1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Welke bugs ben jij tegen gekomen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paceydre, 10 okt 2004.

  1. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat gelul is niet altijd even relevant. Ik was eens aan het spelletjes spelen in een tavern (coin golf) ... en die guildmaster maar : "Try to get your combat multiplier even higher" ... yeah, whatever :)
     
  2. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben een bug tegen gekomen. Als je stad is platgebrand zeggen ze dat er maar 1 overlevende is en dat ben jij. Maar als je een conflict tussen een Bully en een zwerver tegenkomt moet je eens op de Bully letten, die is exsact hetzelfde als de Bully uit het eerste stadje. Dat kan dus niet kloppen.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    als je goed hebt opgelet komt het er in het eind van het spel op neer dat het halve dorp het overleefd heeft... over onzorgvuldig gesproken... (maar goed misschien is het wel zo bedoeld)

    dat is een van de "secrets" of in ieder geval rare dingen in Fable er is inderdaad 1 zo'n plek in fable waar je kunt graven maar toch weer niet... |:-
     
  4. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms maak ik het mee dat ik in een deel van een gebied een groene waas(vlak) zie. Als ik mijn man erin laat lopen verdwijnt hij er zelfs in. Even wat later word het weer een deel van het level. Best maf allemaal. Hebben de desingers even niet goed gedaan
     
  5. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, was inderdaad maar op 1 plek: lych. graveyard. :)

    Dig a hole, dig a hole, dig a hole!
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    zwevende npc s
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de zwaard harbinger eruit heb gehaald.
    en je gaat weg en komt na een tijdje weer terug is iedereen weer bezig om die zwaard eruit te krijgen.
    gaan ze aan het onzichtbare zwaard trekken. :p
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    nogal slecht eigenlijk.... zelf ben ik niet bijzonder veel bugs tegengekomen ofzo, alleen slordigheden. Maar verder is het een kei van een spel.
     
  9. kirk

    kirk Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable eindelijk ook, maar er zit 1 megabug in bij mij, als ik naar dat banditcamp moet, en ik ga bij oakvale bij t strand clifftop path op, loopt hij ELKE KEER vast met het laden:'-( heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe t te verhelpen is? ik wil ZO GRAAG verder spelen maar dat gaat nu dus niet.....
     
  10. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien ligt het aan je disk, ik denk dat die vuil is. Probeer anders te teleporteren.
     
  11. kirk

    kirk Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Disk is schoon, en ik ben er niet eerder geweest dus teleporteren lukt ook niet:mad: ik ben ten einde raad...thnx voor de reactie btw:)
     
  12. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Zitten er geen krassen op de disk? Dat is ook nog iets waar je Xbox last mee kan hebben.
     
  13. kirk

    kirk Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    T spel is net nieuw geen krasje op....
     
  14. kirk

    kirk Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    tzit tog in me xbox, kep een nieuwe cd gekregen en nog steeds t zelfde:'-( ik baal...
     
  15. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    das balen... maybe ligt het aan je xbox?
     
  16. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige nadeel van bugs (eigenlijk is het denk ik geen bug) is de gigantische framedrop. Ik was enthousiast Fable aan het spelen en opeens sta ik in één bruine bitmap. Niet dat ik dat heel erg vind, maar wel irritant. Bij mij gebeurt dit gewoon heel vaak. Ik speel daarom de laatste tijd ook wat minder Fable, maar ook omdat ik nu Burnout 3 heb :p.Dat vind ik wel het enige nadeel van Fable.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    allereerst gebruik niet bold voor al je posts, is ietwat irritant.

    Wat betreft het fable probleem.
    Indien mogelijk kijk wat ie doet op een andere xbox. als je een memorycard heb kan je je save daarop zetten op die andere xbox verder spelen om vervolgens de save weer over te zetten naar je eigen xbox.

    Wat je eventueel ook nog kan proberen is om toch het spel nog een keer te ruilen. Misschien opnieuw beginnen.
    Mocht er een foutje gezeten hebben op de vorige cd zou je save corrupted kunnen zijn en misschien is dat dan wel de oorzaak dat ie vast loopt.
    Zou een beetje raar zijn maar je weet nooit.
     
  18. kirk

    kirk Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry voor dat bold:p maar dat op een andere xbox proberen is een goed id, ik zal t doen! kep tenslotte tog 3 xboxen in huis, thnx voor de reacties!
     
  19. Halogamer

    Halogamer manowarfreak

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    In de hobbe cave met die ene quest dat je dat jochie moet bevrijden daar stond ik voor het jochie met dat schild er om heen. Maar toen ik achter de rots vandaan kwam en achter dat jochie stond was het schild verdwenen.

    Ook in de hobbe cave ging ik met mijn zwaard door de muur
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    In Oakvale heb ik soms wel eens dat het in de verte helemaal groen is en een paar seconden later weer goed. Ook heb ik in Oakvale nog wel eens een framedrop, komt door de vele NPC's op het scherm...
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004

Deel Deze Pagina