1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    PS4 Pro was meer voor die kleine groep mensen die een 4K TV hebben en nog niet echt een PS4 hadden, of echt perse wilden upgraden.

    Voor de rest van de mensen was de upgrade van PS4 naar Pro minimaal.

    Zolang PS5 gewoon backwards compatible is, kijk ik uit naar de aankondiging. Met de XBO X nu zo veel krachtiger dan de PS4, loopt Sony straks achter de feiten aan als ze te lang wachten, wat betreft de 3rd party multi-platform releases.

    Sony heeft nu nog het geluk dat MS weinig boeiende games weet te bieden, qua exclusives, maar met Game-Pass, BC, Enhanced for XBO X, etc etc, kunnen ze straks toch weer een grote groep gamers naar zich toe trekken. Als Sony daar te laat een reactie op heeft, qua hardware, dan lopen ze straks achter.

    Maar goed, zoals gezegd, Sony heeft de games, en ik verwacht ook wel weer dat Sony gaat knallen op E3, zoals ze dat al jaren doen, en dat MS weer tegen gaat vallen op E3, ook zoals ze dat al jaren doen. Ik neem stiekum wel aan dat Sony de PS5 deze zomer gaat aankondigen, en wellicht nog voor een 2018 release. Enige echte reden om dat nog even uit te stellen naar volgend jaar is natuurlijk de idiote prijzen voor RAM en GPU's tegenwoordig.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    PS5 in 2018 of volgend jaar? Dream on.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Nee, geloof ook niet dat de PS5 al dit jaar komt. Dat zou ongunstig zijn voor de huidige producten. Sony wil eerst nog meer PS4(pro) units verkopen. Eerst uitmelken, dan pas naar de volgende generatie overstappen. Wedje: 2019 Q4.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Verkoopt PS4 Pro dan zo goed? Niet echt toch? Het verschil voor de meeste gamers tussen PS4 en Pro is redelijk minimaal, terwijl het prijsverschil wel flink is.

    Bij XBO S en XBO X is dat prijsverschil nog groter, maar daar is de X ook daadwerkelijk flink krachtiger dan de S, maar ook veel krachtiger dan de PS4 Pro.

    Ik zie ook niet in waarom de PS5 aankondigen voor eind dit jaar schadelijk zou zijn voor de PS4. De meeste gamers hebben inmiddels toch allang een PS4, en zolang de PS5 backwards compatible is met PS4 games, zou dat ook geen invloed moeten hebben op de games die tot dusver op de planning staan.

    PS4 is inmiddels al bijna 5 jaar op de markt, dus zo heel vreemd zou het niet zijn als er nu een vervolg komt.
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Zou wel vreemd zijn aangezien de PS4 Pro nog niet zo oud is en er genoeg mensen al zijn overgestapt van PS4 naar PS4 Pro. Om op dergelijke korte termijn dan met PS5 te komen is een sneer naar de mensen die de overstap hebben gemaakt en zou ook slecht zijn voor het imago van de PS4 Pro.
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2018
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Daarom, op zijn vroegst eind 2019 lijkt mij. Zit ook totaal niet te wachten op de PS5.
     
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    En er staan nog zat grote Sony games voor 2019.
    Alhoewel die ook cross gen kunnen worden natuurlijk als ps5 gewoon de 4 games ondersteund.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En wat voor reden hebben ze om over te stappen naar een nieuwere generatie? Iets meer kracht? Dan komen ze nog steeds in de buurt van de XBX, kunnen ze beter nog een extra jaartje wachten om in eind 2019/2020 pas over te stappen. Bovendien zouden er echt wel wat geruchten opduiken mocht de PS5 in de zomer aangekondigd worden.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015

    Nou ja, er zijn al geruchten over PS5 dev-kits bij developers...
    https://www.techradar.com/news/gaming/consoles/ps5-release-date-news-and-features-1213409

    Misschien ook een reden waarom Red Dead (weer) is uitgesteld naar dit najaar...
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Sony heeft gewoon voor een andere strategie gekozen. De PS4 doet het nog prima in de verkopen en voor wie iets meer wil is er de pro. Het zou onverstandig zijn dit jaar de huidige lijn op te geven. Over backwards compatibiliteit: begin me daar niet over. Dat is simpelweg een marketing trucje, dat al generaties lang niet lekker van de grond af komt in de eerste jaren van een nieuwe console. Wie een PS5 koopt voor backwards compatibiliteit kan beter een spotgoedkope PS4 aanschaffen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    https://www.dualshockers.com/cyberpunk-2077-detils/

    Highlights:
    • Game will seemingly be at E3, with what they’re showing at E3 being announced just before. Said they didn’t want to confirm yet.
    • The campaign is singleplayer and very expansive, and will be the first thing they show.
    • It sounds like the multiplayer might be added post launch, but they don’t want to talk about it yet. Everything is on the table in regards to it, including Battle Royale modes. This makes sense as they did a lot of the multiplayer staff hiring more recently, so they might need more time to finish that.
    • The game has a character creator and you still can pick your class, despite rumors.
    • The studio can’t officially comment on next-gen as its not announced, but assured investors their game will scale to it.
    • No microtransactions for the singleplayer mode.
    • No current plans for a Switch version
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat ziet er verrassend goed uit voor een Ubi remaster. Eindelijk iets meer dan alleen een hogere resolutie.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Er is een demo van A way out.
     
    RaouLioo vindt dit leuk.
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Mooie tijden.

     
    Rienbu en Daz vinden dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Mijn god, ik heb Pixel Junk Monsters zoveel op de PS3 gespeeld. Echt een ontzettend lastige tower defense game, ondanks de eenvoudiige graphics. Dit is een leuke verrassing!
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgende maand al GoW en die maand erna State of decay 2 en Detroit. Waar de fuck haal ik het geld en de tijd vandaag
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    State of Decay 2 zit bij de game pass :+. Weet niet of je hem langer dan een maand van plan bent om te spelen..
    Bij Sea of Thieves ben ik in ieder geval erg blij dat ik hem met de game pass heb binnengehaald ipv €60 uitgegeven.
     

Deel Deze Pagina