1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905



    Formula E is wel aan de weg aan het timmeren! De auto's zouden komend seizoen een stuk harder moeten kunnen, en wisselen van auto schijnt ook niet meer nodig te zijn!

    [​IMG]
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ja dat gaat langzaam aan wel wat worden.
     
  3. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Er zal wel een dedicated topic voor zijn, maar zijn er hier mensen die hun Thrustmaster TX settings met mij willen sharen voor PC2? Ik krijg echt nog geen zak voor elkaar, elke auto blijft veel overstuur creëren op de raarste momenten..
     
  4. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  5. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Thanks, ik zal eens een kijkje nemen!
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Er staat ook nog 1 screenshot op met mijn oude settings maar die had inderdaad bakken onderstuur en was niet erg vergevingsgezind qua achterbanden en spinnen, check ook even of je firmware van je stuur up to date is.
     
  7. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik zie de nieuwe screenshot nog niet online staan, maar ik wacht wel even af!
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Heb hem nog maar een keer voor je gemaakt. Stond er nu ook gelijk bij dus snap niet waarom de vorige er nog niet staat.
     
  10. Victor-J

    Victor-J New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    17
    Thanks! Ga ik vanavond eens even proberen. Kan ook gewoon on-kunde van mijn kant zijn hoor, maar een race van 5 laps in bijvoorbeeld Formule C of wat anders hou ik niet vol zonder minimaal een keer om te spinnen.
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Bij deze setting voel je heel goed de ondergrond, vind ik. Dus dan voel je ook beter wanneer je tractie verliest of oneffenheden in de weg.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    @DutchOwnage, haal de Porsche DLC maar. Nieuwe cup rijden we met de Porsche
    911 Carrera RSR 2.8. wat een lekker wagentje zeg!!

    [​IMG]
     
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
  14. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Andere aanrader is de 2017 variant. Hier kan je ook heerlijk in stampen! @Kimi NL, ben wel benieuwd wat je van deze GTE vindt.

    [​IMG]
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zijn leuke wagens geworden, die 2018 Indycars :)

     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Weet iemand of er ook een topic is van Xboxworld voor het verkopen van gameconsoles etc.?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Van die redelijk bekende grote Touristenfarten-pile-up op de Nordschleife, afgelopen jaar, (hieronder eerste filmpje), zijn onlangs ook videobeelden gefilmd vanuit perspectief van de 911 GT3 RS getoond, voorzien van commentaar en tips.

    Blijft bizar, hoe de situatie van tralala lekker rijden naar redelijk totale ellende kan gaan.

    NB: Waarschuwing: in filmpje 2 zijn op het eind soort van kermende mensen te horen, klinkt niet heel fijn.


     
  18. hillss

    hillss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    164
    Brrr blijft bizar daar soms. Sta daar ook graag nog wel eens in het weekend even langs de baan als ik de motor aan het uitlaten ben. Vind een circuit dagje altijd wel leuk, en op de openbare weg ben ik misschien voor sommige soms een verkeers hufter. (geef het maar eerlijk toe)., maar de drang om daar een rondje te doen heb ik nooit gehad..
     
  19. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Tweede filmpje doet het 'helaas' niet meer.

    Het blijft voor mij het mooiste stukje asfalt ter wereld en ik heb daar mijn grootste adrenaline rushes ooit gehad. Eén keer zo erg dat ik 20 minuten na mijn run nog steeds trillende handen had. Mijn RS heeft de Ring nog niet gezien, dus ik ben van plan deze zomer weer te gaan :)

    Zou Spa ooit ook nog wel willen doen, maar vind die baan een beetje verkracked geworden met al z'n asfalt run off.
     
    hillss vindt dit leuk.
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Same here. Op de motor ben je naar mening knettergek. De risico's zijn zo groot. In de auto een beetje een ander verhaal. Al laten de filmpjes zien dat het ook daarmee erg snel goed fout kan gaan, ook als je er weinig tot niets verkeerd doet.
     
    hillss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina