1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Motorsport 7

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Haha nice en daar doen we het voor! Die verdiend een like van mij, al is het alleen al voor de moeite :lol: :D :D Schitterend!

    Maar serieus, ik had Forza altijd hoog zitten.

    En man man, wat irriteer ik me aan mijn eigen spelfouten van destijds!

    Haha man, ik lig hier gewoon dubbel om die post :D
     
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heerlijke game dit, met een prima beloningssysteem. De game rijdt ook lekker, oogt goed en met name de regen races zien er er goed uit. En dat dynamische weer systeem was even wennen op Maple Valley. :+ Game is best wel genieten, maar af en toe ook best zweten. Heb al 2x gehad dat ik in het seeker kampioenschap met een soort van foto finish won. Trekt mijn hartslag niet echt. :+ 8.5/10 is wel meer dan voldoende voor deze game denk ik. :)
     
  3. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik speel het sinds gisteren op de One X en het ziet er echt fantastisch uit. Rijdt inderdaad prima. Ik heb wel aardig wat hulpmiddelen uitgezet en de bandenslijtage/brandstof aan, anders was het allemaal net iets te eenvoudig.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
  5. Gekkuhhuis

    Gekkuhhuis Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    1
    Forza update
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Goed om te zien dat ze Forza blijven supporten.
    Wat zou het tof zijn als ze een nieuwe tracks toe zouden voegen.
    Vindt ik nog wel een gemis.
     
    Bidle en Gekkuhhuis vinden dit leuk.
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Net even een flink 'aaaaaaaargh' momentje. Rivals challenge aan het doen en Mechberg heeft een scherpe tijd. Flink aantal rondes bezig en ik ben op weg om de tijd te verslaan, tank leeg letterlijk in de laatste honderd meter....
    Uiteindelijk wel gelukt, maar er werd wel even flink gevloekt. Leuke challenge overigens met her nodige te winnen
     

Deel Deze Pagina