1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Deze game + witte ps4pro variant kietelt toch wel erg om weer een ps4 te kopen naast mn pc
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ach, ipv een Pro kopen, wacht ik wel gewoon op PS5, die waarschijnlijk BC zal zijn, dus dan kan ik tegen die tijd GoW goedkoop oppikken en ook Horizon ZD uit mijn backlog spelen.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Dat kost natuurlijk wat centjes, maar waarom niet Alexknl? Mij bevalt die combo ook prima. Voor mijn gevoel heeft de Xbox games library veel overlap met de PC games library, terwijl ik op de PS4 (pro) nog weleens een titel koop die ik niet of een lange periode niet op de PC zie verschijnen. Mijn PC games zijn bedoeld voor de max hardware settings, of voor games in een genre dat je toch al minder ziet op de consoles zoals strategy games. Vaak is de besturing dan ook prettiger met M/K. De Xbox X is dan wel hardware technisch de sterkere console, maar die wedijvert op zijn beurt meer met de PC (en zou natuurlijk wel een sterke gaming PC kunnen vervangen). De PS4 (console = lekker relaxt op de bank gamen) heeft dan voor mij weer een paar vette exclusives, en die zien er ook prachtig uit omdat ze allemaal goed gebruik maken van de hardware. Vandaar dat het voor mij een mooie combo is. Let alleen wel op je gaming backlog want die loopt dan een stuk sneller op met zoveel keuze... ;)

    Nog een spoiler free review:

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb een x en ps4 en backlog groeit gestaagrwijl ik deze generatie aardig let op wat ik koop :+

    Toch denk ik niet dat deze game in de backlog zal belanden met maar een paar uur speeltijd.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Jij vind 30 uur een paar uur speeltijd? :+
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is niet wat ik zeg ;)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Wat zeg je dan wel? Dit is een long ass game... voor een actie titel. :+
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Mijn backlog bestaat voornamelijk uit games die ik hooguit een paar uur gespeeld heb en vervolgens mijzelf toe moet zetten om uit te spelen (looking at you Uncharted). Ik denk zo dat het met GoW niet hetzelfde geval gaat zijn is het enige :) .
     
    Zifnap en Servantes vinden dit leuk.
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Vaak heb je games met een beetje speeltijd die in je backlog belanden, als van in dat je ze maar even gespeeld hebt. Zoiets bedoeld ie denk ik.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies. Ik heb zo'n vermoeden dat wat ik van plan was volgend weekend er niet van gaat komen :+ nooit een gow game gespeeld, maar ik ben ontzettend benieuwd naar dit deel



    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  11. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Vind het knap dat ze hem blijkbaar van een hack & slash naar een HZD achtige game hebben gedraaid, althans, zo komt het over. De vorige delen waren wel af na een uurtje of 8-10.
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ziet er eerder uit als een Naughty Dog game a la Uncharted/The Last of Us. Filmische ervaring maar dan met de brute combat van God of War.
    Best of both worlds zeg maar.
    Maar goed, heb bewust geen reviews gechecked. Alleen 1 spoiler-vrije videoreview, waar er vrijwel geen beelden van het spel werden getoond.
    Daarnaast heb ik alleen de E3 beelden en trailers gezien. Die beelden waren allemaal van het begin van de game.

    Laat me daarom graag verrassen volgende week.

    P.S. Dit deel schijnt trouwens wat langer te zijn; 30-40 uur.... Perfecte speelduur. Niet te lang, maar zeker niet te kort.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Daarom heb ik ook met mijzelf de afspraak gemaakt geen games in mijn back log zelfs maar een klein stukje te spelen. Wanneer ik een spel opstart is dat om het spel uit te spelen. Of een stukje te spelen en daarna gelijk te verkopen omdat ik de titel niet leuk genoeg vind. Maar dat gebeurd eigenlijk nooit. Dat ik volgende week Nioh tijdelijk opzij leg is eerder uitzondering, maar Nioh is nog veeeel langer. :)

    Grappig dat hier Uncharted wordt genoemd. Dat gevoel krijg ik ook meer bij dit deel. Veel sightseeing en banter dus, maar met de combat van GoW.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is nou precies de combi die ik afgelopen dinsdag heb gekocht :) Nou ja, GoW is nog niet te koop, maar komt er uiteraard aan de 20ste. Mijn PS4 Pro white staat heel mooi naast mijn XboxOne S :)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    En een paar dagen later zit hij met Cory in de auto :eek:

     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Laatst bewerkt: 13 apr 2018
    Zifnap en Scorp2111 vinden dit leuk.
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vandaag de Press Kit binnen gekregen en uiteraard meteen aan de slag gegaan. Nu zo'n drie uur gespeeld en wat is dit een heerlijke game. Combat voelt geweldig aan, Atreus is (vooralsnog) niet irritant en grafisch echt prachtig. Het uitkammen van de omgeving loont, waardoor ik meteen het idee heb eigenlijk nog amper opgeschoten te zijn, maar wel aan het genieten ben.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  19. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Metacritic staat nu op 95/100

    [​IMG]
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Voor degene die Horizon: Zero Dawn hebben gespeeld.... welke sneeuw ziet er op basis van het bovenstaande plaatje het mooiste uit? Ik vind bovenstaande dus grafisch geniaal.
     

Deel Deze Pagina