Altijd gezellig dat sfeertje op xbw!
Ik ben het wel met Barbatruuk eens. Ook al irriteert Ruud zich mateloos aan gewijzigde posts met een nieuwe inhoud, hij kan dit makelijk op een wat vriendelijkere manier brengen. Dat in de grond stampen valt allemaal wel mee, Ruud's posts komen duidelijk agressiever over.
Afijn, dat terzijde: On-topic!
Volgens mij komt dit geouwehoer door de korte spam postjes van sommige members. Ze reageren voordat ze nadenken wat ze willen zeggen, gewoon om vast gereageerd te hebben (post geil, inhoudsloos (noem geen namen maar gewoon een serie topics over Fable...)). De wat inhoudelijkere discussies met echt interessante (grotere) posts worden veel minder op inhoud gewijzigd.
Natuurlijk kan ik ook de plank totaal mis slaan maar grote posts worden voor zover ik kan zien alleen op typefouten gewijzigd, misschien soms wat toevoegingen maar daar zie ik toch wel "edit:" bijstaan.
Kleine posts zou je volgens mij niet eens hoeven te quoten omdat reacties daarop meestal ook makelijk in een zelfstaande zin te vertellen zijn. Het is misschien een idee om je reactie zo te plaatsen dat het onafhankelijk van een quote is (dit ligt imo gewoon aan de zinsopbouw), quotes blijven toch on-topic dus zou een reactie zonder quote dat al helemaal mogelijk kunnen zijn.
edit: Typo's Klik om te vergroten...