1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat werd aan het begin van de film vluchtig uitgelegd. Gezien zij beiden een gezin hebben, wilden ze buiten de Avengers blijven. Teveel impact op het gezinsleven.
    Soort van pensioen, zegmaar.
    Uiteraard worden ze in de volgende Avengers film weer opgeroepen, met Wasp en Captain Marvel erbij. Wie weet nog een paar extra.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hawkeye waarschijnlijk Ronin
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Toen ik de bios uitliep dacht ik echt beste Marvel film ooit. Beste bad guy ooit.

    En dat denk ik nog steeds. Ongelofelijk knap in elkaar gezet. Supergrappig, supervette actie, en oprecht fan van Thanos. Wat een baas. Geen 1d evil fucker, maar echt overtuigd van wat hij doet. Ik ben ook erg blij met het einde.
    Geen cliffhanger of gewoon suf halverwege een verhaal stoppen, maar een echt einde. Zonder vervolg zou ik ook tevreden zijn.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Geen cliffhanger?
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Als je dat wilt weten kun je gerust op de spoiler klikken. Vertel daar het einde niet, maar alleen antwoord op die vraag.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Het was juist een behoorlijke cliffhanger toch.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Mother of cliffhangers.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Infinity War.


    Damn....
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ga er morgen ook maar eens heen heren maar sinds de vorige Avengers film volgens mij geen Marvel film gezien muv Deadpool gezien. Eens zien of ik er iets van snap :+
     
    Servantes vindt dit leuk.
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wel belangrijk dat je deadpool hebt gecheckt.

    Cable = Thanos, cruciaal voor het plot.
     
    Rampage en Modder-Eter vinden dit leuk.
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik heb weinig zin in een discussie of het een cliffhanger is, maar ik vind dit dus geen cliffhanger. Ik ben namelijk niet heel nieuwsgierig naar vervolg en ik ben tevreden met dit einde. Het einde is niet meer of minder open dan iedere andere Avenger film. Maar goed, als je dit dus wel een cliffhanger vindt, prima, maar dan is het geen hele irritante zoals je bij sommige series of films hebt dat bijna midden in een spannende actiescène gewoon de film stopt.

    Wat een goede film is dit zeg. Echt alles zit erin.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lastig om te bepalen of dit een cliffhanger is. Als.dit zo zou eindigen was het een einde. Alleen weten we dat het verder gaat
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat zou wat zijn trouwens, dat er geen Avengers 4 en andere character sequels aangekondigd zouden zijn.

    Zou echt de bios afbreken denk ik.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dit was toch deel 1 van de 2? Dus ja, wel degelijk een cliffhanger. Of niet... wie weet waar ze mee komen met de volgende ...
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Cliffhanger of niet, zolang het niet eindigt zoals de Desolation of Smaug, moet je je denk ik stil houden over cliffhangers. ;)
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit was wel heftiger.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nu heb ik dus niets met Marvel en ook geen binding met de characters maar ik vond dit juist een tof einde tot dat ik van vrienden hoorde dat dit idd niet het einde was en het volgend jaar gewoon verder gaat. Ik neem toch aan dat er een groot gedeelte weer terug komt want zag dat er sowieso nog een nieuwe Spidey en Guardians uit komt (of zouden die qua timeline dan voor deze film zitten?).Al met al vond ik de film als niet Marvel fan best wel oke al had ik wel het idee dat het qua film meer allemaal losse scenes waren ipv een geheel
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat idee alleen al. Ik was al kwaad toen Peter Jackson het flikte, maar als dit erger is denk ik dat ik een extra spreekuur op de anger management afdeling moet vragen. 8)
     
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik word ook tyfuszooi boos van zo´n cliffhanger. Bij deze film liep ik tevreden de cinema uit.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Het laatste stukje na de aftiteling met Fury en dat embleem op het laatst , dat was toch van Captain Marvel ?
     

Deel Deze Pagina