Def Jam - hulp bij moves

Discussie in 'Algemeen' gestart door wc-bril, 30 sep 2004.

1. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, laat ik hier eens een thread openen voor dit toffe spel.

Het lijkt mij handig als mensen die het spel hebben, hier tips zetten over bepaalde moves en blocks.
    Ik zal beginnen met een aantal vragen:

- Je kan tegenstanders op verschillende wijze KO'en. 1 daarvan wordt gezegd is de special move uitvoeren van je vechtstijl (bijv. keiharde slag als je wrestling als stijl hebt). Mijn vraag: hoe doe je die style-special moves uitvoeren?

- LAter wordt de tegenstand behoorlijk goed en wordt je achterelkaar beetgepakt. Wat is nu de beste manier om dit te blocken en te ontwijken?

- Kun je nog bijzondere combo's uitvoeren of leren? Ik heb al aardig wat geunlocked, maar dit zijn volgens mij allemaal 'blazing moves'. Die kun je dus alleen uitvoeren als je blazing bent. Of zitten er in de grote lijst van moves ook gewone combo's?

Verder kun je elke tip of voordelen van bepaalde stijlen hier posten.

Greetz
    Erik

2. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik beginnen met het antwoorden ervan:

- Als je wrestling-style heb kan je je opponent KO-en dmv een harde grapple. Die voer je uit door Linkertrigger in te houden en dan een grapplemove te doen. Dit kan overigens ook met slaan en schoppen.

- Tappen op slaan en schoppen. Dan doet ie soms een counterheadbutt, -trap, of duwt ie hm weg. Blokken helpt niet.

- Als je meerdere stylen heb kan je ook meerdere moves. Wrestling heeft veel verschillende grapples, terwijl Kickboxing veel verschillende trap en stoot combos heeft.

Ik hoop dat dit je geholpen heeft :)

3. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je meteen een tegen aanval doen als iemand je slaat (bijvoorbeeld, als ik iemand hard wil slaan pakt hij mijn arm vast en gooit me meteen op de grond, of ik wil iemand hard schoppen, dan pakt i mn been)
    voor de rest wil ik ff zegge dat t een heel vet spel is, maar het is n beetje kort... ik heb t nbou al op medium uitgespeeld.

4. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst streetfighting en nu kickboxing maar ik ken die moves van streetfighting niet meer doen hoor, hoe zit dat dan?

5. InDo-Flava

InDo-Flava What's Ya Flava

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het echt zo is maar ik spreek ff uit eigen ervaring:
    als je net begint met het spel, je heb dan nog maar 1 style, kan je nog maar heel weinig moves. Met elke style die je erbij koopt krijg je ook gelijk meer moves. De twee stylen worden als het ware gemixt.
    Je hebt nog wel veel moves van Streetfighting hoor, ik heb nl. ook die 2 styln bij een mannetje, maar de 'betere' moves van Kickboxing vervangen de 'zwakkere' moves van de vorige style. (volgens mij) Bij streetfighting zijn de stoten sterk en de trappen zwak, bij kickboxing omgekeerd; wat ik nou zie bij mijn mannetje (die 2 stylen) is dat de stoten van streetfighting gebleven zijn en de trappen zijn vervangen door die van kickboxing.

tis een hoop gelul, maar ik hoop dat je hier nog wat aan heb.. ;)

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt....ik had ook eerst streetfighting,daarna kickboxin en daarna weer martial arts....maar mijn vechtstijl is nu gewoon gemixt,dus van alle drie wat:D

7. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok handige tips.
    En er wordt weleens gesproken dat de sterkste slag die van streetfighter is (ben de naam vergeten), waarmee je ook opponents kan ko'en. Is dat dus ook linker trigger en slaan?

Andere tips voor het sterk maken van je mannetje kunnen hier gepost worden!
    Wat is goed om in te investeren in het begin met je developmentpoints? Volgens mij kun je beter in het begin je kracht, speed en dat soort zaken boosten dan een tweede blaze attack van 750 points. Wat is daar nu eigenlijk het voordeel van? Behalve dat het kick is :9

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  8. Dirk5

Dirk5 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    linker trigger knop is idd het ko slaan als je streetfigther bent.

als je karate hebt kun je je tegenstander ko maken doormiddel van het tegen muur aan lopen en tegen hem aanspringen met x (gewoon met B tegen muur aan rennen en ophet laatste moment x of y doen)

Als je Kickboxer bent kun je je tegenstander KO maken door hem vast te pakken met de linker trigger knop en dan een knie combo te maken.

heb hem drie keer uitgespeeld dus heb alle gevechtsstijlen kunnen combineren.

In Blaze aanvallen inversteren is leuk maar je hebt er vrij weinig aan want elke move is ongeveer even sterk. Je kunt beter gewoon meteen je skills beter maken. Wel goed naar de procenten kijken die er rechts langs staan, degene met meeste procenten ook meeste skills in stoppen. Verder worden die procenten beter zodra je een nieuwe gevechtstijl leert. Het heeft dus niet alleen effect op je vechtmoves maar ook waar je poppetje het beste in zal zijn.

9. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren eindelijk die Fat Joe (Crack) verslagen, wat een lullo is dat zeg.
    Volgens mij is het het verstandigst om zo snel mogelijk 3 styls te krijgen.

Bij het upgraden van je mannetje staan er bij de verschillende characteristics (health, toughness ed) een percentage. Betekent dit dat het geen nut heeft om boven dit percentage te trainen?

10. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk

Het is even zoeken om het juiste hokkie voor mijn vragen te vinden. Zeker als je wordt doorverwezen naar een heel andere site. Weet iemand hoe ik zo'n lekkere submission kan doen? Ik krijg ze vaak maar het is me niet gelukt om er zelf een te doen. En hoe kan ik veel geld verdienen in korte tijd? (Wil die dikke ketting *) van drie ton maar het duurt zo lang...

B.v.d.
    _0/

11. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Ben toevallig net zelf met zo'n submission ventje begonnen.
    Met een lekkere submission bedoel je neem ik aan een breekmove waarbij de krachtbalk van zijn arm/hoofd/been terug loopt?
    Zo ja: Linker trigger inhouden + A (= hard grapple)
    Vervolgens de trapknop voor een beenbreek, de slaknop voor een armbreek.
    Voor een hoofdbreek moet je slaknop plus naar links/rechts met je linkeranaloge stick.

Voor geld....tsja zo goed mogelijk vechten, dan houd je vanzelf meer over van een gevecht.

12. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Hard grapple plus een knoppie dus. Ja ik heb al naar de geldprijzen gekeken die je voor beppalde dingen krijgt maar ik dacht misschien is er een truuk waarmee je echt veel geld verdient in een keer...

13. plenker15

plenker15 boarder

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben pas bezig met deze game. ik heb kickboxing als vechtstijl.
    hoe kan ik iemand K.O. slaan. alvast bedankt

14. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Naast de ko-moves die iedere styl kan uitvoeren (gebruik maken van publiek, wapens, muur) heeft iedere stijl een aparte ko-move.

Bij kickboxing is dit: hard-grapple en dan snel achter elkaar op de trap knop blijven drukken. Je ventje maakt dan een kick-combo en maakt het af met een harde trap.

15. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst dit spel van iemand gekocht. Tis wel cool enzo, maar ook best wel pittig. Ice-T krijg ik maar niet dood (kspeel op easy ). Het is zo frusterend . Heb je hem bijna dood, doet hij een vette combo zodat jij dood bent , it drives me f*cking crazy. Ik heb martial arts gekozen als vechtstijl.

16. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    - Je kan tegenstanders op verschillende wijze KO'en. 1 daarvan wordt gezegd is de special move uitvoeren van je vechtstijl (bijv. keiharde slag als je wrestling als stijl hebt). Mijn vraag: hoe doe je die style-special moves uitvoeren?

Door je rechterthumbstick naar boven/onder te bewegen

- LAter wordt de tegenstand behoorlijk goed en wordt je achterelkaar beetgepakt. Wat is nu de beste manier om dit te blocken en te ontwijken?

Maak je mannetje snel zodat je snel kan slaan. vervolgens kan hij je niks maken.

- Kun je nog bijzondere combo's uitvoeren of leren? Ik heb al aardig wat geunlocked, maar dit zijn volgens mij allemaal 'blazing moves'. Die kun je dus alleen uitvoeren als je blazing bent. Of zitten er in de grote lijst van moves ook gewone combo's?
    Hoe verder je gaat hoe meer moves, arena's en liedjes je unlocked

Verder kun je elke tip of voordelen van bepaalde stijlen hier posten.
    Ik speel met Streetfighting, Kickboxing en Martial Arts. ( Je mag 3 stylen kopen )

Ik hoop dat je zo antwoord op je vraagjes hebt, wc bril

/edit : / omg , deze topic is oud, niet gezien

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  17. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Blokken en slaan tegelijk, dan heb je een counter attack

/sorry voor dubbelpost, ging wat mis

18. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Als je genoeg upper strength hebt, kun je met je linker trigger ingehouden slaan op je opponent ,als zn health in het rode is, K O slaan.

Heel handig is ook als je hem vast hebt en dan je linker knuppel een richting op bewegen en dan op b drukken. Je character duwt hem dan ergens heen bijv. tegen een muur. Als je dan op A drukt, doe je een special move en er gaat veel health af.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  19. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is om eerst je skills omhoog te gooien niet? Dat doe ik wel tenminste. Andere moves en vechtstijlen kun je beter later kopen. Btw zo'n style kopen kost vet veel 'dev punten' man

20. Michiel1231

Michiel1231 30 A day club

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het begin beter je skills beter maken ja. en die fighting styles zijn niet echt duur hoor, later krijg je soms 3750 dev points van een gevecht. Het hoogst aantal dev points dat ik had was 45000 :)

Deel Deze Pagina