GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    laat hem lkkr jongens :p het lijkt mij ook wel lachen :p

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    jij bent kansloos! Jij gaat huilen als wat moderators je gaan pesten. en je denkt dat je kan zingen met je kut band. laat mij toch doen wat ik wil in een spel. Ik heb ten minste geen lelijke kut kop zoals jij _0/

/Mod Reageer normaal, bij nog zo'n reactie ga je op de bon. - Orcrist

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jul 2005
  3. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je daardoor al opgewonden raakt, zegt dat veel over je sociaal leven. Ga je toch niet drukmaken over een forum. :{
    Die Miles Davis is btw wel aangenaam om te beluisteren, dus dat is 1 ding waar we het over eens zijn.

Laatst bewerkt: 9 jul 2005
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Is goed.

Laat mij doen wat ik wil en doe jij wat jij wilt. Ik raak er niet opgewonden van maar vind het leuk. Dus ga iemand anders vervelen.

5. Ruud

Ruud Guest

Daar valt over te twisten tho.

6. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    joh als hij het nou machtig vind om te landen in een spelletje met zon vliegtuigje, laat m lekker! ieder zn hobby :+

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Iemands mening is niet kansloos, elkaars kutkoppen hebben met GTA:confused:A niks te maken. Back on topic, thanks! :)

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    /Mod ON-topic thanks! :) Niet op elkaars uilokken reageren, anders houdt 't nooit op.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2005
  9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet gewoon de hele tijd die no wanted cheat gebruiken. Heel irritant maar als je het echt cool vind kun je dit altijd nog gebruiken.

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    maar dan moet je op de seconde die typen dan krijg je kramp in je vingers van 8)

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, is idd heel erg irritant maar het kan niet anders. Er is trouwens wel een manier. De code gebruiken dat je niet doodgeschoten kunt worden. Maar dan kun je nog niet landen want als je voertuig ontploft met jouw erin ben je nog dood.

12. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een verticale landing maken of als een normaal vliegtuig aanvliegen zeg maar. Want je kan natuurlijk als je verticaal wilt landen een andere boot op zoeken, er ligt ook ergens nog een groot containerschip wat met de juiste fantasie toch ook aardig moet werken. :p

Maar als vliegen + vliegdekschepen echt je ding is, haal dan Flight simulator. Daar liggen op sommige plekken ook vliegdekschepen en daar op landen met een oud (langzaam anders is ie niet lang genoeg) vliegtuig is ook erg leuk, dit deed ik vroeger wel eens. Wel ff oefenen maar als het dan lukt is het des te leuker :)

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Of je doet gewoon Lock Wanted Level. Blijft je wanted level gedurende de speeltijd altijd 0.

14. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    No wanted cheat zit toch niet in SA? Alleen Lock Wanted level, maar die heb ik wel eens gebruikt en dan naar San Fierro met de trein. Toch 4 sterren...

Is er btw helemaal geen mogelijkheid om 'legaal' in nieuw gebied te komen voordat je missies dat toelaten?

15. Victor

Victor Guest

Nee, echt dat kan gewoon niet. Zonder cheats tenminste....

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Er is wel een code dat je helemaal geen politie achter je aan kunt krijgen, maar ik weet niet of dat ook voor het betreden van die gebieden gaat.

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jawel, dat kan wel. Er zijn bepaalde missies waarbij de politie is uitgeschakeld.

Dit heb ik van gamefaqs:

Heb het niet zelf geprobeerd, maar het schijnt op deze manier dus wel te kunnen om al in de andere gebieden te komen als je nog maar in Los Santos bent.

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Weet iemand met welk voertuig en/of hoe je deze jump (dus de van de weg tussen de pijlen naar het vliegveld) kunt maken?

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met elke willekeurige motor, maar dan niet op die plek... het beste kun je eerst een stukje die tunnel inrijden, van daar uit een aanloop nemen en zo spring je het makkelijkst naar het vliegveld.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Saint Mark's Bistro maar steeds niet halen. Ik kan gewoon niet landen met het vliegtuig. Telkens als ik land, vliegt dat ding steeds in de fik. Ik heb het al 10 keer geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Iemand een tip?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina