1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je haat de sfeer die in deze game hangt? Nee, dan is de game zeker niet voor jou.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Hoe kan iemand een sfeer haten in een game? Dat is een wel erg sterk woord. Je zou ook kunnen redeneren dat tW3 juist heel effectief een sfeer neerzet... (duister, vol met vormen van xorruptie).
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik haat corruptie.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik ook. Maar dat maakt het juist zo interessant om het te bevechten. En als Witcher krijg je soms die kans.
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Een bepaalde sfeer/stijl 'haten' kan wel degelijk...
    Ik heb dat bijvoorbeeld heel erg bij games van Nintendo, al die vrolijkheid en overdreven blije geluidjes kan ik echt niet tegen, die spellen halen werkelijk het bloed onder mijn nagels vandaan wanneer ik die langer dan 15min moet spelen/aanzien.

    Maar games zoals The Witcher 3 met een (redelijk) rauwe en duistere sfeer vind ik helemaal geweldig. Hoe meer ellende, geweld, bloed en gruwelijkheden hoe meer ik (voelbaar) geniet. :D:oops:
    Ook zelden zo meegeleefd met ingame personages als in TW3. _O_ Lekker de bad-ass uithangen en alles kort en klein hakken wat op je pad komt, totdat je de verkeerde keuze maakt en een beste vriend voor je ogen ziet sterven, dan ben je opeens weer heel klein en moet je de behoorlijk moeite doen om je emoties de baas te blijven. Gaming/story-telling op zijn best, heerlijk!

    De "Bloody Baron" en "Ladies of The Wood quest's, zo pakkend en meeslepend!!! <3

    Games die ik ook qua sfeer gruwelijk vind zijn die mij zo even snel te binnen schieten: Max Payne, Bioshock, Fallout, Outlast, Spec Ops The Line en natuurlijk Half Life.
     
    Bidle en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zumpelvelder is mijn nieuwe held.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Bloody Baron quest is leuk. Je moet er wel een hele week vrij voor nemen, das een beetje lastig aan dit spel.
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb echt het tegenovergestelde.
    Van Super Mario Odyssey (en Zelda: Breath of the Wild) voel ik mij weer een kind zo blij word ik daarvan.
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Gerald? Ben jij dat? :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  11. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hahaha, thx! Twijfelde eerst nog of ik het wel zo wilde posten. Dacht eerder aan imagoschade dan een compliment. :p Ben in het dagelijkse leven namelijk verre van duister of gewelddadig.

    Vanaf dat Mario een stem kreeg was het over, te irritant. Mario Bros op de NES kan ik overigens wel waarderen, al was dat wel zo'n beetje de eerste game in mijn leven die ik serieus kon spelen dus dan vind je alles wel tof. Toch heeft die game wel een veel 'ruigere' sfeer dan de hedendaagse Mario titels vind ik.
    Echter toen ik opeens een SEGA kreeg met games als Shinobi, Altered Beast, Street of Rage en Golden Axe heb ik eigenlijk nog meer omgekeken naar de games van Nintendo...

    Voor mijn gevoel heb ik mij met TW3 zeker 2 maanden afgesloten van de buitenwereld en moest er alles voor wijken. Maar dat was het dubbel en dwars waard!
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Of Geralt? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    We houden het op Gerard oké?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Gerard de heksert.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    [​IMG]

    Gérard de heksert. Lijkt wel een beetje toch? Bijna net zo oud. :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die goede oude Gerard vertrekdoei. :+
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Maar ik wil deze game graag leuk vinden, ik moet gewoon de juiste speelstijl vinden denk ik...
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik heb overigens net het tweede boek van the Witcher, The Sword of Destiny, uitgelezen. Erg goede fantasy literatuur! Krijg daardoor ook weer zin om eindelijk tW3 op te starten (die staat nog in mijn backlog), maar ik hou mij nog even in. Teveel andere games. Maar het helpt wel in het aanbrengen van diepgang en het begrijpen van de wereld waar the Witcher zich afspeelt. The Sword of Destiny sluit blijkbaar mooi aan bij de derde game volgens recensenten.

    https://reading-lamp.blogspot.com/2017/07/review-sword-of-destiny-by-andrzej-sapkowski.html
    http://geeksyndicate.co.uk/reviews/book-review-the-witcher-sword-of-destiny/
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Erg leuke boeken inderdaad! Binnenkort komt er weer een boek uit (nouja, is al uit maar is dan in het Engels vertaald).
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vond de moerasgebieden ook minder qua sfeer dan de rest van de wereld.
     

Deel Deze Pagina