1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Fortnite

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 19 okt 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    XBW, VIVA en het Penthouse forum ... neuh.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    So, I was quite intrigued by why the random controller vibration was occurring on consoles, looking at patterns to see what would trigger it happening. What I discovered is that the controller actually does two types of vibration, a light vibration which is subtle and lasts for a second, whilst there's a harder vibration which lasts for 1.5 seconds.

    The following four patterns were discovered:

    ... --- ...

    -..

    .....

    ....- .---- ---..

    It intrigued me as to why there were three different vibration patterns, it turns out there's actually a logical reason as to why there is and what triggers this pattern.

    The first pattern is what occurs when it's daytime in the game, the second pattern is what occur when it's night, the third pattern is what occurs when you're in the storm and the fourth pattern is when you're gliding down the map

    Together the patterns make up the following:

    ... --- ... / -.. / ..... / ....- .---- ---..

    When this is translated into morse code, it translates to the following:

    SOS D 5 418

    So what does this mean? Well, SOS is a commonly used distress signal in morse code which translates to save our souls. It seems that there is a distress signal from somewhere on the map.

    After thinking for a few minutes, I tried to figure out what the D5 meant, I then decided to cross reference the map and it turns out that D5 is the grid which Tilted Towers is located in. Meaning that this distress signal is coming directly from Tiled Towers, they're broadcasting to the map asking for assistance.

    The next part of the code, "418" was easy, it's a date 04/01/2018. 1st of April 2018.

    So essentially this is a broadcast dated tomorrow in where Tilted Towers is asking for our help. This goes in line with the meteor theory, that Tilted Towers is going to be struck and destroyed, supported by the telescopes and battle pass emotes.

    But yeah, this is a pretty crazy discovery. Let me know what you guys think.

    If you want to check out the morse code for yourself, try out this translator:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Onzin verhaal. EPIC heeft meerdere malen aangegeven dat het om een bug gaat. Een morse code ARG implementeren voor enkel de console spelers is ook raar op zijn minst gezegd.
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Patch is er, met Vending Machines.
    Weet niet wat ik daar van moet vinden. Als je dus 500 materials hebt kan je daar gewoon een Legendary RPG uit de muur halen.

    Blijkbaar hebben ze ook wat dingen die uit de Shooting Test komen geïmplementeerd.

    WEAPONS + ITEMS
    • Vending Machines have been added.
      • These are found in various locations around the map.
      • Each Vending Machine will randomly select a rarity. All items sold will match that rarity.
        • Items found in a Common (white) version will cost 100 materials.
        • Items found in a Uncommon (green) version will cost 200 materials.
        • Items found in a Rare (blue) version will cost 300 materials.
        • Items found in a Epic (purple) version will cost 400 materials.
        • Items found in a Legendary (gold) version will cost 500 materials.
      • Each Vending Machine will sell three items, one for each material type (Wood, Stone, Metal).
        • It will cycle through each of the three items on a short timer. To switch items faster, hit the Vending Machine with your Pickaxe.
      • There is no purchase limit to the items available.
    • Many weapons now have First Shot Accuracy.
      • Included weapons:
        • Suppressed Submachine Gun
        • Tactical Submachine Gun
        • Pistol
        • Suppressed Pistol
        • Revolver
        • Hand Cannon
        • Assault Rifle
        • Burst Assault Rifle
      • When aiming, standing still, and the weapon has not fired recently, the first shot will be 100% accurate.
        • When this is active, the aim reticle will be completely closed in to indicate this state.
      • Damage fall-off has been adjusted for weapons with First Shot Accuracy.
        • Suppressed Submachine Gun and Tactical Submachine Gun
        • Pistol and Suppressed Pistol
        • Revolver and Hand Cannon
        • Assault Rifle and Burst Assault Rifle
      • Headshot damage multiplier reduced to 2x for weapons with First Shot Accuracy (was 2.5x).
    GAMEPLAY
    • Limited Time Mode: High Explosives v2
      • General
        • Non-explosive weapons removed.
        • Friendly Fire off.
        • 1:50 shaved off wait times for first four storms (20s / 30s / 30s / 30s).
      • Supply Drops
        • Spawn +50% more consumables.
        • Spawn +100% more materials.
        • Have a 50% chance of dropping a Legendary Guided Missile.
      • Floor Loot adjustments
        • Materials spawn 60 / 90 / 120 per pickup for wood/stone/metal.
        • Materials drop rate increased 50%.
        • Ammo drop rate increased 50%.
        • Impulse grenade added to floor loot.
        • Trap drop rate lowered 50%.
      • Other loot adjustments:
        • Number of rockets found per drop increased (Floor: 4-6 | Chests: 8 | Supply: 12 | Box: 16 | Llama: 20).
        • Grenade, Impulse Grenade & Remote Explosive drop rate +100%.
        • Bandages drop rate -50%, Med Kit & Slurp drop rate +50%.
        • Spike Trap disabled; Launch Pads & Campfires spawn at 1:1 ratio.
        • Rocket Launcher drop rate +100%.
        • Guided Missile drop rate +100%.
    • Resource gathering rates adjusted.
      • Increased most Wood resource values by about 10%.
      • Reduced variance of resources from objects. Was +/- 30%, now +/- 15%.
        • This meant that an object with a base 100 resource value could have been anywhere between 70 and 130 resources. Now it would give between 85 and 115.
      • This does not affect Limited Time Modes.


    @Maddmonkey
    Die meteoor is gewoon alvast een warmlopertje voor de nieuwe map. Net alsof EPIC Tilted Towers van de map gaat poetsen lol.
    Die slaat straks in op de huidige, vaagt alles weg en na E3 krijgen we een nieuwe Battle Royale map gepresenteerd. Enkele weken later krijg je de keuze op welke map je wil spelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2018
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Doe maar lekker bouwen jongen ...

    @CrazY

     
    Remo NL, Stefandaman, CrazY en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Port-a-Fort ... de meeste nutteloze toevoeging tot nu toe.
     
  7. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Hoezo dat? Er zit zelfs een deurtje in.. Hoef je die ook niet meer te maken :+

    Hahahaha
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee, voor onze team maat is het idd handig ...
    Je haalt echter the-need-to-build uit je game. Kom op, wie kan er nu nog geen 1x1 huisje maken? Echt
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Skins van season 4 zien er echt vet uit. Ook dit seizoen weer tier 100 halen :D
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Nee joh... Gisteravond gewoon solo eerste geworden :) Het spel gaat voor mij allemaal net iets te snel en dat bouwen gaat ook niet heel soepel. Desondanks vermaak ik mij prima met Fortnite.

    Kennelijk viel gisteren alles samen. Mijn tegenstander viel op het einde van zijn eigen constructie af waar ie heel druk mee was, precies voor mijn voeten :) Nooit verwacht dat ik ooit eerste zou kunnen worden...
     
    Rampage en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  11. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Netjes.
    Bij je instellingen kan je je button layout op builder pro zetten. Stuk makkelijker om snel mee te bouwen.
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik heb hem nu op builder pro staan, wel weer wennen, maar lijkt voor mij inderdaad iets sneller te gaan. Meestal vergeet ik in de hectiek dat ik ook kan bouwen :)
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik merk tot nu toe wel dat je als Builder Pro aan hebt staan dat het bouwen vele malen sneller gaat ja. Echter schieten de meeste 4 hoog de lucht in en ik mep het fort dan onder hun vandaan :+
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Heb ook builder pro aan staan, maar vind het eigenlijk alleen beter voor het rushen met schuine dak en meteen muurtje voor extra cover. Voor de rest is het imo niet veel beter dan combat pro of de standaard
     
  15. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344


    Netjes hoor... De game wordt steeds groter. Fortnite weet steeds meer in de bovenwereld door te dringen. Straks kunnen we tijdens het WK met voetballers aan de slag :)
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2018
  16. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind dat ze teveel rotzooi toevoegen. Iedereen loopt aan het einde van de game toch meestal met dezelfde wapens. Dat ze maar is nieuwe assault wapens toevoegen en niet alleen maar van die onzin zoals port-a-forts en c4 .
    Heb ook het idee dat ze niet heel veel aan bugs doen zoals shots die niet geregistreerd worden, door muren schieten die je net bouwt.
    Op dit moment word voor mij de game alleen maar minder.
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik vind die rotzooi juist wel wat hebben. Iedere shooter komt met een uitbreiding van het wapenarsenaal, hier durven ze tenminste iets anders te doen. Ook zie je haast in iedere shooter spelers met dezelfde wapen lopen, dus dat heeft weinig met Fortnite van doen.
    Voor mij is het vooral een game die ik niet al te serieus neem, maar heerlijk is om een uurtje mee aan te klooien. Voorlopig speel ik dit nog wel even.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het probleem is echt dat ALS je eenmaal de top 10 binnendringt iedereen dezelfde wapens gebruiken. Ik wens je succes met C4 of een Port-A-Fort of andere items die je niet vooruit helpen. Uiteindelijk hebben de meeste een SCAR, shotgun, sniper en een RPG. Ik zie liever variatie kwa wapens...

    Geef een nieuwe shotgun, automatische, een nieuwe legendary op epic pulse, wat anders. Niemand gebruikt een pistol, C4, silenced SMG op het einde.


    Game zit sinds vorige week ook vol met bugs. Mensen die je door je gebouw heen kapot schieten, fijn weglopen na een raket te hebben gegeten om vervolgens jou met 1 welgeplaatst schot neer te schieten en bizar veel lag spikes.
     
  19. Bented.j.123

    Bented.j.123 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo! Zijn hier jongeren tussen de 13 en 18 jaar die ik een paar vragen mag stellen over het spelen van Fornite in verband met een onderzoekje over het streamen van deze game?
    De gegevens worden alleen gebruikt voor mijn scriptie voor de Hogeschool van Amsterdam maar worden nergens gepubliceerd. Je zou me er heel erg helpen! Stuur mij een bericht als je mee zou willen doen, of reageer hierop. Dankje!:thumbs:
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Morgen in de eShop van Nintendo. Fortnite op de Switch, hoe lekker is dat :)
     

Deel Deze Pagina