1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Het is sowieso een onmogelijke opgave om de fans te pleasen. De originele trilogie is inmiddels de heilige graal dus elke toevoeging, in welke vorm dan ook, zal compleet worden afgefikt. En dat begrijp ik ook wel, van mij hoeft het hele universum niet meer te worden uitgebreid.

    Een Obi film zal er sowieso gaan komen maar ben wel benieuwd hoe ze dat zullen aanpakken dan, want bepaalde gedeeltes met Obi zit al in Rebels en dat schijnt canon te zijn.
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Die gedeeltes in Rebels en Clone Wars horen bij de "officiële" verhaallijn ja.
    Enigzins jammer, want had Obi-Wan wel een rematch willen zien hebben tegen Darth Maul. Ben ook benieuwd wat voor verhaal zijn film gaat krijgen. Naar mijn weten is Obi-Wan nooit Tatooine afgeweest omdat hij altijd Luke aan het beschermen was.
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]
     
    L.A. vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zoals ik al zei; enorme klapmongool.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik vond Deadpool 2 wel geinig. Je verwacht altijd net iets te veel doordat de eerste zo tof was, maar deze was ongeveer hetzelfde. Dus door de te hoge verwachting valt hij wat tegen, maar eigenlijk doet het precies wat het moet doen. Vermakelijk dus. Grappige after credits ook, maar ik ben de grappen over dat onderwerp wel een beetje zat.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Boba Fett movie dus
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat snap ik dus écht niet. Zonder twijfel een van de meest overrated personages in de filmgeschiedenis.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Helemaal mee eens. Ik snap het echt niet. Hij heeft nog nooit wat tofs gedaab
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Prima voorbeeld van wat de fan-base doet met een nietszeggend karakter.
    Maargoed, dan heb ik liever wat meer uitleg over een "onbekend" persoon dan eentje die je door-en-door kent.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hij heeft op zich wel een backstory waar ze wat van kunnen maken. Ik vind prima als daarna een komt over Darth Maul.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Voor Maul zal je echt Star Wars : Clone Wars of Rebels moeten volgen.
    Zijn karakter heeft een prima verhaallijn ...
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Neem aan dat het dan voorafgaand aan Ep1 is? Of is hij stiekem niet dood (verder totaal niet bekend met Maul).
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    HAHA EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Darth Maul overleeft het gevecht met Obi-Wan. Pakt met de Force een luchtschacht en ontsnapt zo.
    Word door zijn broer (?) Savage Opress (lol) gevonden op Lotho Minor (een afval planeet) ... heeft zijn hele duel met Obi-Wan overleeft door pure haat. Ondertussen ook zijn leef hersteld met wat onderdelen hier en daar. Krijgt later van Mother Talzin nieuwe, normale, robot-benen.

    Maul begint daarna met plannen van wraak tegen alles en iedereen. Obi-Wan maar vooral Darth Sidious.

    De Clone Wars series eindigt met Maul/Savage vs Sidious. Sidious wint, met gemak. Sidious zegt : "I've got other plans for you ..."

    Rebels neemt een tijdsprong en daarin blijkt ook Maul te leven. Hij is op zoek naar de Sith Holocrons en naar degene in de "Prophecy". Ja, nog steeds op zoek naar Obi-Wan maar kan hem niet vinden ... totdat zijn lot word gelinkt aan die van Ezra en Obi-Wan. Maul volgt Ezra naar Tatooine en komt daar Obi-Wan tegen. Obi-Wan wint weer (niet echt een gevecht). Einde Maul.

    In short, speelt zich af tussen deel 1 en deel 4.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ennuh

    is blijkbaar de baas over de Queen of Dragonders
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Zal best. Ik heb denk ik een handjevol aflevering van Clone Wars en Rebels gekeken.
    Serie kan me verder niet boeien en het is dan ook jammer dat zulke verhaallijnen verteld worden in een serie.
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Aangezien Boba Fett wordt ingezet door de machtigste figuren zou je best een bad ass van hem kunnen maken. Maar een Star Wars zonder Jedi vind ik altijd minder boeiend.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ach, Boba-Fett is een overhyped karakter.
    Omdat hij door Darth Vader werd benaderd ... "No disintigrations".

    OK. Maar what the fuck heeft Boba nu gedaan? :+ Behalve vallen in een woestijn-anus?
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit volgt toch ook niet de officiele verhaallijn? Hebben ze dit niet een aantal jaar terug bekend gemaakt? Dat alleen de films ‘waarheid’ zijn en de rest meer ‘stories’?
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rebels en Clone Wars zijn officieel en onderdeel van het verhaal.
     

Deel Deze Pagina