1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Geef het nog een jaartje om te vormen en volledige coop te integreren, meer game elementen en stuff to do en dan weet ik zeker dat de game een come-back gaat maken. Concept is super dope maar veel te vroeg aangekondigd, opgehyped en uitgebracht.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  2. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Mooi! Maatje van me kwam hem tegen in de Mediamarkt Hoofddorp. Lag in de bak van 2 spellen voor 15 euro. Samen met een ander spel voor me meegenomen.
    Hopelijk snel binnen ;)
     
    Rienbu en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wow, deze game is eigenlijk wel heel erg leuk! Lekker ontspannend space travellen en planeten ontdekken. Kun je je spaceship wapens ook upgraden zodat ze veel sterker worden?
     
  4. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Volgens mij kan je nieuwe en betere spaceships kopen.
    Goed om te horen dat je het leuk vind btw.
     
  5. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ja, je kunt je starship upgraden dmv blueprints.

    Je hebt verschillende soorten starships; Haulers, Shuttles, Fighters, Explorers.
    Als je een nieuwe starship koopt, probeer sowieso een A of S class schip te halen.

    Je kunt ook op zoek gaan naar gecrashde starships. Maar ik heb nooit een gecrashde A of S class starship gevonden.

    Als je zo snel naar de center wil, kun je beter een Explorer starship kopen met een dikke hyperdrive bonus. Als je veel wil farmen, kun je beter voor een Hauler gaan (die hebben meestal veel inventory slots) etc etc

    En als je je oude starship niet wil weg doen. Koop dan eerst een goedkope freighter (zodat je meerdere starships kan kopen).
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Blijft voor mij #OneMansLie

    wel nice wallpaper tho
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Game is al lang niet meer de game als tijdens de launch.
    Lijkt me een heerlijk ontspannen space farming explorer game.
    Ik heb er zin in :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik ga de game zeker wel weer een kans geven. Misschien een frisse start op de One X.

    De game is een stuk beter geworden sinds de lancering, maar omdat ik hem al sinds die tijd had heb ik helaas wat te lang met ergernissen gezeten.

    Uiteindelijk ging die toch weer de deur uit. Met de komende hoeveelheid content wil ik zelfs wel overwegen er weer blind in te stappen.

    Met de Vanilla versie heb ik me uiteindelijk ook tientallen uren vermaakt en nu die eindelijk ook op de One komt wil ik hem graag weer testen.
     
  10. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ondanks alle negatieve reacties heb ik best wel genoten van deze game. Base building en farming vond ik verslavend. Gewoon een laid back game. Geen topgame, maar hij is zeker niet zo slecht als sommige mensen je willen doen geloven.

    Moet nog 1 trophy voor de volle 100%

    "To Live Forever
    Reach the Centre of the Galaxy in Permadeath Mode"

    Wellicht dat ik ooit nog een playthrough ga doen voor de laatste trophy.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Er zijn personen die denken dat de komende NEXT update mogelijk (ook) VR zou kunnen bevatten. Zelf denk ik het niet, maar ik heb het graag mis.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Ben benieuwd of je nu 3rd person view krijgt, en een character-creator. Is toch wel fijn als je je eigen astronautje kunt maken en toffe shit kunt unlocken...
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    @Yi-Long : Goed gedacht, zou ik ook wel willen ja en meer rassen in het Universum.

    @inoway : Aub geen VR, de standaard werkt te lang niet fatsoenlijk. Ze kunnen beter de focus leggen op het verbeteren van de framerate, dat is nog steeds hard nodig als ik vids van de game zie.

    Zelf wil ik in normal mode sneller aan een V3 pas kunnen komen en meer duidelijkheid over het bereiken van het centrum van het Universum, daar deed ik het voor. Meer soorten schepen, onderdelen van een schip kunnen kopen, desnoods voor echt geld, boeit me niet zo. Het zal toch geen pay to win dingetje worden.

    Ik wil gewoon maximaal kunnen verkennen en planeten vernoemen naar XBW members. :+
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Inderdaad. Dit soort games zijn gemaakt voor VR. Neem nu Elite Dangerous. Eenmaal in VR gespeeld wil je echt nooit meer terug..
    ED in VR is zo bizar vet.. NMS zal ook heel prettig zijn in VR.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Zijn er hier nog luitjes die ook NMS voor de Xbox One gaan halen?
    Het totaal pakket aan content ziet er tegenwoordig veelbelovend uit :)

    Waar kun je de game het beste pre-orderen?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2018
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik denk eerder voor de PS4, want op de Xbox One is die gewoon een 10tje duurder, althans op Nedgame. Shit moet echt wel veel goed maken wil ik hem voor de One halen. Sowieso dat ik overnieuw begin en hopelijk werkt normal mode dan ook iets vlotter, is het totaal minder ééntonig en kan ik echt eens iets in de game in plaats van doelloos van station naar station reizen om dichter bij het centrum te komen.

    En V3 pass moet echt eerder en makkelijker te krijgen zijn, in de mode waar alles oneindig was liet de V3 pass zien dat die eigenlijk helemaal niet bijzonder was. Meer schepen, meer rassen, meer mogelijkheden, alles meer en dan komt de game wel een heel stuk dichter bij aanschaf. Ik wacht zeker weten reviews af, hopelijk ergens deze week.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280



    Multiplayer
    [​IMG]

    • Team-up with a small group of friends and explore the universe together, or be joined by random travelers.
    • You can help friends to stay alive, or prey on others to survive.
    • Tiny shelters or complex colonies that you build as a team are shared for all players.
    • Fight as a pirate or a wingman in epic space battles with friends and enemies.
    • Race exocraft across weird alien terrains, creating race tracks and trails to share online.
    • Character customisation allows you to personalise your appearance.
    Visual overhaul
    [​IMG]

    • The game is fully playable in third- or first- person, both on-foot and in ship.
    • Planetary rings and improved space visuals make space more beautiful than ever.
    • Dramatically improved planetary terrain generation, ground textures, water and clouds bring the environment to life.
    • Significantly more detail added to ships, NPCs and buildings.
    Unlimited base building
    [​IMG]

    • Bases can now be built anywhere on any planet.
    • Dramatically increased base-building complexity and size limits.
    • Hundreds of new base parts.
    • Own multiple bases.
    Command freighters
    • Assemble and upgrade a fleet of frigates and command them from the bridge of your freighter.
    • Send your fleet out to into the universe, or deploy them to help you as you explore a specific system.
    • Improved freighter base building allows a truly custom capital ship.
    • Invite your friends aboard and take on challenging multiplayer missions from the Galactic Commission Station on your bridge.
     
    Zifnap en X-Junk vinden dit leuk.
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Damn na 2 jaar word de game eindelijk nog wat :+.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu al zin in, maar ik hoop ook op veel meer keuze qua ruimteschepen voor mezelf. Ik ben vooral bezig met ontdekken denk ik dan. Hopelijk een paar kills maken tegen gelijkwaardige tegenstanders en anders maar pech in PvP... dat trof ik ook nooit in WoW. :+
     
  20. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Er is geen beter moment als Xboxer om nu in te stappen :)

    Ziet prachtig uit en kan niet wachten om het universum te gaan verkennen.
     

Deel Deze Pagina