1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Beschamend als je die beelden ziet, zeker betreft het duwen van Ziyech.
    Je onvrede uiten doe je niet op zo een manier en zeker ook niet met fakkels gooien.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom je je spelers op moet wachten na een 3-0 nederlaag? De titel was al (zo goed als) voor PSV. Dan de spelers belagen, schelden, die bus half slopen ... ja, dat werkt lekker motiverend voor zo'n ploeg. Als supporter zijnde moet je je ogen uit je kop schamen als je zo over je toeren gaat. Prima dat je het niet eens bent met het verlies tegen PSV en prima dat je dit wil uiten ... maar dit gaat echt gewoon te ver.

    Zeg nooit nooit ;)
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat een heerlijk dagje was het en wordt het vandaag. Dank voor de felicitaties hier en daar.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Geniet ervan dude! Verdiende kampioen. Wel leuk als jullie komend seizoen eindelijk ook eens wat in Europa laten zien :+
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Inderdaad ... ben het zat om Ajax te zien voetballen tegen die Oostblok topclubs

    :+
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laat ik vooropstellen dat ik niet begrijp waarom ze Hakim hebben geduwd. Ik begrijp het gewoon echt niet. Veltman stond ook buiten en als iemand het verdient om een duw van die Neanderthalers te krijgen dan is het Veltman wel. Onze aanvoerder, met die geweldige uitstraling en passing van hem. Die hadden ze een duw moeten geven, maar nee, dat is een kind van de club. Wat dat ook moge betekenen.

    Hakim is de beste speler van de selectie. Hij zet zowat elke wedstrijd 3x een medespeler alleen voor het doel. Soms zelfs nog vaker. Hij heeft statistieken die niemand haalt, al helemaal niet bij Ajax zelf. Ze zeggen dat hij lui is, maar de statistieken zeggen iets heel anders. Ze zeggen dat hij nooit een bal afpakt, maar de statistieken zeggen iets heel anders. Ze zeggen dat hij teveel balverlies lijdt waaruit een tegengoal of gevaar komt. Maar ze vergeten dat Hakim er niets aan kan doen dat er geen capabele trainer staat die ervoor zorgt dat de mindere goden het vuile werk moeten opknappen voor de man die elke wedstrijd 3 x een medespeler alleen voor het doel weet te zetten. Alsof het niets is.

    Die besluiten ze een duw te geven, want hij rent niet (hard) genoeg en voelt zich te goed voor ons aller Ajax. Is er dan niemand die tegen die Neanderthalers durft te zeggen dat ze fout zitten dat ze juist hem hebben geduwd? Hij voelt zich te goed voor Ajax is hun algemene opinie. Is het niet Ajax en dezelfde “supporters” die altijd roepen dat je de beste moet zijn en dat ook moet –kunnen- uitspreken?

    Nee, als ik daar had gestaan –ik had echter geen idee hoe laat de bus daar was- had ik Veltman geduwd. Omdat die het gewoon wel had verdient. Gewoon een klein maar mannelijk duwtje. Omdat ik boos ben omdat ik zelf niet kan voetballen en in de verste verte niet het salaris verdien dat hij verdient.
     
    schijterwt en Yellow 13 vinden dit leuk.
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja Ziyech is gewoon weg nu dat is sws klaar. Wober stond ook een lekker potje te ballen trouwens..
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat het al scheelt als we het enkel nog hebben over plaatsvervangende schaamte voor het tokkiegedrag dat sommigen vertonen. Ik identificeer mij op geen enkele manier met deze personen en zal hen wat dat betreft ook niet als supporters van de club zien.
     
    Rampage en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Gefeliciteerd. Terechte kampioen.
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Jong Ajax dan wel kampioen!? :+
     
    geertbargeman vindt dit leuk.
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Snoeihard zuipen op Leidseplein dan.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godverdomme ... Bas Dost stopt als international.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @Garrett ... hoe staat het met jou billen? :mad:
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zeer gefrustreerd. Ikzelf dan he, niet mn billen
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tyfus idoten die "Ziyech rot op" zingen 8) Tis in elk geval nooit saai bij Ajax :+
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Jongens: Er is dan wel geen titel, maar Veltman heeft wel zijn duw gehad. Oja, er is gewoon 4-1 gewonnen en Ziyech heeft gescoord. :+
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Ik moet volgende keer oppassen met wat ik zeg. Weet ik veel dat Rampage bij VVV speelt en Seuntjes heet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    .... Ralffieeeee
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina