1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Haha Suleyman heeft er al meer zo gepullt.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tadic voor 17.1 miljoen naar Ajax met contract voor 4 jaar.

    Dubbel gevoel bij: geweldige speler voor Ajax en de Eredivisie, maar 17.1 miljoen is bizar veel geld voor een 29-jarige speler zonder restwaarde.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ajax zwemt toch in het geld.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    We hebben genoeg geld inderdaad en er komt genoeg in het laatje met een verkoop van Kluivert, Ziyech en in de toekomst De Jong en De Ligt. Daarnaast is deelname van CL zó belangrijk, niet alleen sportief maar ook financieël. Ik vind het ook een berg geld, maar hij heeft zich eerder bewezen in de Eredivisie, is voor Southampton echt wel een topspeler, en zou echt een zware versterking zijn voor dit Ajax. Uiteindelijk zul je hem toch na 3 jaar nog wel kunnen verkopen mits hij goed blijft presteren.

    Ik heb alleen geen idee waar hij dan moet spelen, op de plek van Ziyech? Is toch een ander soort speler denk ik.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind dat zo lame, die reactie. Restwaarde, alsof het een Opel Astra is! Ik las veel van dat soort berichten op VI, restwaarde dit, restwaarde dat. Ik kan dat niet begrijpen, echt niet. Ik ben een fan, geen financieel directeur bij Ajax. Laten we vooropstellen dat we geen medelijden hoeven te hebben met Ajax, financieel gezien dan. Laat ze maar eens fors investeren in een speler met ervaring. Dan maar weinig tot geen "restwaarde", maar een goed spelend elftal.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En in tegenstelling tot al die jonkies mét restwaarde heb je veel minder kans op een uitgaande transfer. Brok ervaring erbij die zijn contract zou uitdienen zou ook wel eens fijn zijn! Ik zie het wel positief in.
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Is het al officieel?
    las dat ze rond waren met Tadic maar nog niet met Southampton zelf.

    Mooie ontwikkeling dit. Gewoon een kampioenelftal kopen! Hatsa.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik hoop het, met hopelijk nog meer spelers erbij, deels in de basis, deels als wissel.

    En hopelijk ook sportief resultaat dat de ''juiste aankopen'' bevestigt. Een 1-5 in Rotterdam komend seizoen zou voor veel Ajax supporters volgens mij meer dan welkom zijn. :D
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Die 17,1 was toch een clausule in zijn contract? Dus als ze dit willen betalen komt het wel goed.
     
  10. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heerenveen, Cambuur en nu Ajax. Kansenspreiding, lekker hoor.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    We verkopen een jeugdspeler voor €17 mil, voor hetzelfde bedrag kopen we een betere speler met ervaring.

    [​IMG]

    Zou het normaal gesproken ook een rare transfer vinden; 29 jaar en dan zoveel geld uitgeven. Maar goed, Ajax verdient toch zoveel aan transfers. Waarom ook niet ?
    Daarnaast heeft hij zich ook al bewezen.

    Ben benieuwd hoeveel we voor Ziyech gaan vangen. Denk dat je na dit WK al blij mag zijn met 25 mil.

    Als Ziyech en Kluivert de enige zijn die vertrekken vind ik het prima.
    Hopelijk blijven De Ligt en Onana nog 1 seizoen.
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ah oké, dat wist ik niet.

    Zal Ajax nu ook door het salarisplafond gaan?
    Of zal die een dikke tekenbonus krijgen om dat te compenseren..
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Einde van een warm en succesvol tijdperk met Cocu, en Brands uiteraard. Niet altijd eens geweest met zijn tactieken, maar ere wie ere toekomt.. hij flikt het om met zijn tactieken steeds de beste resultaten te halen uit zijn selecties. Mooi afscheid na drie kampioenschappen. Ik ben zeer benieuwd naar Mark van Bommel die vermoedelijk meer pit en agressie zal brengen en ben verbaasd over de vervolgstap van Cocu naar het Turkse Fenerbahce.

    Na drie kampioenschappen vertrekt nu in één zomer de TD (Brands), hoofdtrainer (Cocu) en hoofd opleidingen (Jansen). Flinke aderlating.
     
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Waarom verbaasd?
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    In Europa ga je geen potten breken met PSV. En de KNVB beker stelt ook geen reet voor.
    Hij is bij PSV 3 keer kampioen geworden in 5 jaar. Mooi moment voor een nieuwe uitdaging.

    Turkije is een kerkhof voor trainers. Maar ja, ook al wordt hij na 6 maanden ontslagen. Hij gaat toch 3-4 mil verdienen.
    Dus geef hem eens ongelijk.

    Het is een jonge coach, hij kan altijd nog naar Spanje of Engeland.

    Betwijfel alleen of v Bommel de juiste opvolger is. Denk dat v Marwijk als trainer en v Bommel als assistent een betere keuze was geweest.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Gelukkig is ons aller Ajax niet afhankelijk van gemeentepoen.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lees nu dat AS Roma twijfelt over Ziyech en dat ze Pastore gaan halen.

    Verwacht nog steeds dat Ziyech vertrekt. Maar wat als ? Wat als die gappie blijft ?

    Dan heb je voor Eredivisie begrippen een heel lekker team.
    Tadic, Ziyech, Frenkie, Labyad, Donnie.
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Even tussen het WK geweld door:

    Dat is een stuk minder dan het bedrag wat eerder genoemd werd! Top!
     
    Hoosie, Killamonkey en AntraXxX vinden dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het bedrag aan Southampton is inderdaad minder dan genoemd, maar het totale bedrag van 17 miljoen blijft wel staan volgens Mike Verweij. Hij zegt dat het verschil (17-11.5) tekengeld betreft, dus 5.5 miljoen tekengeld voor Tadic. Ergens ook logisch, want dan omzeil je het salarisplafond.
     

Deel Deze Pagina