1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Far Cry 5

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 16 mei 2017.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Is geloof ik express gedaan zodat je meer van het wereldje meekrijgt. En zie je mensen beetje bezig in de stadjes etc? En kan je mini map niet in opties aanzetten.

    Edit: @Martijnn : ze zeiden wel dat het de grootste far cry map tot nu toe is.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe is trouwens de day / night transition? Beetje vloeiend of ineens pats boem donker en licht.
     
  3. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Yi-Long heeft denk ik nu al spijt dat hij heeft medegedeeld dat hij de game heeft.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Haha ja denk het ook :D
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ja, dat had natuurlijk ook gekund. :p

    Geen idee trouwens waar ik nu precies ben. Net een stadje bevrijdt (100% undetected btw, al kwam er na de laatste kill wel een vliegtuig me aanvallen), ergens in het noorden, maar de main map is beetje onduidelijk (of ik ben scheel), dus kon mezelf daar even niet op terug vinden.

    Ik zie niet veel mensen nog in de stadjes, behalve dus de bad guys en gegijzelden, en af en toe een random rebel die eigenlijk mee wil vechten, maar als ik die niet benader staan ze maar een beetje sneaky te kijken naar de bad guys.

    Day-Night transition is OK, redelijk geleidelijk, maar ook niet zo mooi als in Driveclub ofzo, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik een beetje afgeleid was met het bevrijden van dat stadje. Als ik straks eens sta te vissen, dan let ik misschien beter op dat opkomende zonnetje.

    Geen spijt van hoor. Als je vragen hebt dan stel je ze maar, en als ik niet wil antwoorden dan haal ik gewoon mijn schouders op, pulk wat aan mijn neus, en negeer ik het... :p

    Morgen ben ik de hele dag aan het werk, dus dan heb ik sowieso weinig te melden.

    Anyway, gewoon weer een leuke nieuwe Far Cry. Vond je de vorige delen niets, of is het inmiddels te voorspelbaar saai voor je, dan zal dit je mening niet opeens veranderen denk ik, tenzij het verhaal en de setting je echt aanspreekt. Wel een stuk mooier dan deel 4, maar ook weer niet geweldig ofzo. Gewoon prima visuals, waarschijnlijk mooier met HDR en in 4K, op XBO X, maar die heb ik dus nog niet....

    Oh ja, geluid is ook wel leuk, want je krijgt af en toe wat muziek mee, wat wel past in de setting. Dat stadje dat ik net heb bevrijdt, had een pick-up truck staan in het midden met muziek uit een stel flinke boxen op de achterkant. Gewoon goed sfeertje wel.
     
    Yellow 13, Martijnn, Nol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Als het meer is van een FC 3 qua gameplay ervaring, dan is dat alleen maar goed te noemen. FC 4 vond ik gigantisch frustrerend, zeker vanaf het punt dat je die missie met dat vliegtuig hebt en daarna.

    FC 3 overigens ook echt helemaal uitgespeeld, dat was echt mijn soort FC game. Niet teveel gezeik, slechts 1 verplichte je mag niet gezien worden missie, uit mijn hoofd, en kampen die redelijk geschaald waren naar wat je kon en wat niet.

    @Yi-Long : Is de difficulty al in te stellen dan of is er een standaard? Ik ben wel benieuwd of het ook gewoon weer easy, medium, hard is. Dit soort open wereld games zou ik hoe dan ook alleen maar op de makkelijkste stand spelen, puur voor de ontspanning en om niet een heel stuk overnieuw te hoeven doen als ik dood zou gaan.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zijn er ook meerdere towns/dorpjes dan die ene van de demo footage?
     
  8. jansen007natas

    jansen007natas Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    28
    Ygz heeft het verzonden. Ven venieuwd of ie er morge is.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Volgens mij heb ik als eerste dat dorpje uit de demo bevrijdt, maar weet het niet 100% zeker, want heb die sniper-chick nog niet ontmoet, die wel in die footage zat.

    Ik neem aan dat dat er nog wel wat andere dorpjes inzitten. Zojuist even een trailerpark verlost van wat gekkies.

    Zitten soms nog wel wat bugs in, zoals een gekkie die een gegijzelde meesleept, maar blijft hangen en dus op de plek blijft lopen. Anyway, had hem uitgeschakeld, vrouwtje bevrijdt, hele kamp daarna gecleared, vervolgens melding dat de bad guy meer versterkingen naar die regio gaat sturen, meteen helicopter boven me, en toen zag ik dat zelfde mannetje weer met die gegijzelde vrouw, en op dezelfde plek liep hij weer ' vast', dus bleef weer op dezelfde plaats lopen.

    Beetje jammer.
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Dat van die difficulty weet ik zo even niet uit mijn hoofd. Zal straks na het voetbal even kijken.

    Vergelijkingen qua gameplay tussen FC3 en FC4 weet ik ook zo snel niet, ten eerste omdat ik net met de game begonnen ben, maar ook omdat ik FC3 en 4 als redelijk gelijk heb ervaren. Soms lastige of frustrerende missies, maar meestal wel te doen met wat planning.

    Sommige dingen in FC4 vond ik ook wel kut, waarschijnlijk omdat het dan te linear was (die ijs levels bijvoorbeeld), maar ja, uiteindelijk vallen die negatieve dingetjes wel weg tegen die grotere ervaring van de rest van die hele wereld en wat je daarin allemaal meemaakt.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben hier écht, he-le-maal HYPED voor die game man! :D:D:D:D:D

    Ik probeer geen footage te bekijken, dat is echt lastig!

    Vanavond en morgen ff Far Cry 4 volledig completen! focus!
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik kan nog aan blood dragon beginnen was dat wat?
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Absoluut
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wanneer zou het pre-loaden beginnen op ps4?
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Een missie over de tape van trump.

    “The most salacious allegation, of course, was that Russian authorities had obtained sweet, sweet kompromat on Trump in the form of a video that showed Trump, who stayed in a hotel room in Moscow that the Obamas had previously stayed in, ‘defiling the bed where they had slept by employing a number of prostitutes to perform a ‘golden showers’ (urination) show in front of him,’” the New Republic reported. “For the record, there is no evidence (thus far) that the pee tape actually exists.”

    Far Cry’s mission never specifies which tape you’re trying to find, or for whom you’re trying to find it, but it, um. Hints. Often.

    “Attention comrade, the bed has been wet,” the special agent tells his source over the radio. “I repeat: the bed has been wet.” There is also a reference to a metaphorical “yellow brick road.”

    It doesn’t stop there.

    “Remember, as ironic as this may sound, this is NOT a wet works mission,” the agent says. “Surveillance only, do not engage the target unless instructed.”[spoiler/]
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ben tot dusver nog helemaal NIKS tegengekomen wat ook maar iets te maken zou kunnen hebben met Russen, maar ik laat me graag verrassen.

    Lijkt me meer een nep-nieuwtje om de toch al overgevoelige Trumplorables verder op de kast te jagen over deze game.... :p
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is hij al ergens te koop?
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zumpelvelder en Alexknl vinden dit leuk.
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ik krijg hem vandaag van BOL geleverd zie ik nu!
     

Deel Deze Pagina