1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Voor VET was ik "net wat eerder dan de rest" (minus natuurlijk echt de early buyers), door de insane sell wall op Binance. Zag ik op Reddit voorbij komen.
    Toen wat onderzoek gedaan naar wat dit kan betekenen en consensus was kunstmatige prijsbeïnvloeding. Vanuit daar in de munt zelf gedoken en ik was zelf ook al van mening dat logistieke oplossingen waarschijnlijk de eerste zullen zijn die profiteren van blockchain. Dus toen vrij hard ingegaan.

    Die trades van 12 december waren wel zelf "ontdekt", maar dat was een kwestie van langer in het spelletje zitten en zien dat op dat punt het BTC/Altcoin ratio het laagst stond sinds de boom in April 2017, en dat hij vanuit daar weer iets wat bij ging trekken. Ik hield gewoon die ratio op coinmarketcap bij, die grafiekjes.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat vinden jullie van Bitcoin Private? Wel een heerlijke dump op ZCL erdoor.. Even een -85%. Ik zit wel in NEO op Binance voor ONT, maar NEO is geen dumpcoin zoals ZCL dus daar is vrij weinig mee gebeurd. Zal je zien dat ONT niks waard is

    Ben benieuwd wat er met ETC gaat gebeuren na de airdrop.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2018
  3. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Dit heb ik gemist.

    Kun je even uitleggen wat er gaande was?
    -85%, damn...
     
  4. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Bitco....NEEEEEEEEEEEEEEECT
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zclassic ging hardforken met BTC o.i.d. Voor elke Zclassic kreeg je 1 Bitcoin Private. Maar eerst zou Bittrex , waar 90% van de trades van Zclassic op plaats vinden, dit niet ondersteunen. Toen dumpte iedereen Zclassic. Toen zeiden ze dat ze het wel gingen ondersteunen. Ineens +40%. Toen snapsnot van de fork en toen dumpte iedereen. Van 120 dollar naar nu 10


    Cardano zit precies op een goed fibonacci om te kopen. 28,9ct nu. Lekkere hodl coin.

    VeChain zelfde verhaal. Zou nog iets lager kunnen, maar zit op precies een fibonacci buy level.
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2018
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat denken jullie van Ncash? Net gelist op Binance. Een werkende pilot bezig. I.t.t. cardano en trx bijvoorbeeld .
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Heeft een van jullie enig idee wat er aan de hand is met WTC? Nu is die Alibaba partnership weer niet echt? Ik word er gek van. Zoveel gelul.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Damn, Ripple ook al van de week met dat coinbase gedoe. Door dit soort dingen leer je wel niet FOMO'en en realiseer ik me steeds meer dat Technische Analyse veel beter bij mezelf past. Ipv coins kopen die constant heen en weer gaan en maar hodlen. WTC chart is nu zo ugly

    EDIT: WTF. Flashcrash in ICX, VEN en XLM. Allemaal in een half uur -10%
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Ik wil eigenlijk gewoon 6 maanden niet meer naar die shit kijken. Wat een onzin allemaal.
     
    Tim vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet allleen die 3. Alles is gedumpt. Lijkt wel erg gemanipuleerd
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Vooral doen, heb ook al week of 3 niet meer gekeken naar de waardes maar ik heb oprecht vertrouwen in de lange termijn van de coins waarin ik heb geïnvesteerd. Dan heb je het ook niet nodig om elke dag/week naar de waarde te hoeven kijken en panikeren bij elke drop.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Potverdomme. Binance gehackt?
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Nee een third party heeft ervoor gezorgd dat de API misbruikt kon worden. Lekker voor het vertrouwen weer dit.

    Dus het lijkt erop dat Binance zelf niet gehackt is, maar dit is natuurlijk wel een zooitje. Had ik nu maar Viacoin gekocht :p
     
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2018
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Enorm zooitje. Lekkere vertrouwen in die exchanges laagste tijd. En vooral nu, we waren net lekker bezig met herstellen. Korte gezonde correctie voor een nieuwe bullrun
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet wat Binance lult maar ze zijn gewoon gehackt hoor. Een of andere bot heeft controle gekregen over wallets en trades gemaakt? Dat is gewoon een hack
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Nee niet helemaal correct.

    Gebruikersgegevens zijn bemachtigd door een shadow-binance site, waardoor de inloggegevens van gebruikers zijn verkregen.
    Dit was al in februari maar ze hebben slim gewacht met iets doen.

    Gister traden ze dus op die accounts Viacoin, met lage liquidity waardoor de prijs kunstmatig opgedreven kon worden.
    Dan met je eigen accounts op de top sellen.

    Het mooiste is dat Binance deze verdachte activiteiten dmv software automatisch zag, en dat withdrawal vanaf die accounts meteen stilgelegd is, waardoor de BTC niet kon worden withdrawed.
    Alle trades zijn teruggedraaid.

    Nog mooier, de originele coins van de hackeraccounts zijn ingenomen en worden aan charity gedoneert!

    Dus, Binance is niet gehackt, maar sommige accounts, waarmee dus getrade is.
     
    RaouLioo en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok duidelijk. Maar klinkt alsnog als een hack haha

    Zo fucking irritant. Net neo gekocht in de dip... Op 105.. maar toen dag erna binance gelul.. fml.
     
  20. pesxbox

    pesxbox Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    7
    Snap ik maar in het algemeen is het wel beter alles in private wallet te houden. Bij exchanges bestaat er de kans dat ze een percentage innen als jij beslist je coins naar iemand te zenden.
    .
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina