prijverhoging next-gen games?!?!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Barcode, 19 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    maar alsje er elke keer 100 euro ermee kan spare denk ik wel datje er anders over piept, ook al hebje genoeg geld is 100 euro spare lekker.
     
  2. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me niet voorstellen dat de spellen echt 90 euro worden, want dan is het voor sony een hele makkelijke stap om mensen naar de playstation 3 te trekken, gewoon 20 euro zakken en hoppa! iedereen koopt ps3...
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zoals op de vorige pagina ook staat, het was een dom gerucht de spellen worden even duur als eerst _0/
     
  4. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar tog , ALS het zo was.
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als is geen optie, dat is gewoon niet, zo simpel ist...
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd, door dit soort dingen krijg je straks weer 500 keer mensen in de topics die er over gaan klagen dat de games zo duur gaan worden terwijl ze dat niet worden enz..
     
  7. Bartho

    Bartho XBW Security

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ja okee daar hebben jullie gelijk in, maar ze hebben het erwel oper omdat de games steeds mooier en meer tijd aan terpas moest komen om de games duurder te maken.

    Dus het is zeker wel terzaken gekomen in de game industrie, maar omdat dat juist uit de berekeningen duurder bleek te zijn, omdat mense dan over gingestappen of omlate bouwe de xbox hebben ze het maar niet gedaan(stond zelfs in de krant een keer).
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best bereid om wat meer geld voor (360) games uit te geven.
    Als de spellen kwalitatief beter worden en veel langer speelbaar blijven.
    Met onze huidige consoles en games... Heb ik namelijk nog al snel het gevoel datals je er klaar mee bent (uit hebt gespeeld) en dan ook niet meer aan kijkt.
    Bijv. met San Andreas... Ik vind het spel achteraf eigenlijk heel erg tegenvallen.
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarom zou je betere spellen krijgen als een nieuwe console er alleen voor zorgt dat het beeld en geluid beter wordt?

    Replay waarde hangt nog steeds het meest van het spel zelf af, de gameplay.
     
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dan ook er meer geld ervoor betalen als ze betere games maken jah dus met een hogere replay waarde.
     
  11. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Prijzen worden heus niet hoger dan 70 euro ga ik vanuit . Op Zuiderpark-computers.nl ( geem reclame, gewoon voorbeeld ) kan je al 360 spellen voor 50,- bestellen, en dat zetten ze niet zomaar op die site als andere winkels die spellen voor 90,- verkopen.
     
  12. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    eh...
    en zo staat da bij allemaal hoor...
     
  13. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Oi, ze hebben de prijzen veranderd naar ????. Vorige week stond alles op 50,- .. vond het al onwijs vaag.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Play.com kosten de games €63,99. Ga er dus vanuit dat ze in de winkel zo'n 6 euro duurder zijn, dus kom je uit op €70,00. Maarja, als je goed zoekt.. zul je ze wel voor 60 euro kunnen kopen, immers 70 euro is adviesprijs.
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Big Red One is niet eens de 360 versie, dat is een aparte Call of Duty voor de Xbox. Dus die site is sowieso niet helemaal betrouwbaar.

    Anyway, let op iedereen:

    http://www.xbox360news.com/Blogs/News/hqs/blr_341.aspx

    Om verwarring te voorkomen, $59.99 is voor vertaald naar Europa zeg maar €70+. Prijzen blijven dus hoogstwaarschijnlijk gewoon gelijk. Althans, in de VS.



    Om verdere speculatie en verwarring te voorkomen sluit ik deze thread en gaan we verder in deze. Hier staat direct in de eerste post hoe het allemaal werkelijk in elkaar steekt namelijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina