1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tonight a demon runs wild...




    EDIT: YES, Servantes verslagen!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Yakuza 3, 4 and 5 remaster is coming to PS4.

    3 remaster is coming August 9th, coming with Sound Track DL Code with the price 3990 yen.

    4 remaster will be coming 2018 Autumn and 5 will remaster will come 2019 Spring.

    Remaster will offer higher resolution and better frame rates for these games.
    Source:
    http://ryokutya2089.com/archives/10426

    According to Famitsu Yakuza 3 remaster will be 1080p/60fps on base PS4. source

    The remaster will be released in Asian region the same day as JP, and will come with Chinese and Korean localization. source

    Edit: Vind Yoshimitsu altijd wel tof. Denk alleen niet dat ik hem ga halen laatste paar fighters ook niet lang gespeeld.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ben benieuwd of Yakuza 3 dit keer wel ongecensureerd/compleet uitgebracht zal worden in het Westen.

    Leuk nieuws natuurlijk dat ze naar PS4 komen, maar ben nog met Zero bezig, en dan liggen Kiwami en 6 nog te wachten. Alleen Yakuza 4 destijds uitgespeeld. Yakuza 5 kon ik echt inkomen, mede omdat het op PS3 was en ik die bijna niet meer gebruik.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Launch trailer

     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    NuclearGoat vindt dit leuk.
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tennis World Tour:

    Serieus? Wat een verschrikkelijke baggergame is dat zeg! Schandalig product, in de verste verte niet af. Echt een gevalletje van "in het land der blinden is eenoog koning". Ze droppen echt een verschrikkelijke rukgame, pochen met medewerkers die aan Top Spin hebben meegewerkt en beloven nu een patch die alles beter zal maken, een keertje dan. Of je nu ff 60 euries wil neerleggen. Alsof je een auto koopt en de wielen over 2 maanden krijgt. Promised.

    Echt, ik hoop dat geen hond de game koopt, dat Bigben failliet gaat en dat 2K weer een tennisgame gaat maken. Wat een zielige gasten daar bij Bigben. Echt, geloof me, ik zou mijn hond nog niet eens over het schijfje van Tennis World Tour laten lopen.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Cyrax : Tijd om de disc dan een kanaal in te smijten met een frisbee beweging. :+
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben echt woedend over die game :) Maar dan ook echt. Wat een vieze honden zijn dat bij BigBen. Beetje pochen met medewerkers van 2K. Zal wel de koffiedame zijn geweest, want er is echt niemand die aan Top Spin heeft meegewerkt die hier iets mee te maken heeft gehad. Ik heb de game teruggestuurd naar Bol, dat leek me goedkoper :)
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind hem erg goed lopen op een PS4 Pro :). 100 keer beter dan PUBG op mijn Xbox One S.
    Alleen raar dat je nu nog geen duo's kan doen..
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dat is later deze week zaten wat bugs in die mode nog.

     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Toffe game! Als je de NES Castlevania's geweldig vond, dan is dit echt je ding!
     
    Servantes vindt dit leuk.
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Heeft uberhaupt iemand hier nog niet Dark Souls gespeeld? Dan is nu je kans. ;)

    Voor de rest: Blighttown framerate fixed.
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Nostalgia is a near-endless mining source in gaming. Many companies often dig into their past and remaster or re-release whatever might bring back your childhood memories. Sony might be attempting to do just that, as they are internally considering making a PLAYSTATION CLASSIC, according to a recent interview.

    Speaking with Mantan Web (and translated by ComicBook), Sony Interactive Entertainment President and CEO John Kodera (also known as Tsuyoshi) described the company's attitude towards making a PS1 packed with old games. He stated that the company was mulling over the idea of making a PLAYSTATION CLASSIC. However, he seemed to suggest that the company was only discussing the possibility.

    "Our company is always digging up past assets," said Kodera in the translation. "I think there are various ways to do (a classic console). There have been discussions happening (within the company) on what kind of ways are there."
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Me!
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  17. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Maar puur uit geen interesse? Kan ik mij overigens voorstellen, al is het wel een extreem goede game. Vond dit deel beter dan deel 2 (Dark Souls 2), wat voor mij teveel een herhalen van zetten werd.

    100% Aanbevolen wanneer je van een uitdaging houdt en benieuwd bent waar het allemaal begon (voor de meesten althans).




    Grappig dat in verschillende reviews gesproken wordt van de pre-DS en post-DS periode. Deze titel heeft zeker toen het gaming landschap laten schokken, alhoewel spelers van Demon's Souls (zijn voorganger) al wisten hoe goed deze titel zou worden.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2018
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417




    Megaman fans hier?
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Ik speel meer voor ontspanning, zet hem ook zelden op hoogste moeilijkheidsgraad.
    Daarnaast ben ik niet zo van de onrealistische settings, Horizon Zero Dawn zit bij mij wel echt op het randje van kunnen waarderen.
    God of War ging ook nog wel.

    Bloodborne wel een eind gekomen, maar bij ROM na 30x gestopt en dan ben ik er ook wel klaar mee.
    Laatst via PS plus bloodborne weer binnen gehengeld, 8x dood op het begin en was er al weer klaar mee, word ik chagrijnig van haha.
    Dark Souls is niks voor mij denk ik.
     

Deel Deze Pagina