1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Recente Activiteit

Activiteiten-stroom voor alle geregistreerde leden op Xboxworld.nl Forums.

  1. Killamonkey reageerde op het topic [Overig] [Algemeen] Games.

    Nee niet eens. Kinderen slapen makkelijk in en slapen inmiddels door dus dat scheelt. Beetje op de bank naast vrouwtje Steam Deck spelen...

    8 mei 2024 om 15:19
  2. Killamonkey vind Yerewn's post leuk in het topic [Overig] [Algemeen] Games.

    Hellsbalde Sensual Sacrifice met Selena? Ja die was dope

    8 mei 2024 om 15:17
  3. Killamonkey vind Reckuuza's post leuk in het topic [Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie.

    https://x.com/IceAshera/status/1787875249356185952

    8 mei 2024 om 10:39
  4. Thomaskm reageerde op het topic [PS4] Ghost of Tsushima.

    Ik ben deze week begonnen aan de game op de ps5 inclusief nieuwe patch en heu-le-maal nergens last van

    8 mei 2024 om 10:31
  5. Alexknl vind Killamonkey's post leuk in het topic [Overig] [Algemeen] Games.

    Lief dagboek. Gister ben ik begonnen aan Minishoot' Adventures. Een super cute (orginele) Zelda en twinstickshooter bullethell mashup met...

    8 mei 2024 om 08:35
  6. Killamonkey reageerde op het topic [Overig] [Algemeen] Games.

    Lief dagboek. Gister ben ik begonnen aan Minishoot' Adventures. Een super cute (orginele) Zelda en twinstickshooter bullethell mashup met...

    8 mei 2024 om 08:34
  7. Jorrie reageerde op het topic [Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie.

    Te origineel he, MS wil alleen maar dertien in een dozijn games hebben.

    7 mei 2024 om 20:19
  8. Killamonkey reageerde op het topic [Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie.

    No! Hi-Fi Rush was geweldig. Fucking MS

    7 mei 2024 om 20:05
  9. NuclearGoat vind Nol's post leuk in het topic [PS5] Sea of Thieves.

    Bedankt en fijn dat dit wordt gewaardeerd. Er gaat inderdaad aardig wat tijd in zitten om jullie op de hoogte te houden. Momenteel gaat de...

    7 mei 2024 om 19:51
  10. Nol vind Modder-Eter's post leuk in het topic [PS5] Sea of Thieves.

    Ik neem aan dat je in de sportschool vaak op de roeimachine te vinden bent.

    7 mei 2024 om 19:19
  11. Alexknl vind Modder-Eter's post leuk in het topic [PS5] Sea of Thieves.

    Ik neem aan dat je in de sportschool vaak op de roeimachine te vinden bent.

    7 mei 2024 om 19:18
Laden...