1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 14 jun 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Vandaag GoW 3 afronden en dan ook aan de slag! Ben blij dat ik deel 3 nog even ben gaan spelen, want er zitten toch wat epische momenten in. _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2018
    Maddmonkey en Tyrant vinden dit leuk.
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    fans die teveel lawaai maken :eek:

    Kun je dat horen dan met het geluid op 10 en met een subwoofer die je 100 meter verder ook nog prima hoort??!
    Zo moet je deze game spelen toch :rolleyes:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Mijn PS4 Pro maakt ook lawaai tijdens bepaalde stukken van de game, maar heb de surround set hard aanstaan dus hoor het gelukkig niet.
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dankzij jullie gisteren ook op de Hypetrain gesprogen en tot nu toe nog geen spijt van gehad.
    Wat een prachtig spel is dit zeg! Ik speel zelf op de OG PS4 en zelfs daarop ziet het er schitterend uit.
    Ik ben om 21:00 uur begonnen en om 01:00 uur maar gestopt bij Brok. Doordat er geen laadmomenten zijn en niet echt cutscenes is het heel moeilijk om de game te stoppen.

    Het kan toeval zijn maar het lijkt erop dat Kratos mijn optische poort gesloopt heeft. Toen ik thuis kwam de ps4 snel aangezet om het spel te downloaden en toen had ik gewoon geluid over mn receiver. Na het eten uit rustmodus gehaald en helemaal geen geluid meer. Wel nog over HDMI maar niet meer over optisch.
    Morgen nog even testen of het aan de kabel ligt maar hier branden de rode puntjes gewoon van dus dat lijkt me sterk.
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    De X is zeker een knap staaltje techniek.. lullen is niet nodig, ding is bruut.

    Maar aan de andere kant is er geen game op de X die Graphics als GOW uitpoept lol..
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2018
    Alexknl, Reckuuza, Zifnap en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Grote kans dat ik gisteren gespoiled ben door een lowlife op reddit =(

    Zo'n ontzettende hekel aan dat soort teringhonden.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat doe je daar dan ook? Zeker nu vermijden als de pest gek.

    Mijn YouTube feed staat ook vol met clickbait honden... dus ik heb al dingen gezien die ik liever niet had willen zien. Ach, ik speel liever zelf als die PS4 er is.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik ga ook bewust niet meer op Youtube, veels te veel kans om spoilers te zien. Overigens nog steeds niet begonnen met de game, gister en vandaag gewoon té lekker weer gewoon.. Zit nog in seal. :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lucky voor jou gaat het volgende week de hele week regenen.

    Ik heb gisteren idd ook niet veel gespeeld. Denk een uurtje, Na de 1e échte baas ben ik gestopt (moest sowieso even bijkomen, want dat gevecht was EPIC :cool:). Vandaag ook weinig tijd helaas.
    Maar het heeft voor mij ook geen haast. Voor dit soort games neem ik graag mijn tijd. Hoef het niet in 2 avonden uitgespeeld te hebben.

    Ik skip youtube ook. Vind die aanbevolen videos fucking irritant. Ben vaker gespoiled door een thumbnail van youtube. En heb nog steeds geen idee hoe het uit kan schakelen. Volgens mij kan dat niet eens.
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ter aanvulling: De Xbox 360 loeide ook als een malle bij dikke games, maar zeker de latere uitvoeringen van de console hielden alles goed vol.

    Vergeet vooral niet dat je je console niet in een TV meubel moet zetten, het liefst erop en zet hem niet in de buurt van allerlei andere apparaten vanwege de warmte die de elektronica genereert en aantrekt. In een TV meubel en met andere apparaten erbij zorg je voor meerdere malen meer warmte namelijk, heilig advies destijds met de Xbox 360.

    Ik denk dat het straks met het aankomende slechte weer zeker kan bijdragen aan de hoeveelheid geluid die de console maakt wanneer je GOW speelt of andere epische en technisch ingewikkeld in elk gemaakte games.

    Destijds met de Xbox 360 was dit ook het meest gebruikte advies wat aan gamers en andere consumenten werd meegegeven na het kopen of repareren van de console. Zijn die 5 miljoen kapotte 360 consoles toch ergens goed voor geweest. :+

    @Smok3y : Weer een lang verhaal, maar schijt, dit is wat ik mij als heilig advies herinner van Microsoft over de Xbox 360. :+
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey no worries tis een forum ga vooral je gang;) was meer voor de gein he.

    Ik ben altijd te lui voor dat soort lange teksten:+

    En je hebt gelijk wat betreft tv meubel waar die idd (ook bij mij) al gauw te warm word.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Daar gaat het om, het zijn de games die het verschil maken.
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoe heeft SM het toch voor elkaar gekregen om de game steeds beter te laten worden _O_ Pacing is echt perfect!
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja bizar gewoon. Combat is later ook zo fucking nice. Moeite om de controller neer te leggen
     
  15. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb ook echt moeite om de controller neer te leggen, en deze game is gewoon geniaal. Hij word beter en beter. An dan nog de graphics....man man man wat is dat smullen zeg met HDR.

    Dat gedeelte in die kleurrijke omgeving bij de witch echt niet normaal hoe dat eruit ziet.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wauw pittige enemies wel af en toe...
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja dat stuk viel mijn bek open man

    @Smok3y

    Het is zeker niet makkelijk:. Atreus is een lifesaver.. maar gaandeweg word het al beter te doen


    Edit: goddamnit wat is dit een bazengame man
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2018
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik moet dat toch echt even ontkrachten hoor... in het begin hoorde ik de One X amper maar hij blaast ook als malle als ik Far Cry5 speel hoor...
     
  19. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ondanks dat dit nornaal niet mijn type game is vermaak ik me kostelijk.
    De 2e difficulty (Normal?) is wel een walk in the park.
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Oohh... Echt. Mag toch hopen dat mijn One X dat niet gaat doen. Tot nu toe is ie bij iedere game geruisloos. Het is dat er van die toffe games uitkomen op de PS4, anders had ik h'm rechtstreeks de prullenbak in geflikkert. Ik vind dat echt armoedig dat wezenloze geblaas.
     
    Smok3y vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina