[DOAX] Cheats

Discussie in 'Algemeen' gestart door Caz, 2 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caz

    Caz EV!L????

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er eigenlijk cheats voor DOAX
    Bij voorbaat dank
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, geen cheats, alleen tips.
     
  3. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Ending bonus:
    Successfully complete the game. When you start a new game, you can immediately advance to the end. Select the "Leave Tomorrow" option at the hotel or pool menu to skip to the ending.

    Ending sequence:
    Wait for the credits to end to see a extra FMV sequence featuring Zack and the remains of his island.

    Bonus music tracks:
    You can unlock two hidden music tracks in the game: "How Crazy Are You" (by Meja) and "Is This Love" (by Bob Marley). To obtain them, play through the game once. When you resume that saved game file, these two hidden songs will be available in the Radio Station.

    Extra items:
    Give a lot of gifts to one character and complete that game. Start a new game on that saved game file and choose to play as the character that received the gifts in the previous game. Those items will be available in your inventory in the new game.

    Extra money:
    Note: This trick requires Dead Or Alive 3. Play Dead Or Alive 3 and select a character that also appears in Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball in survival mode. The more wins you have in survival mode, the more money you will start with in Dead Or Alive Xtreme Beach Volleyball.

    Swimsuits in exhibition mode:
    Earn or buy swimsuits in story mode (Zack's Island). The swimsuits that you acquire in that mode will also be available in exhibition mode.

    Disable commentary:
    Enter to the options menu, then change Zack's language to Japanese.

    Hint: Preferred gifts:

    Ayane: Peridot, Beauty Treatment, Marrons Glace, Shuriken
    Christie: Turquoise, Tomato Juice, Steering Wheel, Collar, Animal Prints
    Helena: Garnet, Blancmange, Seaworld Ticket, Dolphin Brooch, Dolphin Clock, music or opera items
    Hitomi: Emerald, Sachetorte, Frying Pan, Microwave, Recipe
    Kasumi: Amethyst, Strawberry Millefeuille, Crystal Ball, Tarot Cards, Shuriken
    Lei Fong: Diamond, Chinese Dessert, Aroma Pot, Panda, Oreial swimsuits, stuffed toys, diamonds
    Lisa: Ruby, Cherry Pie, Research Book

    DOA: XBV - What girls want
    · Preferred gifts:
    Ayane: Marrons Glaces, anything purple, Grape Juice, Peridot , Shurikens, any brooch
    Christie: Tomato Juice, Driving, Knives, Guitars, Guns, Steering Wheel, Turquoise, Union Jack

    Helena: Blanc Manger, Blue Conch, Candles, Dolphins, French Bread, Garnet, Perfume, all Murex

    Hitomi: Chocolate Cake, Emerald, Frying Pan, Hourglass, Cooking Appliances, Music Boxes, Milk, All Recipes, Sachertorte, Silver Place Settings

    Kasumi: Anything strawberry, Millefeuille, Amethyst, Balloons, Origami, Cushions, Crystal Balls, Tarot Cards, Brooch

    Leifang: Chinese Deserts, Fans, Diamond, Nunchaku, Orange Juice, Teddy Bears

    Lisa: Cactus, Cherry Pie, Doughnuts, Pens, Lavender, Lilies, Pineapples, Ruby, Salad, any books

    Tina: Seafood, Cycling, Videogames, blue and/or red Guitars, Brooch, Pistols and Guns, Xboxes, Turquoise, Ukulele

    Likes and dislikes:
    Ayane: Hates Kasumi, Zack, Origami
    Christie: Likes Lisa
    Helena: Likes Christie; Hates Meat Buns
    Hitomi: Likes Tina; hates Zack, Guitars, Scholarly Books, Tomatoes, Tarot Cards, Guns
    Kasumi: Hates Ayane
    Leifang: Likes everyone
    Lisa: Likes Tina
    Tina: Likes Lisa and Hitomi


    zijn niet echte cheats maar wel handig
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals ik zei, alleen tips :+.
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry om deze oude draad weer even omhoog te halen maar ik heb deze game net even geleend van een vriend. Maar er schijnt een nudeplay te zijn. Ik vind deze game super en iedereen net zoals ik wil die chiks natuurlijk maar al te graag naakt zien. Wie nou niet..??? Maar weet iemand hier meer van. Het staat zelf op XBW. Dus ja, het zal wel zo zijn. Hier de link.
     
  7. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    dude....go fuck yourself :{

    en nee ik weet niet hoe je ze naakt krijgt O-)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nee bedankt. Maar weet iemand please hoe je die chicks naakt krijgt.? :'-( O-)
     
  9. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    zou jij niet eens een vriendin moeten gaan zoeken.
     
  10. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mijn geheim. ;)
     
  11. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, welke malloot gaat er nu op poppetjes uit een spel geilen eigenlijk? Zoek een vriendin of zo, nothin' beats the real thing...:9

    En daarbij komt ook nog eens, dat als er al een nude-patch achtig iets is, dat het hele internet compleet afgeladen zou zijn met naakte Kasumi's en Ayane's. En raad eens? Die zijn er niet 8)
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Veel normale mensen.:{ Dude volgens mij geil jij op de vrouwen die Team Ninja maakt. Kijk maar eens in de Ninja Gaiden 'Black' thread. Ten tweede: ik heb gehoord dat die cheat er helemaal niet is maar het lijkt alsof ze naakt zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mei 2005
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wie heeft hier alle icoontjes?. In survival mode kan je allemaal dingen halen maar het laatste icoontje heb ik niet :mad:. Weet iemand ook hoe je die kan halen? of wat dat voor een icoontje is?
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je ziet het zelf in de link die ik jullie heb gegeven. Dus ik neem aan dat he waar is. Als het niet zo is, jammer dan. Zou wel leuk geweest zijn. Nou, het gaat me eigenlijk om de Lisa... Dat is toch gewoon een lekkerding... :9
     
  15. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    al eens gehoord van canal plus op de zaterdag avond. Dat is beter dan doa. Of zelfs beter een echte vriendin.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ej je hebt het wel over Berrie he, die moet minstens 15 post per dag posten hier. Hij heeft geen tijd voor een vriendin :+...

    On the Topic gasten...Heeft iemand dat laatste symbooltje?
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er niet normaal gereageerd worden ofzo ? Hij vraagt ook een keer wat en wordt meteen afgekraakt..:{
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat je moeilijk doet hoor. Wie is er nou ontopic? Ik stel gewoon een vraag die met deze game heeft te maken. Als een antwoord geven zo moeilijk is zeg je toch niks...
     
  19. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *zucht*

    Die nudepatch is alleen mogelijk op een omgebouwde Xbox. Zijn we dan nu eindelijk van dit gemekker af?
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Helemaal mee eens. Berrie, van de 8,59 posts die jij per dag schijnt te maken (en dan heb ik het nog niet eens over de non-xbox fora), is meer dan de helft inhoudsloos, irritant geblaat. Je bent hier al vaker voor gewaarschuwd, ik (en velen met mij waarschijnlijk) ben het nu echt zat.

    Een weekje ban om het af te leren zal je - hopelijk - goed doen.

    Dit oude lijk begraaf ik weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina