1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Red Dead Redemption [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Moet lukken
     
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kijk aan.
    En RDR zag er al goed uit voor een BC 360 :)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het enige wat de game opnieuw binnenhalen nog in de weg staat voor mij, is of hij ook mijn oude save game uit de cloud pakt? Destijds de game helemaal uitgespeeld, alleen de Nightmare DLC niet, maar heb ook niet zoveel zin om hem weer helemaal te doen met RDR 2 die dit jaar ook komt. Iemand die dus weet of hij ook oude saves pakt, eventueel van op en rond de tijd dat cloud saving geïntroduceerd werd?
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Pakt ie. Ik las een comment van Phil Spencer dat die hem nu op de X had afgemaakt door een paar jaar oude cloudsave te pakken.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nice, dan ga ik hem denk ik toch maar even meepikken. Gewoon even jagen, wereld verkennen en wellicht nog een paar achievements halen.

    Prima dat PS4 meer exclusieve games heeft, maar dat BC en enhanced programma op de One en One X vind ik persoonlijk toch minstens zo fijn. :cool:
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vind je? Het is natuurlijk een groot voordeel om BC te hebben maar je speelt toch oude games, ik speel dan liever gewoon nieuwe games. Mijn 360 staat hier in de kast en als ik zou willen kan ik die gewoon weer aansluiten en spelen. Heb ik toch liever meer exclusives :+
     
    Tyrant, Reckuuza, Cyndris en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ga je de game weer kopen dan? Zodat je je oude save kan spelen in HD?
     
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Precies. Laat de X maar een sloot BC titels hebben als de PS4 een ratio top exclusives heeft van 40-0 met Uncharted, Nioh, Spidey, Last of Us, GoW, HZD en dan vergeet ik er nog een zooi
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Je vergeet de beste: Bloodborne.
     
  12. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Wat een sneue fanboy reacties weer.

    De triestheid spat er vanaf.
     
    Cyndris, Yellow 13, Tyrant en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb je het nu over jezelf? :+
     
    Reckuuza en Servantes vinden dit leuk.
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Jaloers? Verdrietig? Er is iemand die de BC gelijkwaardig vindt aan de waslijst met TOP exclusives van Sony, vervolgens geven wat mensen daar hun mening over. Nou triest hoor.
     
  15. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Mijn fout! Ik had niet gezien dat Yellow zelf de discussie aanzwengelde. Ik dacht dat jullie uit het niets over de ps4 excusives begonnen vandaar mijn reactie.
     
    WorkingTitle en Jorrie vinden dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het beide echt top. Ik heb van de week mijn Switch verkocht voor een fors bedrag. Ik heb nog een (vrij nieuwe) One S staan en had nu dus een mooi bedrag om te besteden, ik wilde namelijk weer 4K gamen. Want ik heb inmiddels een hele dikke Oled 4K televisie van 65 inch hangen.


    Het was dus of mijn One S terugbrengen naar de winkel (in de actie voor € 229,00), het geld incasseren en tezamen met de opbrengst van de verkoop van mijn Switch (was € 500,00) een One X halen, of de One S houden (want gamerspass) en die € 500,00 aanwenden voor een PS4 Pro. Ik heb gekozen voor het laatste, hoewel ik weet dat de One X een stuk meer power heeft en dat gaat alleen maar duidelijker worden in de toekomst. En dat komt alleen door de games van Sony. Ik kan GoW, Uncharted, TloU, SotC, Spiderman enz.enz. gewoon niet negeren. Maar ik wil ook lekker Gears en State of Decay 2 kunnen spelen. Dus leek dit me de beste move om te maken, staat trouwens ook heel strak in mijn kastje, een One S en een witte PS4 Pro. Nice!!!
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb ook een S op de kop getikt in januari daar niet van, eet net zo goed van 2 walletjes. Alleen valt het ene walletje wat tegen nu.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Minstens hé, dus misschien zelfs BC beter dan goede exclusives :p
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Snap ik hoor. Ik heb nooit een One gehad, dus dan is er wel genoeg te spelen. Maar ik ga niet zeggen dat MS het goed voor elkaar heeft. Die exlusives is toch wel een dingetje. De zoveelste Forza of Halo doet mij niks, maar hun gamerspass shizzle is wel slim gedaan.

    Ik heb ook wel bepaalde ex girlfriends die ik jaren later nog wel een keer goed over zou willen doen trouwens. Dus dat BC spreekt mij wel aan, maar er gaat niets boven een hele nieuwe poes.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Fuck die BC lekker. Leuk voor erbij, maar uiteindelijk maak je er toch 0 gebruik van.

    Ik wil godverdomme nieuwe dope exclusives maar let's be honest, dat zie ik de komende 3 jaar bij MS niet gebeuren. Mss een nieuwe Forza wat me geen fuck boeit en een Halo 6 wat toch een shitload aan kritiek over zich heen zal krijgen omdat alles wat 343 maakt tot dusver toch lichtelijk poep is.
     

Deel Deze Pagina