[XBW Prijsvraag en lezerimpressies] Splinter Cell: Chaos Theory demo

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 feb 2005.

  1. hutkofer

    hutkofer Guest

    Ik doe ook wel mee, lijkt me vet spel. Ik denk alleen wel dat het alleen mensen worden van 1000+ posts.

    Nu duimen :)
     
  2. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook meegedaan, heb eindelijk na lang denken een goede slagzin bedacht!
     
  3. Koffiepad

    Koffiepad Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em wel ingevuld, maar ik zit niet zo vaak op het forum. Dus zal wel weinig kans hebben. Maar ik blijf altijd hopen :):)
     
  4. m_asta_m

    m_asta_m Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me alleen wel irritant om zo'n artikel te schrijven... Maar als ik het win doe ik het wel! Muhahahaha!!!!!!
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook wel mee, heb redelijk veel Splinter Cell ervaring en kan dus wel goed zien of er veel is veranderd en of dat ten goede of ten slechte is :)
     
  6. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vragen waren niet zo moeilijk, kheb een leuke orginele slagzin verzonnen en ik hoop dat ze niet zo op het aantal posts letten, want die worden niet altijd goed bijgehouden.
    Ik sta al een jaar op een bepaald aantal posts, terwijl ik toch echt wel wat meer post :)
     
  7. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat het meer om het gemiddelde gaat. Daaraan kan je pas echt zien of iemand vaak actief is.

    Edit: ik heb een gemiddelde van 4,5 per dag, dus dat zal wel goed komen;). Maarja, ik doe niet mee. Ik weet niet echt veel van SC.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Misschien post je vooral in fora waar de posts die je plaatst niet goed meetellen. 'k Heb ook meegedaan, en 't lijkt me erg leuk om een keer op deze manier de users te betrekken bij de frontpage. Prima plan. Zeker wanneer ik een van de gelukkigen ben ;)

    Hoe dan ook, het lijkt me leuk wanneer jullie dit soort dingen vaker doen. Een handjevol demo's moet toch niet al te moeilijk zijn om aan te komen? Zeker wanneer je zo'n machtige en invloedrijke oom bij Ubisoft hebt zitten, zoals Halo_Owner :+
     
  9. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem natuurlijk ook ingevuld en ik zal (als ik win) een zo goed mogelijke beschrijving (review) voor de Splintercell 3 demo schrijven:D
     
  10. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    zei ik dus ook al.. ongeveer..

    (heerlijk.. mezelf quoten :+ )

    /EDIT:
    dit bericht was @twi
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2005
  11. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt tof deze prijsvraag, ik zou graag mee willen doen maar in een week lukt me dat niet en daarbij "ben ik wat geblesseerd", maar op deze manier moet je actief en creatief zijn en wie weet haalt XBW nog een goede pre-reviewschrijver in huis.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk niet dat ze het zo doen. Als je net op dit forum bent en je gaat heel enthousiast beginnen heb je zo een gemiddelde van 10 posts en win je de prijsvraag. :) Ze zullen gewoon kijken of je een beetje een gewaardeerde, actieve member bent die dus regelmatig post. Daarin telt alles mee. Goede, nuttige posts, een redelijk aantal posts, posts van de laatste tijd, etc.
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer sluit de prijsvraag
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is al gesloten ;) Ga maar naar de prijsvraag, staat wel: prijsvraag is gesloten oid.
     
  15. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanaaf zal de uitslag wel komen;)
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    wow ik ga echt wel een kans maken ;)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol... eigenlijk wil ik helemaal niet winnen :9 Wilde eerst nog even de voorwaarden lezen maar toen had ik al op "verstuur antwoorden" geklikt :D Nouja.. we zien het wel :)

    edit:/ kan je 2 prijsvragen op rij winnen? Stel ik win deze, heb ik dan ook nog kans op kotor2? :confused:O-)
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk kan dat, als de verloter er toevallig 2 keer jou naam uit laat rollen (wat trouwens wel erg onwaarschijnlijk is)
     
  19. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    @xplayer: Uiteraard is dit geen normale verloting, sowieso omdat de slagzin niet als vast antwoord aangegeven kan worden.


    De 'winnaars' zijn bekend en krijgen binnen enkele dagen de demo binnen. Van deze leden krijgen jullie volgende week een impressie te lezen over Chaos Theory:

    • Mika Kimi
    • RuffRyder
    • twi
    • WouteR
    • Wendy
    • TJAKKAAAA
    • Jeroen
    • jellejelle
    • Cole Trickle
    • boomer

    Gezien de grote interesse in deze prijsvraag en het enthousiasme waarmee deze is ontvangen, zal het zeker niet de laatste keer zijn dat je in je 'pen' mag kruipen. :)
     
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd mensen, ik kijk uit naar jullie impressies!!
     

Deel Deze Pagina