1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS5] Sea of Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    En daarna moesten ze in een keer aan Kinect games werken 8)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    De eerste VP, topgame inderaad.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Is ... is dit sarcastisch Monk? :+
    Geen enkel RARE spel in het Microsoft tijdperk is goed. Leuk voor tussendoor, niet meer dan dat. God wat mis ik die echte klappers zoals Goldeneye, Perfect Dark, Conkers : Bad Fur Day ...
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Donkey Kong en Killer Instinct niet vergeten, ook topgames :D
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Perfect Dark was er toch ook op de xbox.:+
     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    https://www.polygon.com/2018/3/22/17151248/sea-of-thieves-review-xbox-one-pc

    Sea of Thieves has the foundation of an incredible experience. It is a true pirate game that simulates the experience of piracy perfectly. And yet, after those first few jaw-dropping hours, you’re going to start feeling less like Blackbeard and more like Blackbeard’s accountant.

    Polygon vind ik ook altijd goede reviews hebben.
    Wel grappig dat ik van sommige geen kritiek mocht hebben op de game, maar dezelfde kritiek in elke review terug te vinden is :+.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet specifiek gericht op jou. Criticasters werden altijd al onder vuur gelegd op deze forum. Ik heb er ook veel zien vertrekken.

    Nog wat reviews:





     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die vinden dat de content nu voldoende is. Tegenargument dat ik persoonlijk gaf, was dat de vraag "hoelang ik dit ga spelen" (als je het spel al speelt) wel echt een conditionering is van de gamingmarkt. Spellen worden constant opgevuld met magere content om maar te kunnen zeggen dat het volledige ervaring is met 50 uur aan content. Dat is niet iets dat ik enkel hier zie, maar vooral op discords en Twitch kanalen terug zie komen.

    Het grondwerk voor dit spel is in mijn ogen ontzettend sterk. Echter mag er wel meer tools in de sandbox komen. Ik wil naast schatgraven meer kunnen doen en meer kunnen ontdekken. Het spel zal met die toevoegingen alsnog niet voor iedereen zijn, want men weet niet meer hoe ze plezier kunnen maken met weinig. Dat wil niet zeggen dat het spel 60 euro waard is op het moment, maar laten we eerlijk zijn. 9/10 games kopen we niet meer day one voor de volle mep. We zitten in een tijdperk waar je de meeste spellen in de aanbieding haalt.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, weet je wat, laat ook maar zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2018
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    De kritiek is begrijpelijk. Ik vermaak me echter prima met de game. Vind het op z'n tijd ook leuk om in mn uppie te varen.

    Ik had net een skull buitgemaakt, en tijdens de terugreis naar de outpost kwam ik in een storm terecht. Anker maar uit en even wachten. Het weersysteem en de oceaan zijn echt fantastisch! Bliksem sloeg ook nog in op het dek. Lekker.

    Na de storm overleefd te hebben weer koers gezet naar de outpost, waar ik werd opgewacht door twee (waarschijnlijk Duitse :p) piraten die hun kanon al op mijn boot gericht hadden. Ik zag ze te laat en werd met een kanonschot van die boot geknald, om elders bijna dood in het water te belanden. Boot vaarde lekker door en klapte vol op het eiland, en mijn skull werd geplunderd. Toen moest ik wel even huilen. :+ Toch erg leuk, die onvoorspelbaarheid!
     
    Zifnap en B Tender vinden dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik begrijp niet goed waarom je 60 euro aan een game als deze uit zou geven als je voor 10 euro Black Flag uit de budgetbakken kunt vissen, wat een eindeloos betere game en pirate-ervaring is....
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Omdat het niet de betere game en ervaring is? Dat is persoonlijk, maar assassin's creed doet niet eens hetzelfde als deze game.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  13. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ze zitten niet eens in hetzelfde genre man. 8)
     
    Zifnap en B Tender vinden dit leuk.
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Crackdown komt sowieso nog dit jaar toch?? Hoop dat die game wat meer te bieden heeft dan deze SoT

    En State of Decay 2 ook nog
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Die ziet er ook niet best uit in wat ze tot nu toe hebben laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2018
    Rienbu vindt dit leuk.
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zijn echt appels en peren die je vergelijkt.
     
    X-Junk en Romanista vinden dit leuk.
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nee ben ook niet razend enthousiast maar Recka vroeg om exclusives dus noemde ze maar even op ;)
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik verwacht dat Sot over enkele maanden er veel beter voor staat.
    Betere balans, meer content, events enz.
    De basis is namelijk uitstekend.

    Het lijkt wel een trent dat games als SoT, The Division, Destiny bij release met vrij weinig echte content released worden en ze dit later proberen goed te maken.
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Niet zo wanhopig Rienbu. Er komt heus wel iets fatsoenlijks uit op de Xbone. Ik heb gehoord dat Kameo ook nog een remaster krijgt dit jaar. :+

    Maar de gameplay/ piratenverhalen in deze topic vind ik wel leuk. Het is in ieder geval een game die je toelaat je eigen avonturen te creëeren.
     
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Niet echt. Je hebt mensen die uitkeken naar een piraten game, lekker treasures ontdekken, sea battles, vechten, etc.

    Als je dat co-op met een stel vrienden wilt doen, gewoon als party-game, dan is dit blijkbaar prima.

    Maar veel mensen zijn teleurgesteld in wat de game voorstelt, en te bieden heeft; als je dan toch SP gaat spelen, en meer diepte, story en gameplay wilt, dan haal je Black Flag
     

Deel Deze Pagina