1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Valt me op dat de animaties/bewegingen precies hetzelfde zijn dan vorige delen. Komt een beetje stijf over. Of het komt door de lage FOV in combi met lage framerate geen idee. Ook die cirkel voor wapen te kiezen en lettertypes zijn precies hetzelfde.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    @Alexknl : Idd. Daar hadden ze wat mij betreft wat meer moeite in mogen steken.

    Het was ook geen rigoureuze verandering, maar tenminste iets. Maar een map editor is wel vet. Zijn de mods ook toepasbaar op de console versie?
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ga hem zeker niet pre orderen of kopen bij launch. En waardeer zeer zeker je input.
    Ik ga de reviews afwachten maar het moet wel heel slecht worden wil ik hem niet kopen. Maar zoals je zelf al zei, €59 (pc versie) is wat veel om even uit te geven. Ik wacht ook gewoon even tot hij wat zakt in prijs of op een aanbieding..
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    De laatste tijd zie ik games al binnen een half jaar in de aanbieding gaan. Pc althans. Dus dat is dan weer gunstig. :thumbs:
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nog steeds geen 60fps op consoles? Vind de far cry serie altijd zo stroef spelen
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Valt mij op dat je weinig "feedback" lijkt te krijgen als je iemand met je wapen raakt. Kan mij eigenlijk niet meer herinneren hoe het in de eerdere delen was maar ik mis toch wel de hitmarkers
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik wilde de gold editie van FC5 gaan halen, maar ik denk dat ik eerst deeltje 4 voor een prikkie ga proberen. FC5 komt dan wel weer als ie wat goedkoper is. Bedank Tiberius :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als je FC 3 nog niet hebt gespeeld, zou ik die doen. Persoonlijk vind ik dat de beste van de afgelopen delen.
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Op pc kun je hem al kopen voor 43 euro, maar dan nog, ik stel het ook even uit tot na de release om te kijken of het dat geld waard is.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Nee, ik vind dit allemaal veel te negatief wat jullie zeggen en hoe jullie je laten meeslepen door een mening!

    [​IMG]
     
  13. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hoezo een mening? Als je alleen filmpjes kijkt zie je toch ook dat er niks vernieuwends aan is? Het is gewoon een nieuw jasje (wat IMO wel een stuk interessanter is dan die jungle setting uit deel 4) met betere graphics. Dit kunstje wordt om de zoveel tijd herhaald door Ubispft en jij vind het vreemd dat weinig mensen enthousiast zijn?
     
    RaouLioo en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap je wel, maar na 1,5 uur aan gameplay ook weer niet. Was Ubisoft met de AC serie weer lekker op de goede weg, met weliswaar een andere insteek, dan zijn ze dat met deze serie niet.

    Ik zou zo graag een FPS met een echt RPG systeem willen, meer moeite voor de quests en meer zij activiteiten. Het is weer jagen, gijzelaars redden en sluipen en niet gezien worden, helaas.

    Ik kan er ook niet meer van maken dan er getoond is, maar deze truc iedere 3 jaar ongeveer herhalen, en hopen dat niemand het echt opvalt, gaat er bij mij niet meer in.

    Overigens waren de mensen die bij ons in de zaal zaten ook niet denderend enthousiast. Tot zeker een tiental mensen verliet de zaal vroegtijdig en er werd alleen bij een bug of glitch even hard gelachen, voor de rest niet.

    De wereld zelf hebben ze wel mooi vormgegeven, maar daar draait het niet alleen om. Het is de gameplay, de controls, de menu's en de fysieke kanten van de game waar ik mij het meeste aan stoor. Gevalletje aanschaf G2A, wanneer beschikbaar en zelfs daar niet voor de nieuwprijs.

    Sorry, maar zo is het nu gewoon. Ga de game kopen als je je niet stoort aan mijn posts, dan kan jij in elk geval nog genieten. Ik pik deze game een keer op voor maximaal 30 euro en zo te lezen ben ik niet de enige.
     
    Zifnap, Zumpelvelder en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik stoor me er zeker niet aan, sterker nog, het is een goed onderbouwde opinie :)

    Echter heb ik andere verwachtingen van de game. Voor mij is meer van FC 3 en FC 4 in een nieuw gebied met betere graphics voldoende om weer uit te kijken naar deze game.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit is dus exact de reden waarom deze games nog verkopen en er te weinig veranderd. Door o.a. jouw lage eisen voor verandering.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Wat zouden ze moeten veranderen dan wat nog niet in games gezien is of wil je gewoon dat ze andere dingen uit games overnemen ?
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Heb ik het nu gedaan? |:- Dan draag jij ook bij aan dit euvel door hem uit de budgetbak te vissen.

    Wat voor grote veranderingen wil jij zien dan? Het is nou eenmaal geen RPG. Het is een shooter in een mooie open wereld.
     
  19. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Alsjeblieft ga verder met waar je in FC4 gebleven bent, ik vind het echt heerlijke games en ik zou weinig dingen veranderen.

    Iedereen altijd maar met vernieuwen blablabla, kom op het is 2 jaar geleden dat ze FC4 hebben uitgebracht ik heb wel weer zin in Far Cry game.

    Een serie moet gewoon lekker lopen gefinetuned worden en niet rigoureuze veranderingen plaats vinden.

    Let op, dit is mijn mening :)
     
    WorkingTitle en Martijnn vinden dit leuk.
  20. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik zou graag zien dat een game als Far Cry weer eens terug zou gaan naar het concept waarmee het allemaal begon. Geen open-wereld meer maar gewoon opzichzelfstaande maps die zo ontworpen zijn dat je wel genoeg alternatieve routes hebt. :)

    Focus vervolgens eens op meer physics, destructie en veeeeeel betere AI. Voeg er dan een fijn RPG-systeem aan toe met de mogelijkheid om de game te herspelen met alle opgebouwde skills en vaardigheden.

    Open-wereld, vooral in Ubisoft games, worden voor mij altijd super snel eentonig. Zeker als je ziet hoeveel identieke activiteiten zich op de map openen word het simpelweg een sleur om te spelen.
     
    Zifnap en Servantes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina