1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Sea of Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Jop93

    Jop93 Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Pfff wat duurt het lang om een fatsoenlijke crew te vinden als je met randoms speelt.
    Bijna niemand die Engels praat enzo, mensen die hun headset naast de speaker hebben liggen lijkt het wel. Redelijk irritant.

    Ik heb je zojuist toegevoegd.
     
  2. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Precies dit. Wat kunnen mensen toch jammeren. Als je nu plezier hebt, wat heeft het dan voor zin om jezelf af te vragen of dat over een paar weken nog zo is? Die vraag kan je tegenwoordig bij elke game wel stellen. Geniet er gewoon van :)
     
    Rienbu en Zifnap vinden dit leuk.
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Omdat het (normaal) 70 euro is? Je mag toch godverdomme wel een beetje kritisch zijn 8), man man..
     
    Reckuuza, Alexknl en Killamonkey vinden dit leuk.
  4. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Avondje stappen heb je maar paar uur plezier en dan de man met de hamer sochtends. Dan valt die 70euro wel weer mee.
    Je kunt hem ook als disc versie halen a 54euro.
     
    Romanista vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ja tering, zo kan je alles wel relativeren ja. Dit voelt beejte als cognitieve dissonantie goedlullen voor je zelf. Have fun vooral, maar men mag best een beetje kritisch zijn hoor.
     
    RO3Li, Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    EDIT: Nevermind. Je weet hoe het hier werkt, Killa. Geen kritiek leveren. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2018
    Jorrie en Killamonkey vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die muziek blijft wel in het koppie hangen zeg. Is wel echt een perfecte game om gewoon lekker onderuit gezakt een beetje te lullen en geinen terwijl je weinig op de game hoeft te letten.

    Zou wel meer soorten missies willen zien of op zijn minst meer schepen die je aanvallen. Misschien komt dit later nog.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  8. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Blij toe dat ik deze met de Game Pass even geprobeerd heb... Ik vraag me namelijk echt af hoe deze game leuk blijft.

    Naar wat ik begrepen heb zijn alle upgrades cosmetisch, klopt dat? Wat is dan de extra drive om te spelen, buiten de extra skins om?
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    De rum volgens inside bronnen hier. ;)
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De drive om te spelen heb ik boven beschreven. Niet elke game is voor dezelfde doelgroep en met dezelfde reden om te gamen opgezet. De game is niets meer dan een sandbox voor mensen die, bijvoorbeeld na een dag werken, met een biertje en maten wil aanklooien als piet piraat.

    Daar heeft Rare gewoon wel een mooie zet mee gedaan imo. Laatste jaren kwamen er veeeeeels te veel games uit waarbij er een lijstje is afgevinkt van wat er wel niet in moet om een goed spel beschouwd te worden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Beltoni vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Maar blijkbaar werken die lijstjes wel.. Kijk, als de game nou veel te doen heeft is het nog wat, maar wat kun je precies doen? Naar eiland X om wat skeletten neer te schieten en wat schatkistjes terugbrengen, hopend dat je onderweg een Kraken tegenkomt. Is er nog meer te doen?
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Iemand nu aan het spelen. Mijn kameraad is
    Mooi verwoord. Gewoon een game voor mensen die geen verhaallijn willen volgen en al helemaal niet 10x prestige willen halen. Beetje aankloten en vooral plezier maken.

    Gisteren een heerlijk gevecht gehad, 4 tegen 4. Voelt wel echt als een prestatie als je de boot van de tegenstander ziet zinken en er een paar seconden later wat schatten naar boven drijven.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat ik probeerde te zeggen is dat mensen om verschillende redenen een game opstarten. Bij een doelgroep die sot tof vind, denk ik dat die lijstjes juist het tegenovergestelde teweeg brachten.

    Ik ben het wel eens qua content. Je hebt missies (lees fetchquests), mini quests, raids en PVP als Gameplay en dat is wel karig voor een sandbox achtige game.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gothalion gaf al aan dat deze game geen 60,- euro waard is gezien de content. Eerder 30?
    Hij vermaakt zich prima ... maar wederom is de content in zo'n game niet voldoende.
     
  15. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    In mijn ogen is het doelloos rondvaren voor een beperkte tijd leuk (zelfs dat is eigenlijk overdreven), dus dan schiet het zijn doel ook voorbij als mensen na een drukke dag gewoon even willen chillen. Het is heel repeterend als je het mij vraagt en is dat waar mensen op zitten te wachten?
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat is eigenlijk elk spel als je het (helemaal) plat slaat.

    Van Fortnite (lopen, schieten, niet doodgaan), tot FIFA's (voetballen) tot Forza (met een auto rondjes rijden)..

    Ontzettend repeterend, maar desondanks heel populair en mensen halen er veel plezier uit.

    Het is uiteindelijk wat je er zelf van maakt, het moet je liggen of niet :)
     
  17. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Ben ik het tot op zekere hoogte mee eens, het competitieve aspect ligt alleen vele malen hoger bij deze games (wat het interessant maakt en houdt) en dat zie ik bij Sea of Thieves nog niet gebeuren. Vooral omdat de game zo gericht is op het relaxte gamen. ;)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Alleen slaan die games het niet helemaal plat :+ Dat is nu juist het hele punt...
     
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Die snap ik niet helemaal.
     
  20. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als je alle content en diversiteit uit die genoemde games weghaalt hou je inderdaad vrij kale games over waarin je veel hetzelfde doet. Daarom maken ze die games diverser qua gameplay en stoppen ze er veel verschillende content in. Dat is nu toch juist het probleem met SoT!? Tis een vrij kale bedoening content en gameplay wise en dan is 55+ euro erg veel imo. Kijk graag mee met wat streams en ziet er tof uit, maar ik ga hier geen zes tientjes voor neerleggen.
     
    San vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina