1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assetto Corsa Competizione

Discussie in 'XBW Racing' gestart door asjemenou75, 25 jan 2024.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    En heren……..is er nog animo voor een competitie in Assetto Corsa Competizione ?!? Bij genoeg animo zal ik misschien weer eens wat opzetten? CheersP
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2024
    Kimi NL en Jorrie vinden dit leuk.
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Leuk Pieke. Ik zal wat mensen taggen, dat helpt waarschijnlijk bij de respons. @Kimi NL @Jimmy J. @B Tender
    Misschien ook handig om meer mensen die xbox messenger te benaderen want ik weet niet hoe actief sommige hier nog zijn terwijl ze waarschijnlijk wel online zijn in je vriendenlijst. Maar waarschijnlijk heb je dat zelf al bedacht :)
     
    Kimi NL en Jorrie vinden dit leuk.
  3. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    Ik zit inmiddels vuistdiep in de iRacing scene. Heb nu een rig staan met 4 monitoren. Heb nog wel een Xbox, maar niet meer voor racegames.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    HOOOI!!

    Hier wel een beetje stil gezeten rondom gamen en racespellen.

    Eind 2022 alles verkocht. Afgelopen jaar tijdens de launch van FM8 wel een Trak Racer met complete Fanatec setup aangeschaft, maar sinds eind november eigenlijk niet meer echt aangeraakt vanwege uit de hand lopende projecten. (bezig met aankoop huis, jeep cherokee die af moest voor een trip naar Finland afgelopen week en werk in het algemeen).

    Assetto Corsa Competizione een aanrader? of hoge instap?
    Want echt competitief racen op een vaste avond in de week zit er voor mij niet echt in ben ik bang. Maar recreatief een keer racen zie ik wel zitten.


    Zoiets roepen en dan geen foto droppen van je setup is natuurlijk gewoon kut. Dus wees eens liev <3
     
    ColdzeroNL en asjemenou75 vinden dit leuk.
  5. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    3.723
    [​IMG]

    Ah, staan net de fancy Heusinkveldjes er niet op
     
    WorkingTitle, Kimi NL en Jorrie vinden dit leuk.
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Deftige setup <3
     

Deel Deze Pagina