1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Geweldadigste Spel OOIT

Discussie in 'Games' gestart door mars15, 20 sep 2004.

  1. mars15

    mars15 Guest

    welke vinden jullie wel het meest groffe spel ooit
    ik persoonlijk Postal 2 speel deze nu een paar weken omg wat kan je daar gruwelijke dingen doen 8) }:]

    wie van jullie heeft deze weleens gespeeld
    en welk spel vinden jullie het geweldadigst
     
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    tetris is toch echt hardcore gruwelijk:D:D lol
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    he kom op, reageer normaal of reageer niet!
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Postal 2, er is gewoon niks ziekers en meer geweldadig dan die game.

    gelukkig niet..
     
  5. denandy

    denandy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    postal 2 is wel een geweldadig spel, maar ik vindt manhunt toch wel een pak erger dan postal. daar kan je pas iemand gruwelijk doden.
    ik vindt het niet echt een goed spel maar het is wel heeeel geweldadig, en dat maakt wel wat goed.
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet niet maar het komt bij mij gewoon niet over als een ziek en geweldadig spel, ik zie meer humor dan geweld.

    Vind Manhunt toch ook echt erger, een close-up als je eerst iemand smoort met een knuppel en daarna zijn kop van zijn romp afslaat :eek:
    Maar het is op 1 of andere manier gewoon leuk om te doen..............voor een paar levels want daarna heb ik het wel gezien met die games constant hetzelfde en word er constant op hetzelfde concept verder gegaan.

    Nee geef mij maar sport of race games :9
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    vind Manhunt ook veel erger, komt denk ik gewoon door het realisme en omdat het nog een aardig spel is ook, bij Postal2 heb ik me kapot zitten te ergeren aan de debiele gameplay af en toe en vond het toch niet zo grof, je kan natuurlijk wel zeike acties gaan doen maar toch....ik weet niet maar dat "pakte" me niet zo
     
  8. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind toch postal.. manhunt heeft als excuus dat je een premiejager bent, postal is zinloos bruut geweld plegen. Als je nou bij manhunt ook zomaar burgers aan kan vallen is het een ander verhaal.
    Carmeggedon en GTA (minder) zijn natuurlijk ook nominaties, maar vind ik minder erg.

    :confused: Et zal wel aan mij liggen, maar is het bij race games juist ook niet alleen maar de bedoeling om 5 keer hetzelfde rondje te rijden, je auto opvoeren en weer die rondjes rijden. En bij sport bal afpakken en ergens ingooien/schieten/meppen.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Manhunt dat is echt de geweldadigste.
    Maar als het om bloed gaat dan is het Doom III.
     
  10. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee als ik manhunt vergelijk met postal 2 dan ga ik toch voor postal 2. Ik bedoel eerst iemand onder zeiken dat ie gaat kotsen, vervolgens met een schep zijn hoofd eraf slaan en dan zijn hoofd in een cactus schoppen is toch niet heel erg egzond om te doen. Verschil tussen postal 2 en manhunt is, is dat er bij postal gewoon een geintje van wordt gemaakt. Als je ook de opmerkingen hoort die die gast maakt tussendoor dan denk je ook van shit die gozer moet vroeger wel een hele slechte jeugd hebben gehad :p
     
  11. DutchG

    DutchG mr T 2 da B

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe, heeft iemand de film spun gezien, die leipo in die film speelt zo`n spel waarin apen elkaar verrot slaan. die is ook lekker fout
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    carmageddon, misschien zag het er destijds nog niet zo gruwelijk uit, maar het concept is wel aardig bloederig.
     
  13. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vond Phantasmargoria ook best Geweldadig: Mensen volscheppen met zand :p en Je kop doormiddengespleten door een zeis als je een bepaald stuk niet haalde.

    Alhoewel dit spel meer op een horrorfilm lijkt ipv dat je daadwerkelijk zelf de acties uitvoerd als in Manhunt.
     
  14. Lord Kain

    Lord Kain Active Member

    Berichten:
    444
    Leuk Bevonden:
    2
    Meest bloederigste resident evil serie. _O_
     
  15. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind XIII ook wel bloederig anders..mooie close up van een mesworp in iem's hoofd.
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Die games gaan veel verder dan dat maar dat zal je wel niet snappen :)
    Maar daar gaat deze thread gaat hier niet over.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  17. Victor

    Victor Guest

    Zeker weten Postal 2.
     
  18. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker weten Burnout 3.. das gewoon echt ziek.

    Zo'n groot mogelijke botsing maken. Complete gezinnen scheur je uiteen met zo'n spel. Vrachtwagenchauffeurs die kei en keihard moeten werken om nog rond te kunnnen komen. Met je Superboost knal je ze ineens omver. Complete rijen met bussen....de oude mensen die daar inzitten willen een rusig dagje uit om nog een beetje te genieten van hun oude dag. Wat een gezellige dag moest worden blijkt dus 1 groot drama te worden. En dan heb ik het nog niet eens over de bussen met kinderen die op schoolreisje gaan....de mooiste dag van het schooljaar. En dan die kleine groene invalide autotjes... maar daar maak ik verder geen woorden meer aan vuil.

    Jah je moet er wat voor over hebben om een GOLD MEDAL te halen.
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke fantasie ;)

    k d8 dat er in de PU een keer een spel (NES) werd beschreven waar je kinderen kon laten excuteren :{ van een dictator
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Thrill Kill, de gecancelde (maar toch verkrijgbare) PS1 game...

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina