1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ruim level 40 intussen met 65 uur op de klok. Game speelt zeker lekker en wereld is echt gigantisch en afwisselend. Ik vind de side quests nog wel redelijk tot goed ondanks dat er redelijk veel herhaling inzit. De main story vind ik echter totaal niet boeiend. Bayek heeft het IQ van een vlinder en laat zich door iedereen voor het karretje spannen.
     
    Reckuuza en Zifnap vinden dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514


    DIT>>>>ORIGINS

    COME AT ME BRUHS
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    [​IMG]
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nieuwe game volgend jaar, mogelijk in het Oude Griekenland van tot 400 voor Christus. Gerucht gaat ook dat het gaat over de allereerste Assassin, waar Bayek uit deze game zijn hidden blade van heeft.

    Ik kijk hier echt naar uit, al had ik het oude China of het oude Japan ook erg mooi gevonden. 2019 zou de game moeten komen.

    Mocht het inderdaad het oude Griekenland worden, een boeken tip is: Perzisch Vuur van Tom Holland. Heb dat boek helemaal uitgelezen en is een uitstekende inkijk in hoe tof de setting van een oud Griekenland kan zijn. Boek geef ik met recht een 9/10.

    Redelijk opvallende keuze, zeker na de geruchten, maar het idee kijk ik erg naar uit. :eek:
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is dat er geen dislike functie is, daarom heb ik je post gereport.
     
    Reckuuza, captain vimes en Tim vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    TWEAK JE EIGEN ERVARING MET DE ANIMUS CONTROL PANEL-MODUS IN ASSASSIN'S CREED ORIGINS
    SPEEL ALS ONTWIKKELAAR

    De specificaties van de update voor Assassin's Creed Origins in april zijn bekend. Zo komt er een zogeheten Animus Control Panel-Modus. Hierdoor kan de speler verschillende variabelen in de wereld aanpassen.
    [​IMG]
    In de Animus Control Panel-Modus kan je 75 variabelen aanpassen die onderverdeeld zijn over 11 categorieën. Zo kan je bijvoorbeeld instellen om standaard 3 schattige dieren naast je te hebben lopen.

    Andere dingen die in kunnen worden gesteld is bijvoorbeeld hoe lang Bayek zijn adem kan inhouden, hoe snel je kan rennen of hoe veel damage je doet.

    Deze modus komt vooralsnog alleen naar de pc. Spelers die een leuke combinatie van variabelen hebben gevonden kunnen de preset direct delen op het officiële forum. Mensen die wat minder creatief zijn kunnen ook kiezen uit 3 vooraf ingestelde presets.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Fuck off met die 1 april meuk
     
    allstyles vindt dit leuk.
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Level 35 nu en 46 uur gespeeld ofzo. Gisteren weer begonnen na paar maandjes stil te hebben gezeten maar zit weer lekker in de sfeer.
    Denk dat ik nu bij één van de allerlaatste missies ben dus bijna uitgespeeld! Weet alleen nog niet of ik al die sidequests ga doen.. Iemand een beetje de kersen op de taart die ik echt niet kan missen?
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ben nu ook level 40. Kan ik t beste die DLC kopen waardoor ik door kan levelen? Of werkt dat niet in the base game?
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    In de base ga je maar tot max. 40. Daarna als de DLC is geïnstalleerd ga je verder tot max. 45. In the curse of the pharaos ga je tot level 55 max. In de base game kun je wel verder met perk points verzamelen, deze neem je mee naar de DLC. Maar wat je ook doet, niet je huiden e.d. verkopen in de base game voor cash, In de DLC ga je hier mee verder voor je craften.

    Heerlijk spel, heb hem dan ook op 1500/1500
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Maar kan ik dan ook gewoon doorlevelen in de base game zelf? :)
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Bij mijn weten niet, maar ik ben pas doorgeleveld bij de dlc. Ik kan je de dlc zeker aanraden, krijg je geen spijt van.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als je de DLC hebt gekocht kun je ook gewoon in de base game door met lvl'en.Was zelf ook iets van lvl 42 toen ik voor het eerst naar het nieuwe DLC gebied ben gegaan
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  15. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Oh, tof! Als ze daar een beetje de griekse mythologie in weten te verwerken (zonder dat het God of War wordt) kan dat heel vet worden.
    Een "feudal japan" setting komt vast ook ooit nog wel, als ze slim zijn. De fanbase roept daar al zo lang om.
    (en ik hoop stiekem toch nog op een VOC gouden eeuw Amsterdam :D of Engeland/Duitsland/Frankrijk in de middeleeuwen)
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En Sylvana en haar harem in je nek krijgen? Liever niet! :+
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Whoa ... wat 'n bazen game dat Origins @SHiZ NL :)

    Waar ik echt 0,0 feeling had met Unity en Syndicate heb ik dat nu weer wel. Heerlijk dat rondrennen, gegrepen worden door een krokodil ... of om verkracht te worden door een nijlpaard. Progressie systeem werkt overigens ook prima. Upgraden tot je er bij neervalt. Alleen wel even schrikken als je een Armory inloopt met "doodshoofd" enemies. Die doen best auw. Gruwelijk om te zien hoe ze je vervolgens ook nog eens klinisch executeren.

    Zijn er dingen waar ik trouwens echt z.s.m achteraan moet gaan hollen? Bepaalde items?
     
    SHiZ NL en Reckuuza vinden dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ja de top van de piramide, die je lekker in je aars kan steken
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Was dat haar reactie afgelopen weekend?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina