Ik heb dit topic gestart omdat de laatste tijd heel veel mensen willen glitchen. Ik zie ook vrij veel Easteregg/glitch threads in dit forum en ik dacht waarom maak je niet gewoon een centraal glitch topic met alle glitches. Ik zal deze begin post updaten met de glitches die worden gepost in dit topic zodat het overzicht behouden blijft , mooie glitch videos post ik hier ook. Glitch Videos Nog geen.. Halo 2 Glitches In je eentje op de top van turf Splinter Cell 3 Glitches Merc door hek pakken Binnenkort meer games.... Nog geen..
KZal alvast beginne met een makkelijke glitch in splinter cell 3 , in warehouse heb je onder in sector 1 een hek. De merc moet er met zen rug tegenaan lopen en dan kan de spy hem door het hek heen pakken en dan kan de merc in de spy spawn rondlopen . Edit Halo 2 Glitch Map - turf Hier een filmpje gemaakt door chaos man, hierin kun je zien hoedat je in je eentje op de top van turf kan komen Filmpje
glitch zijn al vervelend.Maar nu komt er ook nog een lijst met wat mogelijk is.....Het lijkt mij dat glitche aleen maar word door zoiets
weer een glitch topic :{ liever niet ik heb een hekel aan cheaters ... en het heeft imho niets met live te maken en waarom in hemelsnaam tripple posten? er is een knop hoor
Hmmja, maar die eerste glitch kun je waarschijnlijk niet eens doen in een gewoon potje zonder overshield. Deze dus: "In je eentje op de top van turf". Dus.. zo goed vind ik hem ook niet. Sowieso, glitchen is gewoon zielig. Laatst nog verloren doordat spelers met de superjump de bom konden vast houden in Burial Mounds(voor de laatste update). Zouden ze dat echt gaan doen? Ik betwijfel het... Maarja, door de nieuwe patch kan je bijvoorbeeld niet meer dummy glitchen.. en dat scheelt
Jeb hebben ze duidelijk gezegd in de laatste post bij bungie ... zelfs als je de cheats gebruikt tijdens systemlinks games als je live aware aan hebt ... tevens hebben glitchers geen skills
Dat is natuurlijk bullsh*t, je hebt genoeg mensen die wel eens glitchen maar niet slecht zijn (als zijn die er natuurlijk wel). En het hangt er natuurlijk helemaal van af wat je speelt, ik bedoel als je met z'n allen aan het glitchen bent en het staat duidelijk in de naam van je costum gametype, dan is het juist weer irritant als er zo'n ventje binnenkomt die iedereen begint te killen. Maar goed, glitchen is serieuze potjes (bijvoorbeeld op ranking) keur ik af, in serieuze potjes moet je het naar mijn mening doen met wat hebt. (zogenaamde "skills")
Glitchen is fout ... en ik ben blij dat ze mensen op live nu bannen ... Maar goed er zijn mensen die het leuk vinden :{
Nee dit zie ik niet werken. Glitchen is op zich al verderfelijk, en eigenlijk niet iets wat ik op dit forum wil promoten. Maargoed, als er al zonodig topics over glitches gemaakt moeten worden dan kan dit per spel. Wat dit topic hieraan toevoegt zie ik niet in.