles authentiek is als je online speelt.
    Kan dit ook?
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
  4. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Daar ben ik het niet mee eens, maar goed ieder zijn mening. Scheidrechters in pes 2017 waren niet echt beter en keepers zeker aan het begin ook niet. Na de patch toen waren ze wel redelijk tot goed, maar niet beter dan nu in 2018. En gameplay vind ik gelijk tot zo ver alleen soms de cursor switch nog niet altijd super fijn.

    Maar zal binnenkort pes 2017 weer even opstarten en paar potjes spelen, want vervaagt ook allemaal wat van hoe ik me het herinner. Na de release van 2018, pes 2017 niet meer gespeeld.
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ja, dat mag dus niet...
     
    Nol en ageQned vinden dit leuk.
  6. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Zal het niet meer doen haha.
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat is de beste option file voor de ps4.
    Ik heb nu die van PesUniverse v2 en van pesworld
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Volgens mij blundert hier de gamer ook zelf. Eerst de keeper laten uitkomen maar op het allerlaatste moment twijfelen wat dan helaas resulteert in die 'vreemde reactie' van de doelman.
    Deels fout van de game, maar de oorzaak ligt toch echt bij de speler zelf!

    Zelf nog nooit zo'n dergelijke situatie gezien of meegemaakt en keepers komen naar mijn weten echt niet zo vanzelf uit hun 5 meter box. Vind dat zelf overigens wel jammer, want vind niets zaliger dan een uitkomende keeper uitkappen en dan de bal letterlijk over de doellijn dribbelen.. :D

    Ik ervaar de keepers meer als te zien in dit filmpje, soms bijna te goed:

     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Tegen de CPU komt de keeper van de tegenstander ook wel eens te ver uit, waardoor je hem kunt lobben ofzo. Gebeurt niet te vaak, niet te weinig, dus ben er redelijk tevreden over.

    Afgezien daarvan maken ze soms idd domme blunders, vooral in die wedstrijden die 'scripted' aanvoelen, maar maken ze ook ongeloofwaardig geweldige reddingen, dus ben daar niet helemaal blij mee, en wederom, 2017 vond ik daar beter in.

    Qua keepers en scheidsrechters (vrije trappen) vind ik het dus weer een stapje terug.
     
  10. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het spel eind september gespeeld bij een vriend, maar dat liep niet altijd soepel. Ik las dat er vele updates zijn geweest, zijn er veel verschillen?
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoe graag ik het ook zou willen, maar de keeper heeft echt een eigen willetje in PES.
    Leuke video die van jou in juli 2017, maar ik vraag me af wat er in hemels naam gebeurt is met de keepers, aangezien dit soort reddingen mijn keeper maar weinig doet..
     
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben nogsteeds na aan t denken over een nieuwe ML zoek t eigenlijk een team met zoveel mogelijk echte faces wilde eigelijk met Wolves ML beginnen maar die hebben nauwelijks echte faces wil nu een realistische ML met leuke transfers en ook eentje die leuk blijft xd
     
  13. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik denk dat ik een ML met Valencia ga starten mooie club mooi stadion!
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nieuwe datapack is online!
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Oh! Zo even kijken...
    Bedankt.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    @HanTerp dit weekend x potje doen? of heb je geen tijd:p
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Mijn agenda voor het weekend is nog erg onduidelijk, maar àls ik speel is het wel in de avond.
     
  18. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    @HanTerp Top jongen ik hoor t wel mocht r iemand anders een pot wille doen toevoegen mag altijd!
     
  19. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoe hebben jullie dat gedaan met Winter transfers? En welke option file is het meest recent? ik zit nu met een hele oude...
     
  20. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb zelf eerst de winter update gedaan en toen de nieuwe V3 van Pesuniverse erin gegooid. Wel eerst alle oude shirts, teams etc. verwijderd om alles goed geinstalleerd te krijgen.
     

Deel Deze Pagina