1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] State of Decay 2

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 12 jun 2017.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Gamepass ftw, scheelt weer even wat geld.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Een avoid van Eurogamer...

    "None of that's nearly enough to save the game, however, even if you're new to the series. State of Decay 2 is a poor return on the scruffy promise of its predecessor, which topped Xbox Live Arcade charts largely, I suspect, for its resemblance to DayZ. It tantalises with the thought of raggedy everyday heroes pooling their myriad talents to survive, only to quantify and busywork all that out of existence. Its resource and scavenging elements are as suffocating as its social elements are underplayed. It's saying quite a lot that the bugs, in the end, are the things I remember most strongly about it - accidental windows upon an experience that is less sluggish and dreary and, well, less of a zombie."

    Niet zo goed als deel 1?
     
  3. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik zie het wel, dan kan ik zelf bepalen of ik het leuk vind. Sea of Thieves speel ik ook nog met veel plezier en dat spel belooft met wat alleen maar beter te worden. Wat dat betreft zijn te tijden wel veranderd.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2018
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    IGN 7.5

     
  6. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Deel 1 werd toch ook een beetje middelmatig ontvangen? Terwijl ik dat echt een super toffe unieke open world zonbie game vind. Verwacht van deel 2 niet meer dan meer van hetzelfde :).
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben wel benieuwd naar deze game. Ziet er leuk uit dus ga 'm zeker even spelen
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ook ACG is helemaal niet zo negatief. Hij heeft zelfs een aanvullend filmpje gewijd aan de "fun factor" bij deze game.






    Een soort love it/hate it game?
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eerder matig maar je moet wat.
     
  10. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Keerzijde van de medaille is wel dat ie 'maar' 30 euro kost. Ik wil niet zeggen dat de prijs van 30 euro een middelmatige game rechtvaardigt, maar ik ben dan wel eerder geneigd de game het voordeel van de twijfel te geven.
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik dan weer totaal niet eigenlijk. Ik hoor dat argument wel vaker, dat de game maar € 30,00 kost. Dat zou mij persoonlijk niet overhalen om een game van dit kaliber wel aan te schaffen. Ik ben net niet nieuwsgierig genoeg naar het spel, het zijn net teveel dingen die mij niet aanstaan. Dan vind ik persoonlijk € 30,00 ook teveel.

    Zonder gamerspass had ik hem waarschijnlijk nooit gespeeld of een keer uit de budgetbak gehaald voor een tientje ofzo. Maar nu ga ik het wel proberen, en het is ook echt niet zo dat ik denk dat het echt allemaal kut met peren is. Als ik het zo zie, kun je best fun hebben met de game. Ik had alleen op een topper gehoopt, een game die iedereen wil spelen. Niet een love it or hate it game. MS kan wel een topgame gebruiken lijkt me.
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Weet iemand of die pre-order editie met early access nog beschikbaar is in de store (zit op werk)? Ik ben met mijn stomme kop vergeten te pre-orderen.
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ja dus, als je op de store kijkt zie je ook bij de versie zonder DLC (link), dat er releasedate 22 mei staat. Bij de uitgebreide versie niet (link).
     
    Santino vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Al een paar uur gespeeld. Is gewoon deel 1, alleen dan beter. Dingen zijn wat uitgebreider en verbeterd. Vind alleen die film grain effect super irritant en je kan die nergens uitzetten..

    Graphics zijn ook heel slecht op een Xbox One S. Deel 1 is zelfs mooier, terwijl dat een opgepoetste 360 game van 5 jaar oud is. Performance is wel veel beter, geen rare framedrops etc.
     
  15. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Nou, t maakt niet uit wat al die reviewers zeggen.Ik heb er nu een uurtje of 10 inzitten en vind de game echt vet! Vooral dat je weet dat een surviver dood is dood is. Een paar heb ik al vet hoog met combat of zijn skilled met bepaalde activiteiten dus die wil je dan niet dood hebben. Vooral als je een plague heart kapot gaat maken is dit een uitdaging om niet dood te gaan. Net een nieuwe basis op de eerste map geunlockt. Weer meer bedden dus meer survivers die na mijn outpost kunnen. Coop werkt ook wel lekker alleen jammer dat je zelf niets bij krijgt als je een maat joint. Topgame voor die paar euro wat je ervoor betaald. 8/10 voormij ivm bepaalde bugs dat de poort van je outpost op closed staat terwijl de poort open is. En grafisch niet hoogstaand. De rest is super!

    Getest op de Xbox one X en de pc (icmbo 1080ti)
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja echt jammer dat ze niet met een grote blockbuster komen. Ik vind echt dat Microsoft nu heel veel dingen goed doet, na een waardeloze start met de Xbox One, maar aan grote exclusives ontbreekt het jammerlijk.
     
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Wat is een topper? Een topper is als jij de game leuk vind toch en genoeg tijd in stopt en aan besteed? Cijfers zeggen mij echt niks een game met een 9 kan wel een topper wezen voor anderen, maar als ik uit een game die een 6 gemiddeld krijgt meer tijd aan besteed en meer plezier aan beleefd ia dat voor mij een topper.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Klopt. Het maakt alleen de kans iets groter dat iets jou niet tegen gaat vallen. Maar dat zegt weinig hoe goed je de game zelf vindt.
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Voor mensen die op de PC spelen.

    How to turn off motion blur?
    Before you start making any changes, make sure to backup the file in question. That way, you can restore the original version if you mess something up, instead of waiting to reinstall the entire game.

    The file you’re looking for is called GameUserSettings.ini and you’ll find it in /Users/your_username/App Data/Local/Packages/Microsoft.Dayton_1.3137.99.2_x64/Local State/State of Decay 2/Saved/Config/UWP/. Once you’ve found (and backed up) the file, open it in Notepad. If you want to disable motion blur, you should look for the lines containing MotionBlurQuality, PostProcessQuality, and DOFQuality. Set the value of each of these to 0. In theory, changing the first one should suffice, but it doesn’t always to the trick. Save the file and run the game, and everything should be in order.

    State of Decay 2 hasn’t been having the best early start. People are complaining about the code 6 error, and a lot of folks don’t even know how to play coop. It’s been a rocky ride so far, and even things as simple as getting your Doomsday pack ultimate edition bonus items seem to be causing problems. The game is going to be properly released on May 22nd, and we hope the day one patch fixes most of the issues.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik wil een optie om die film grain uit te zetten, maakt de game echt tien keer lelijker..
     

Deel Deze Pagina