1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mrt 2017.

?

Welke class ga jij als eerst aanmaken?

  1. Hunter

    37,8%
  2. Titan

    32,4%
  3. Warlock

    29,7%
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ha, dat is helemaal waar. Die rolls inderdaad. Dat was zelfs nog zwakker in D2 dan bijvoorbeeld in Borderlands 1. Borderlands 2 had dat ook wel een beetje, maar deed het een stuk beter dan zijn voorganger en het huidige D2. Ik heb met D2 qua rolls erg vaak dezelfde gehad of een iets andere skin.

    Waarom ik vergelijk met de Borderlands serie mensen? Nou, die game had in elk geval bij het 2e deel een goed roll systeem en de wapens hadden ook echt enorm veel nut in specifieke gevechten.

    Daar kwam bij dat je soms niets aan fire damage had en soms teveel aan ice damage. Dat speelde heerlijk tactisch en dwong je tot het maken van keuzes, iets wat ik in D2 enorm mis.

    Kort: Vroeg of laat krijg je het wapen toch wel wat je hebben wil en dat doet de replay waarde geen goed.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik heb Borderlands nooit gespeeld en ben dat ook nooit van plan.

    Ik speelde Destiny 1 vaak zat. Nadat Xur in week 1 de Gjallarhorn verkocht (en daarna niet meer) werd pas bekend hoe sterk dat apparaat was. Ik geloof dat ik met @Maddmonkey en @Hybrid toen maanden later de strike deed op Venus (?) en ineens dat ding kreeg als reward.

    @Maddmonkey : "Ja! Hij heeft hem! WAAAAAAT!"
    @Hybrid : "Huh? Meen je?"
    @Rampage : "Leuk, maar ik zie geen re... o fuck. NAIS!"

    Daar deed je het voor. Dat gevoel dat je ein-de-lijk dat ene wapen krijgt na zoveel uur te hebben gegrind. Daarna stel je een team samen en ga je de mensen helpen die hem nog niet hebben. @bulletproof010 kreeg dit wapen echt bij elke Raid/Nightfall of Strike. Complete collectie. @Graveheart was minder gelukkig ... maar die bleef ook door grinden (soms tikkeltje te :+ ). @Ic3DFire heeft hem geloof ik nu nog niet. @SHiZ NL was altijd "o, loot binnen ... fuck D1" of "Ja, fuck dit. K*nker spel. Weer niet". @CrazY is ook zo'n smerige ... speelt één keer iets en krijgt alles ...

    Dat maakte D1 leuk, de her-speelbaarheid.

    Toen ik Destiny 2 speelde had ik geloof ik tijdens het einde van de campaign onderhand alle Exotics/wapens die er waren. Fucking saai.
     
    Xandorra en SHiZ NL vinden dit leuk.
  3. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Gisteren nog... 1 engram openen bij Zavala en 2 masterwork dingen eruit krijgen.. Hell yeah!
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dat vind ik dus ook, althans wat ik gelezen heb over deel 2. Ik kan helaas niet uit persoonlijke ervaring praten, maar als dat *echt* zo is vind ik het een cheap skate tactiek van Bungie/Activision. Buiten dat zijn de expansions nog best prijzig ook. Het voelt allemaal stingy aan... maar hee, ik ben geen Bungie/Destiny fan van het eerste uur. Dit moet vooral irritant zijn voor die groep gamers.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb me nu al meer vermaakt als met CoO en ben voorlopig nog niet klaar. Zit pas rond de 350 light.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ik dit zo lees pink ik weer een traantje weg. Met D1 was echt wel veel mis, maar damn wat heb ik met deze game vermaakt. Zowel gametechnisch gezien maar zeer zeker ook op sociaal vlak!!

    Ik mis die party-chats waar we met elkaar op alles janken waren wat niet goed was, maar ondertussen wel die game van onder naar boven en van links naar rechts aan het uitwonen waren. Ik voel een grote leegte!
     
    Rampage en Zifnap vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik mis zelfs de groep die mij loopt uit te lachen omdat ik weer eens val in de puzzel bij VOG en het Engelengeduld van @Maddmonkey .:'-(
     
    Xandorra, Rampage en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Crota Speedrunnen.
    Mij turven (weer een fuck op met de WOTM mechanic)
    @CrazY : "Kijk dan. Ben het minst dood gegaan ..."
    @SHiZ NL : "Ja, vieze jurk dragen homofiele Warlock. Met je self-res"

    @Graveheart die een zichzelf opoffert omdat hij weer trigger-happy is.

    @bulletproof010 die stoned als een malle even vergeet waar we mee bezig waren..

    Ja, dat mis ik wel.
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Heb inderdaad wat potloodjes versleten :D
     
    Rampage vindt dit leuk.
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Past goed bij de rest van dat lijf. Captain E-Number
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  11. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Waarom niet eigenlijk? Dat wat je beschrijft met constant te grinden om één specifiek wapen te krijgen, is precies waar Borderlands om draait.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Borderlands 1 > Borderlands 2
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Omdat ik nooit met de eerste Borderlands ben begonnen en er nooit iets mee heb gehad. De hele feeling kon me niets boeien. Dus waarom iets spelen als het je niets lijkt? Dat het uiteindelijk een succesvolle serie is geworden, tja. Dat neem ik dan maar voor lief :+
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Nee, snap ik. :p Ik vond het gewoon opvallend gebaseerd op je ervaringen met Destiny, maar als de setting je niet boeit valt er niets aan te doen natuurlijk.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ligt het nou aan mij of gaat het levelen in light nu super traag. Buiten zo nu en dan een exotic heb ik nooit wat hoger dan ik al heb.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Aaaahh... de Bungie manier om shit te vertragen zodat je blijft spelen. Nais.

    Hebben ze inderdaad aangepast met dr 2e DLC.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ja of het is gewoon pure pech dat kan ook nog haha.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Oeps, review in de verkeerde topic geplaatst.
     

Deel Deze Pagina