1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Trust headset voor pc werkt niet meer... Help.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CHAOZ LORD, 12 jun 2004.

  1. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke hier ben ik weer met een o zo boeiende vraag. Nadat me pc eindelijk weer heel was wou ik dus ook ff weer me headset gebruiken... Tis een plug and play dus ik hoef niks te instaleren. Ik wil dus gewoon weer met wat gasten praten waarme ik vaak praat maar opeens doet me headset het niet meer, ik kan hun wel horen maar hun mij niet. Het is een trust multi function headset. Hij staat ook niet op gedempt ofzo dus ik weet niet waar het aan ligt maybe lkan 1 van jullie helpen...
    Alvast bedankt
     
  2. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat je mic naar de klote is...in dat geval mag je een nieuwe gaan kopen:)

    Verder moet je wel controleren bij je geluidskaart opties dat je input wel je headset is. Anders kun je dus niet praten. Ik weet niet of je het programma Ventrilo gebruikt tijdens het gamen zo ja dan moet je even naar de input en de output kijken. Input je headset.....output boxen of headset...wat je liever hebt.
     
  3. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet kapot, heb em bij een maat getest zodoende. Maar hoe kan ik de input van me sound kaart wijzigen dan ?

    EDIT/als ik hardware test doe geeft hij een DvpSetup.exe error... Weet iemand hoe oik die errror kan verhelpen ?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2004
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Sorry, maar Trust producten geven altijd zowat conflicten met Windows.
    Ik zou als ik jou was een nieuwe kopen maar wel van Logitech of Labtec. Wel stuk duurder, maar heb je wel wat en GEEN problemen.
     
  5. gerjan

    gerjan Guest

    onzin, generalistatie:confused: hij deed het toch eerst, niet zeuren dus.

    Waarschijnlijk heb je hem in een verkeerd gaatje van je geluidskaart gestopt, check dat eerst.

    DvpSetup.exe error, hmmm waarschijnlijk zit ie wel in het goede gaatje dan maar klopt er iets niet. ff googlen

    wat ik op google heb gevonden is dat veel mensen dit probleem hebben (gehad) altijd een combi van mic problemen (of midi keyboard) en die DvpSetup.exe error.

    helaas geen oplossing gevonden:confused:

    ik zou zeggen uninstal directx 9 met zo'n speciaal programmatje daarvoor, en reïnstall.
     

Deel Deze Pagina